Hei sinä: "En maksa naiselle treffeillä" ihminen
Olet kysellyt pulmaasi ratkaisua. Se on nyt keksitty. Ymmärrät varmaan, että ihmisen ei kannata yrittää muuttaa toisen/toisten käytöstä? Kaikki muutos lähtee itsestä. Eli sinun tulee muuttaa omaa käytöstäsi. Eli Älä pyydä ketään treffeille. Elämä ilman treffeillä käymistä on täysin mahdollista ja jopa mukavaa, kun sinun ei tarvitse suotta haaskata eläämää , miettimällä miten saat MUIDEN ihmisten muuttamaan tapojaan. Eli aloita muutos itsestäsi ja älä naisten kiusaksi pyydä ketään treffeille. Toimii takuu varmasti. Koskaan et enää juodu maksamaan yhtään mitään yksilläkään treffeillä.Helppoa ja yksinkertaista.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole varaa syödä ravintolassa, niin lämmittele vaan kotona safkasi yksin. Niin kukaan ei pety.
Eiköhän mulla ole ihan sama oikeus käydä baarissa kuin muillakin. Valitettava haittapuoli siinä on se, että useimmiten sieltä tulee joku maksullinen nainen lähentelemään, mutta ehkä joskus vielä käy tuuri ja sieltä löytyy jotain kunnollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole varaa syödä ravintolassa, niin lämmittele vaan kotona safkasi yksin. Niin kukaan ei pety.
Eiköhän mulla ole ihan sama oikeus käydä baarissa kuin muillakin. Valitettava haittapuoli siinä on se, että useimmiten sieltä tulee joku maksullinen nainen lähentelemään, mutta ehkä joskus vielä käy tuuri ja sieltä löytyy jotain kunnollista.
Baarista..kunnollista..?? Oi voi.. onnea.. ja toivotaan niin .. =)
Kaikilla ei ole rahaa käytössään niin paljon, että voisivat käydä joka päivä vaikka ravintolassa syömässä lounaan/päivällisen. Ikuisen vanha tapa: mies maksaa kummankin laskun baarissa/ravintolassa. Ennen naisilla oli paljon vähemmän rahaa käytössään, joten oli luonnollista, että ulkona käydessä mies maksoi. Jos jonkun mielestä asiassa on aihetta vallankumoukseen, niin tehköön sen. Jokainen aikuinen kuitenkin itse päättää rahoistaan. Jos haluaa maksaa naisen tai miehen juomiset/syömiset, niin maksakoon. Ei siinä ole mitään väärää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baarista..kunnollista..?? Oi voi.. onnea.. ja toivotaan niin .. =)
Eipä sieltä tosisaan mitään kunnollista löydy, vaikka palstalla muuta väittääkään. Lähes järjestäänsä ovat sielläkin maksullisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://uutishuone.pwc.fi/naisten-asema-tyoelamassa-edelleen-paras-pohj…
Suomi on ykkösenä kun mitataan naisten ja miesten osuutta työvoimasta. Suomessa työssäkäyviä miehiä on vain kolme prosenttiyksikköä enemmän.
Että mitähän herrat itkee? :D
Kuinka monta prosenttia palkoista naiset tuottavat perheilleen?
Naisen mediaanipalkka on 2 748 euroa ja miesten 3 533. Joten miehet tuottavat perheelle arviolta 450 euroa enemmän ja naiset noin 40-45 % perheen tuloista.
t. 100 % tuottava hyvätuloinen ja hyvin pärjäävä sinkkunainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi, koska sittenhän ei voisi asiasta enää nillittää vauvafoorumilla. Sitähän kun jokainen itseään arvostava, helvetin fiksu ja haluttu, aikuinen mies haluaa eniten tehdä.
Itkeä ja vinkua vauvafoorumilla.
