Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on tänään hyvä päivä!

Vierailija
28.04.2016 |

Päätetään näin. Ja kaikki edellytyksetkin pitäisi olla. Joku sanoi juur lukeneensa mun 3 viikkoa sitten ulkomailla ilmestyneen kirjani ja olleensa siitä "vaikuttunut" -ja on ihan sama, mitä se sillä tarkoitti, se on lukenut kirjan kumminkin! Lisäksi näin toisen ihmisen käsikirjoituksen, jossa mun aikaisempaa teoriaa käytetään - sitä on Suomessa aika lailla ignoroitu, ja se on mua harmittanut, vaika maailmalla toki on enemmän positiivista vastaanottoa ollut. ei tämä nyt tarkoita, että sitä laajemmin täällä alettaisiin tajuta, mutta hieno homma että edes joku huomaa, mistä on kyse.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa. Mä oon mukana. Tänään ON hyvä päivä =)

Aurinko paistaa.

Uhmaikäinen lapseni heräsi hyvällä tuulella.

Mieheni kiitti tekemästäni aamupalasta puristamalla mua pyllystä.. ( tykkään siittä, tekee harvoin)

Nyt hymyilyttää =)

Arjen pienet asiat..

Vierailija
2/3 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on tänään hyvä päivä. Ekaluokkalainen adhd lapsi lähti ekaa kertaa iloisena kouluun ilman ainuttakaan kiukkukohtausta. Nyt on virtaa vaikka mihin kun ei tarvinnut koko aamua taistella joka asiasta.

Koiranpentu nukkui koko yön pyytämättä kertaakaan ulos pissalle.

Tänään ei ole mitään pakollisia työjuttuja joten voi vain puuhailla kotona.

Mutta nyt loppuu tämä lorvailu ja käyn pojan vaatekaapin läpi. Sitten koirien kanssa ulos nauttimaan, kun kerrankin ei sada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on hyvä päivä!

Vauva heräili yöllä vähän väliä vissiin hammaskipuihin, mutta aamulla oli taas aurinkoinen oma itsensä. Vanhemmat lapset eivät ole vielä aloittaneet uhmailuaan.. Jes! Ja kahvi odottaa! Hyvät päivät kaikille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän