Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään, jonka puolison sisarus on oman sisaruksen puoliso?

Vierailija
28.04.2016 |

Siis esimerkiksi Ville ja Kalle on veljekset ja Tiina ja Jaana siskokset ja Ville on yhdessä Jaanan kanssa ja Kalle Tiinan.

Millaisia kokemuksia? :)

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tädit oli veljesten kanssa, yksi niistä jopa kolmen. Enää yksi naimisissa oleva pari ja siinäkin miehellä vuosikymmeniä rakastajatar sivussa.

Vierailija
2/21 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aivan, mut mun äiti ja sen serkku on naimisissa veljesten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täälläkään ihan, mun mies on mun exmiehen pikkuveli ja hän on siis sekä isäpuoli että setä exän lapsille ja exä on hänen lastensa setä.

Vierailija
4/21 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkään ei ihan. Minun serkku on avoliitossa mieheni serkun kanssa.

Vierailija
5/21 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ihan, mutta mun paras kaverini seurustelee mieheni veljen kanssa.

Isoäitini sisko oli naimisissa isoisäni veljen kanssa. :)

Vierailija
6/21 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän pariskunnat jotka ovat apn kuvailemalla tavalla. Ihan normaalia elämää elävät. Eihän tossa mitään outoa ole.

Vierailija
7/21 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei henk.koht. kokemusta mutta tunnen veljekset joilla on sisarukset vaimoina. Ja siskokset joista vanhempi seurusteli ja sai lapsen erään miehen kanssa ja eron jälkeen naisen pikkusisko alkoi seurustella ko. miehen kanssa ja saavat pian lapsen.

Vierailija
8/21 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mietin että tuleeko tuollaisten sisaruspariparien lapsista keskenään niin samannäköisiä, että kävisivät itsekin sisaruksista. Harvoinhan serkukset muutoin ovat keskenään kovin samannäköisiä.

Vierailija
9/21 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule. Hyvin erottaa mukulat.

Vierailija
10/21 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä - molemmat sisarukset vieläpä kaksosia, eli siis siskoni on kaksoissiskoni ja siskoni mies on minun mieheni kaksoisveli. :-D

Ihan normaalia... ollaan kaikki neljä todella läheisiä.

Vierailija
11/21 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/21 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ihan mutta itse paneskelen kaksoisveljeksiä toisen tietämättä 😂

Vierailija
13/21 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti seurusteli mun isän kanssa ja äidin sisko isän veljen kanssa :D Äiti ja isä tapaskin silleen, että oli viemässä veljeään äitin siskon luokse

Vierailija
14/21 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt ihan mutta itse paneskelen kaksoisveljeksiä toisen tietämättä 😂

Ovatko he kovinkin samanlaisia? Onko koossa eroa?

Vierailija
15/21 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isovanhemmat!

Eli mummini "Päivikki" oli yhdessä vaarini "Eevertin" kanssa. "Päivikillä" on sisko "Helena", joka puolestaan päätyi yhteen "Eevertin" veljen "Iisakin" kanssa.

Olivat pienestä pitäjästä ja vaan sattuivat kolahtelemaan noin. Heidän vanhempansa (molemmin puolin) olivat itse asiassa ensin suunnitelleet "Eevertin" menevän naimisiin "Helenan" kanssa ja "Päivikin" taas "Iisakin" kanssa. Olivat vain nauraneet, ettei elämää voi suunnitella, mutta hyvähän on näinkin.

Vierailija
16/21 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös isoäitini sisko oli yhdessä isoisäni veljen kanssa, hänen kuolemaansa saakka.

Vierailija
17/21 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheestä löytyy. Sisko ja veli on minun siskoni ja veljeni kanssa. Eli siis mun veli on naimisissa naisen kanssa jonka veli on naimisissa mun siskon kanssa. :-)

Vierailija
18/21 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvussa on tapaus, jossa "Kalle" ja "Tiina" ovat naimisissa ja perheellisiä. "Kallen" sisko on naimisissa "Tiinan" siskonpojan kanssa, heilläkin on lapsia.

Vierailija
19/21 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äidin siskot "Sirkka" ja "Terttu" ovat naimisissa veljesten. "Pentin" ja "Martin" kanssa. Sitten on vielä "Raili" , jolla on puolisona näiden serkku :)

Äitini on löytänyt sitten puolison muualta ja hänellä on eri sukunimi, kuin siskoillaan. Tiedän myös yhden pariskunnan joka ihastui sisarustensa häissä. Molemmat pariskunnat ovat yhä yhdessä.

Vierailija
20/21 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä mietin että tuleeko tuollaisten sisaruspariparien lapsista keskenään niin samannäköisiä, että kävisivät itsekin sisaruksista. Harvoinhan serkukset muutoin ovat keskenään kovin samannäköisiä.

Me ollaan samannäkösiä meidän serkkujen/pikkuserkkujen kans ja ihan mentäis siskoksista.

T 2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän