Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5-vuotiaan lapseni ensimmäinen toiveammatti.. TERRORISTI :D

Vierailija
22.02.2006 |

Juteltiin eilen Irakin sodasta, kun uutisissa sattui olemaan taas pätkä. Selitin, että siellä pahat amerikkalaiset yrittävät määräillä asioista, jolloin sitten ihmiset käyvät heitä vastaan. Näitä oman maan puolustajia sanotaan välillä terroristeiksi, johon poikani sitten tokaisi että hänestäkin tulee isona terroristi. Toppuuttelin häntä jä sanoin, että annetaan setien selvittää välinsä keskenään ja pysytellään me vain täällä kotosuomessa.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse olette terroristeja.

Vierailija
22/46 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se on aivan sama, ihannoiko joku terroristeja vai naapurin ukkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mulle se on aivan sama, ihannoiko joku terroristeja vai naapurin ukkoa.

Vierailija
24/46 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettikääpä nyt ihan kunnolla että mistä ihmisille tulee asenteeet? Lapuudesta hyvin pitkälle. Ihmetellään lasten koulukiusaamisia ja muita, ihmetellään rasismia, ihmetellään suvaitsemattomuutta, ihmetellään lisääntyvää väkivaltaa. Minusta siinä ei ole MITÄÄN ihmeteltävää! Ei todellakaan ole samantekevää mitä te lapsillenne sanotte, se jää mielen. Tiedättehän, kun lapsi yhden kerran kuulee sen v-sanan niin se on muistissa!

Ja ap, jos lapsesi todella on niin fiksu että käsitti tuon selityksesi niin eiköhän hän ole tarpeeksi fiksu myös muistamaan sen kauan. AINOA viesti minkä sinä lapsellesi annoit oli että Amerikka paha, terrorismi hyvä. Mene itseesi, äläkä puolustele typerää sanomistasi. Sinun kasvatuksesi voi olla tosi hyvää, minulla ei ole siitä mitään tietoa mutta tuo oli kyllä typerästi selitetty.

Vierailija
25/46 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos joku on toistamieltä, suon hänelle mielipiteensä. Ei se minun maailmaani kaada.

" Terrorismissa ei ole mitään ihailtavaa! Mieti sinäkin vähän kirjoittamaasi."

t.32

Vierailija
26/46 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta jos joku on toistamieltä, suon hänelle mielipiteensä. Ei se minun maailmaani kaada.

" Terrorismissa ei ole mitään ihailtavaa! Mieti sinäkin vähän kirjoittamaasi."

t.32

Vierailija
27/46 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanot että lapsesi, huimat 5 vuotta, ymmärsi täysin mitä selitit ja mitä ajoit takaa. Kuitekin hän tuli siihen tulokseen että haluaa olla terroristi, että se on hieno ammatti. Eli?

A) lapsesi ei ymmärtänyt selityksiäsi vaan käsitti väärin että terroristi on mukava ihminen

B) käsitti mitä ajoit takaa, mutta silloin sinunkin mielipiteesi on siis se että terroristit ovat maan puolustajia. Ja hyihyi paha Amerikka.

Vierailija
28/46 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tulisi pieneen mieleenikään katsella/kuunnella nykyuutisia niin että 4v4kk esikoinen saati kuopus niitä kuuntelisi ja katselisi samalla.

Ei tod ole 4-5v ikäisen lapsen korville ja mielelle tarpeen/hyväksi kuulla ja nähdä kaikkea sitä mitä jo Maikkarin 7 uutiset näyttävät=pampuilla hakkaamista, maassa makaavan ihmisen potkimista, ruumiita, luonnon katastrofeja ja ihmiset juoksevat paniikissa karkuun jne.

Suodatinta päälle, lapsesi on vielä pieni ja käsityskyky hyvinkin rajallinen vaikka jo paljon ymmärtääkin.

Vierailija
29/46 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja terroristit maataan puolustavia hyviksiä. Ap taitaa olla aika yksinkertainen. Toivottavasti lapsella on lähiympäristössään moniuloitteisemmin ajattelevia aikuisia.

Vierailija
30/46 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n kaltasten vanhempien lapset!

Vierailija
31/46 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä varmaan suurikaan osa. Siitähän tässä oli kyse?! Mistä sä nyt tuollaisen repäsit?

Sori mutta ap:n puolustelijoista paistaa jo kirjotustaidon kautta läpi miten fiksua porukkaa on.

Vierailija
32/46 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen osassa asiaa samoilla linjoilla AP:n kanssa ja olen melko varma, että koulutuksessa ja sivistyksessä peittoan sut mennen tullen.

Vierailija
33/46 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terv. 43

Älähän sinäkään tee hätäisiä johtopäätöksiä. Mikä sa sinut luulemaan että " päihität" minut koulutuksessa ja sivistyksessä mennen tullen. Suuta suppuun vaan.

