Miksi ihmeessä naisten anopit ovat inhottavampia kuin miesten anopit?
Ja jos hyvin käy niin tämä pätee kaikkiin muihinkin sukulaisiin kuin vain anoppeihin. Meillä ainakin on näin ja hyvin monessa muussakin perheessä.
Grrr....
Kommentit (11)
Millasia anoppeja noista anopinhaukkujista tulee itse kun omat lapset menevät naimisiin. Ajattelevatkohan sitä koskaan itse...?
Ja voin melkein sanoa että minun anoppini on perempi kuin mieheni, vaikkakaan ei minun äidissä sinäänsä mitään vikaa ole.
Auttaa kun pyydetään, mutta ei tuputa apuaan. Ja ihan hauskaakin seuraa vielä.
Mutta on mun miehenkin anoppi ainakin mun mielestä kiva =)
puuttuu koko ajan mein elämään tutkii laskut yms... kitisee ja valittaa ja haluu tietää mihin mennään koska tullaan jne... mein tarvis siis ilmottaa sille sen mielestä joka asiasta koska ei hänen tyttärelläkään ole mitään sitä vastaan että he ilmottavat äidilleen menoistaan!
Mun äiti sit taas... no se nyt on ihan tavallinen ihan kun kaikille muillekkin ihmisille me eletään omaa elämää...
JA sekin ero tässä vielä on että jos mun äiti sanoo jotain mikä " loukkaa" tai jotain niin voin sille sanoo että joo kiitti nyt riitti... mutta, jos miehen äiti sanoo jotain niin mies ei voi sanoo sille yhtään mitään takasin ettei tulis riitaa...
just joo valitkoon sitten äitinsä...
kasvattaa itsetuntoaan ja suvaitsevaisuuttaan. Jos keskiverto av-miniää kuuntelee, ei mikään kelpaa. Aina vain vali, vali, vali. Hirveitä nurkujia, marisijoita ja valittajia.
Ihanan anopin omistaja
ihan oikeesti niin tällä naisella ei kaikki ole kohdallaan... sitä kyllä sanoo ihan minun miehenikin joka ei kovin helpolla kehtaa myöntää äitiään äidikseen... ja edes mein lapsi ei kovasti siitä tykkää on jotenkin niin lapsellinen... ja kai lapsi sen ekana vaistoo millanen ihminen on oikeesti.
<ennen meitä kun yhet naapurit ostivat talon anopin läheltä niin niille oli toiset naapurit menneet sanomaan että älkää sitten olko sen ihmisen kanssa tekemisissä jos ei halua riitaa... se anoppi nyt vaan on jotenkin sen luontonen ihminen että kenessäkään ei ole mitään hyvää ja kukaan ei osaa mitään ja kaikki menee päin persettä jne... ja kaikkia pitää haukkua ja arvostella.
He ovat teidän miesten äitejä! Miltä sinusta tuntuisi jos miehesi haukkusi kokoajan sinun äitiäsi??
Niin ja kaikilla ei ole anoppia. Mieluummin ottaisin lapselleni mummin joka vaikka välillä jostain nipottaisikin tai tuputtaisi neuvojaan kun olisin ilman! Mä vaan en voi valita koska mieheni äiti on kuollut.
on ihania anoppeja ja mukavia anoppeja älkää tulko sitten kukaan valittamaan niistä tänne... jos vastaukset ei kelpaa!!!
Meitä ihmisiä kun on eriluontosia ei kaikista kaikki tykkää...
Minä en edes ole oman siskoni kanssa tekemisissä paljoa koska ollaan niin eriluontosia ihmisä että mitä sitä sitten väkipakolla tekemissä olemaan...
Ja minkä takia siitä anopsita TÄYTYY tykätä?
Niin ja toisaan kuulisitte kuinka mieheni haukkuu omaa äitiään (vaikka se kamalalta kuulostaakin) mutta jos omaa lievästi mielisairaan äidin ja erittäin lapsellisen niin eipä sille sitten voi mitään.
T:11
Hän ei ole täydellinen, kaukana siitä ja hyvä niin, sillä en minäkään ole. Hänellä on elettävänään oma elämänsä, minulla oma. Hän on oma erillinen yksilönsä, jota en ole automaattisesti valjastanut lasteni kodinhoitajareserviin, viikonloppuvahdiksi, lahja-automaatiksi tms.
Anoppini ei ole ensisijaisesti lastemme mummi. Ensisijaisesti hän on ihminen. Aivan kuten sinä ja minä. Epätäydellisyyksinemme. Sinä osoitat kypsymättömyyttäsi haukkumalla anoppiasi, minä teen sitä toisella tavalla ja anoppisi jollakin kolmannella tavalla.
HÄPEÄ SINÄ NURISIJA!
lueppas tuo 8 viesti oikeen ajatuksella!!!
Hienoa että sulla on fiksu anoppi, mulla kun sitä ikävä kyllä ei ole!
Haluaako joku tosiaan että anoppi tulee aamulla " käymään" lähtee tunniksi päivällä pois ja tulee taas " käymään" lähtee illalla pois...
Sillä kun ei ole omaa elämää sitten ollenkaan sen takia se on kaikkien naapureidenkin kanssa riidoissa ja sotkee toisten asiat, haukkuu KAIKKI ihmiset joita se tapaa...
No en jaksa sun kanssa tästä asiasta enää tapella ihan tarpeeksi saadaan miehen kanssa tapella hänen äitinsä kanssa kun se sitten loukkaantuu joka asiasta vaikka kuinka nätisti yrittäisi sanoa vaikka hän itse aina sanoo että asiat pitää sanoa suoraan (mutta siis ei hänelle vaan hän saa sanoa toisille).
T8,11 ja (oisko 13)
Mun miehen anoppi on miehen mielestä ihan huipputyyppi, mutta veljeni vaimon anoppi on vaimon mielestä ihan pyllystä...????? Siis häh! Sama tyyppi on ihan huippu ja toisaalta ihan perseestä... Kummallista...