Eikö tämäkin keskustelu ollut sellaisen erittäin halutun naisen (tosin sinkku - jostain kumman syystä), joka haluaa treffiseurastaan maksettavan, aikaansaannos? Kaikki upeat naiset, jotka ovat maksullista treffiseuraa, menevät tietysti kuin kuumille kiville miesmarkkinoilla, mutta jostain syystä heillä on foorumeilla aikaa itkeä, kuinka tosirakkaus syntyy vain, jos mies on valmis tarjoamaan maksun treffiseuraa vastaan.
Huono yritys olla nokkela.
Jos joku mies on niin saatanan tyhmä, että pyytää fiksua, kaunista ja haluttua naista treffeille eikä maksa sitä alle 5e maksavaa kahvia niin on täysin turha haikailla uutta tapaamista. Kuuluu peruskohteliaisuuteen maksaa jos on pyytäjä - oli sitten nainen tai mies.
Eli vitosen kahvilla olet ehkä mahdollisesti kairattavissa? Jepjep.
Kuka antaa ekoilla treffeillä?? Jos treffit on kahvilla käynti ja mies on sinne kutsunut eikä tarjoo kahvia niin ei tule toisia treffejä eikä varmasti niitäkään treffejä missä päädytään saman peiton alle.
En ole ikinä antanut ekoilla enkä tokalla treffeillä. Tunteita jos on miestä kohtaan ni sitten voin sänkyyn asti mennä..
Mies joka ekoilla treffeillä olettaa saavansa enemmän kuin pelkän pusun poskelle on vain seksin perässä.. tosi mies, herrasmies odottaa kunnes on opittu tuntemaan paremmin..
Yök mies joka sanoo kairattavissa .. Yök. Yök yök.
Että jos uskoo sukupuolten tasa-arvoon niin on parempi jättää deittailematta kokonaan?
Samalla logiikalla naisten pitäisi aloittaa muutos itsestään ja olla menemättä baariin jos ei halua tulla puristelluksi.
Vierailija kirjoitti:
Että jos uskoo sukupuolten tasa-arvoon niin on parempi jättää deittailematta kokonaan?
Samalla logiikalla naisten pitäisi aloittaa muutos itsestään ja olla menemättä baariin jos ei halua tulla puristelluksi.
No näin ainakin itse toimin. En altista itseäni puristeluille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli syyllistät siis niitä uhreja jotka ylipäätään liikkuvat ulkona, koska kaikkialla on mahdollista tulla ahdistelluksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli syyllistät siis niitä uhreja jotka ylipäätään liikkuvat ulkona, koska kaikkialla on mahdollista tulla ahdistelluksi?
????? Miten käänsit asian noin? En syyllistä. Jokainen tekee omat valintansa. Minua ei sytytä juoppojen seura, joten en liiku heidän keskuudessaan.
Montako päivää tätä samaa asiaa nyt pitää jauhaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
????? Miten käänsit asian noin? En syyllistä. Jokainen tekee omat valintansa. Minua ei sytytä juoppojen seura, joten en liiku heidän keskuudessaan.
En kysynyt haluatko viettää aikaa juoppojen kanssa. Kysyin että tulisiko samalla logiikalla naisten pysyä kotona jos eivät halua tulla puristelluiksi baarissa.
Tiedoksesi niin ahdistelijat eivät ole kaikki mitään "juoppoja", kuten eivät kaikki baarissa olijatkaan.
Ja se baari on tosiaan esimerkki. Kun sinä niin tomerasti asetat uhreille sen velvollisuuden pysyä puristelijoiden ulottumattomissa, on vaikea vetää rajaa siihen että missä saa liikkua niin ettei se enää ollut "oma vika".
Totta. Kaiken, ihan kaiken voi hinnoitella rahassa jos haluaa. Mutta jos ei halua, elää onnellisena ja rakastelee ja nauraa, siivoaa ja saunoo rakkaansa kanssa. Nihkeät runkkarit viettävät erilaista elämää.