Missäs sinä olet ap:n kansa samoilla linjoilla? Että amerikkalaiset ovat pahoja ja terroristit puolustavat maataan. Tuohan oli ainoa mitä ap on täällä antanut ymmärtää.

Vierailija
34/46 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mut sä varmaan päihitätkin koulutuksissasi mutta mikä saa sut samoille lnjoille ap:n kanssa.

Ap:n mielestä on huvittavaa että hänen poikansa haluaa terroristiksi, hän sanoo poikaansa fiksuksi joka ymmärtää kaikki moninaiset selitykset, siitä huolimatta poika edelleen haluaa terroristiksi jne jne.

Amerikka on läpeensä paha ja terroristit puolustaa maataan.

Ole vaikka triplatohtori ja uuden ajan kulttuurihistorian kirjottaja niin en käsitä sinua.

Vierailija
35/46 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

no mut sä varmaan päihitätkin koulutuksissasi mutta mikä saa sut samoille lnjoille ap:n kanssa.

Ap:n mielestä on huvittavaa että hänen poikansa haluaa terroristiksi, hän sanoo poikaansa fiksuksi joka ymmärtää kaikki moninaiset selitykset, siitä huolimatta poika edelleen haluaa terroristiksi jne jne.

Amerikka on läpeensä paha ja terroristit puolustaa maataan.

Ole vaikka triplatohtori ja uuden ajan kulttuurihistorian kirjottaja niin en käsitä sinua.

Vierailija
36/46 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on 5-vuotias poika, siis LAPSI jonka roolileikit muuttuvat varmaan päivittäin. En todellakaan itse kovinkaan huolestunut asiasta olisi, tosin kuin te joka asiasta vauhkoavat mammat. Hankkikaa elämä!

Mutta kiitoksia tämän ketjun ap:lle ja kommentoijille. Repeilin naurusta kun luin teidän päättömiä juttujanne.

Vierailija
37/46 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on sinulle ap:n alotus kaikessa komeudessaan:

" 5-vuotiaan lapseni ensimmäinen toiveammatti.. TERRORISTI :D

Juteltiin eilen Irakin sodasta, kun uutisissa sattui olemaan taas pätkä. Selitin, että siellä pahat amerikkalaiset yrittävät määräillä asioista, jolloin sitten ihmiset käyvät heitä vastaan. Näitä oman maan puolustajia sanotaan välillä terroristeiksi, johon poikani sitten tokaisi että hänestäkin tulee isona terroristi. Toppuuttelin häntä jä sanoin, että annetaan setien selvittää välinsä keskenään ja pysytellään me vain täällä kotosuomessa."

Mikä on se suurempi sisältö mitä en ymmärrä. Selitä minulle, ole hyvä. Juttusi menevät naurettavimmiksi ja naurettavimmiksi. Ole hyvä ja käy mulle läpi tuo avausteksti vaikka lause lauseelta ja kerro sen punainen lanka ja sen sisältö joka minun pitäisi rivien välistä huomata. Minusta avauksessa ei ollut mitään hauskaa ja hauskaksi se kai oli tarkotettu kun otsakkeessa on hymiö!

Terv. se huonomminkoulutettu

Ps. syy miksi otin esille tuon triplatohtorin oli että sinä niin kehuskelit olevasi jotakin toista kirjoittajaa fiksumpi ja sivistyneempi.

Vierailija
38/46 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyseessä on 5-vuotias poika, siis LAPSI jonka roolileikit muuttuvat varmaan päivittäin. En todellakaan itse kovinkaan huolestunut asiasta olisi, tosin kuin te joka asiasta vauhkoavat mammat. Hankkikaa elämä!

Mutta kiitoksia tämän ketjun ap:lle ja kommentoijille. Repeilin naurusta kun luin teidän päättömiä juttujanne.

Vierailija
39/46 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman pahin terroristivaltio, joka on vastuussa satojen tuhansien ellei miljoonien ihmisten turhista kuolemista ympäri maailmaa. Huh huh

Vierailija
40/46 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan täysipäinen opeta lapsilleen että yksi maa on läpeensä paha ja toinen on pelkästään hyvä. Eikä sitäpaitsi maa ole yhtään mitään, vaan sen maan asukkaat ja hallitsijat.

Ylipäätään hullua opettaa että Usa on paha (tai hyvä). Lapsista tulee juuri sellaisia jotka oppivat tuollaisia alyttömiä " totuuksia" kuin jotakin mantraa.

Kuinka paljon te tunnette usalaisia tai irakilaisia tai mitä tahansa. Minäkin asun maassa jonka asukkaat kaikki ovat suomalaisten kliseiden mukaan tietynlaisia. Ihan samanlaisia tallustajia ne on kun siellä ah niin ihanassa kotosuomessa, hyviä, pahoja, tyhmiä, fiksuja, laihoja, lihavia...

Edelleen se huonommin koulutettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi