Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei sinä: "En maksa naiselle treffeillä" ihminen

Vierailija
27.04.2016 |

Olet kysellyt pulmaasi ratkaisua. Se on nyt keksitty. Ymmärrät varmaan, että ihmisen ei kannata yrittää muuttaa toisen/toisten käytöstä? Kaikki muutos lähtee itsestä. Eli sinun tulee muuttaa omaa käytöstäsi. Eli Älä pyydä ketään treffeille. Elämä ilman treffeillä käymistä on täysin mahdollista ja jopa mukavaa, kun sinun ei tarvitse suotta haaskata eläämää , miettimällä miten saat MUIDEN ihmisten muuttamaan tapojaan. Eli aloita muutos itsestäsi ja älä naisten kiusaksi pyydä ketään treffeille. Toimii takuu varmasti. Koskaan et enää juodu maksamaan yhtään mitään yksilläkään treffeillä.Helppoa ja yksinkertaista.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää jaksako.

Vierailija
2/54 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nykyään on paljon naisia, joiden seuraa ei tarvitse ostaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, mä en todellakaan anna treffikumppanini maksaa treffeillä. Siitä vain tulee sellainen olo, että asia pitäisi hyvittää jotenkin jälkikäteen, esim. luonnossa. Enkä minä muutenkaan ole mikään avuton neito, jolle setien pitäisi ostella asioita. Minulla on omat rahani, minä maksan omat ruokani.

Vierailija
4/54 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on niin peppukipeyden paikka tietyntyyppisille naisille, kun joku ilmoittaa, että ei aiokaan maksaa niiden elämää. :D

Vierailija
5/54 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähintainen illallinen on aloittajalle riittävä korvaus syntymästään sukupuolensa edustajaksi?

Vierailija
6/54 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä on hyvin vähän. Lähes kaikki ovat tavalla tai toisella rahan perässä ja se tosiaan näkyy siinä, mitä mieheltä vaaditaan.

Vierailija
7/54 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kysellyt pulmaasi ratkaisua. Se on nyt keksitty. Ymmärrät varmaan, että ihmisen ei kannata yrittää muuttaa toisen/toisten käytöstä? Kaikki muutos lähtee itsestä. Eli sinun tulee muuttaa omaa käytöstäsi. Eli Älä pyydä ketään treffeille. Elämä ilman treffeillä käymistä on täysin mahdollista ja jopa mukavaa, kun sinun ei tarvitse suotta haaskata eläämää , miettimällä miten saat MUIDEN ihmisten muuttamaan tapojaan. Eli aloita muutos itsestäsi ja älä naisten kiusaksi pyydä ketään treffeille. Toimii takuu varmasti. Koskaan et enää juodu maksamaan yhtään mitään yksilläkään treffeillä.Helppoa ja yksinkertaista.

Tässä nyt on taas tehty se virhe, että oletetaan, että se miehen maksama treffit olisi joku oletusarvoisesti tapahtuva asia. Se ei vaan nykyään enää ole niin ja siihen naisten sopisi jo heräävän. Koko homma alkaa olla päinvastoin nykyisin ja se on hyvä. Tasa-arvo etenee.

Vierailija
8/54 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on niin peppukipeyden paikka tietyntyyppisille naisille, kun joku ilmoittaa, että ei aiokaan maksaa niiden elämää. :D

Jep. Ilmankos ne roikkuu kuukaudesta toiseen tinderissä, kun kaikki maksetaan. Mitä tämä tosiaan kertoo näiden naisten tasosta ja siitä kuinka itsensä elättävät?

Vierailija
9/54 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi, koska sittenhän ei voisi asiasta enää nillittää vauvafoorumilla. Sitähän kun jokainen itseään arvostava, helvetin fiksu ja haluttu, aikuinen mies haluaa eniten tehdä.

Itkeä ja vinkua vauvafoorumilla.

Vierailija
10/54 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan ole mitään periaatetta, että miehen pitää maksaa. Jos itse pyytäisin miehen treffeille, niin minä itse tarjoaisin. Miehetkin usein sanoo "mä sut pyysinkin niin mä voin maksaa", niin varmaan itse toimisin samoin. Ja tosiaan ei tarvitse valita mitään kallista paikkaa, jos ei halua pröystäillä.

Vierailija
11/54 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toimi, koska sittenhän ei voisi asiasta enää nillittää vauvafoorumilla. Sitähän kun jokainen itseään arvostava, helvetin fiksu ja haluttu, aikuinen mies haluaa eniten tehdä.

Mikäs nyt taas ahdistaa? Tämäkin aloitus on naisen tekemä. Naisen, joka ulisee, kun sitä ilmaista lounasta ei enää automaattisesti tulekaan. 

Vierailija
12/54 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet myöhässä. 

Paistejani ette saa!

Sinkkumies

Vierailija
13/54 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs nyt taas ahdistaa? Tämäkin aloitus on naisen tekemä. Naisen, joka ulisee, kun sitä ilmaista lounasta ei enää automaattisesti tulekaan. 

Erittäin tehokkaasti projisoit jälleen omaa ajatusmaailmaasi toisiin.

Vierailija
14/54 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh, mä en todellakaan anna treffikumppanini maksaa treffeillä. Siitä vain tulee sellainen olo, että asia pitäisi hyvittää jotenkin jälkikäteen, esim. luonnossa. Enkä minä muutenkaan ole mikään avuton neito, jolle setien pitäisi ostella asioita. Minulla on omat rahani, minä maksan omat ruokani.[/quote

Ei tässä nyt ollutkaan kysymys siitä, mitä sinä teet treffeillä, vaan ihan puhdas neuvo, tälle ihmiselle, jolla on ollut vaikeuksia treffeillä käymisen (maksamisen kanssa).Ei mitään siis tyyliin mitä kukakin maksaa, vaan tapa millä ei joudu edes tilanteeseen jossa joutuisi maksamaan. ap

Vierailija
15/54 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen naiset käyvät töissä, maksavat puolet kustannuksista, lainoista ym. Miten muualla? Mitä miehet valitatte?

Vierailija
16/54 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkähintainen illallinen on aloittajalle riittävä korvaus syntymästään sukupuolensa edustajaksi?

Nythän oli kyse ihan eri asiasta, kuin minun illalliselle lähtemisestä. Oli kyse tämän ihmisen pulmasta joka pyysi naisia syömään ja sitten maksatti niillä omankin ruokansa. Tämä ongelma ei mitenkään koske minua. Jos käyn ulkona syömässä teen sen perheesi kanssa. Hakusin vain auttaa miestä mäessä. ap

Vierailija
17/54 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nythän oli kyse ihan eri asiasta, kuin minun illalliselle lähtemisestä. Oli kyse tämän ihmisen pulmasta joka pyysi naisia syömään ja sitten maksatti niillä omankin ruokansa. Tämä ongelma ei mitenkään koske minua. Jos käyn ulkona syömässä teen sen perheesi kanssa. Hakusin vain auttaa miestä mäessä. ap

Tässä taas freudilaisten lipsahdusten aatelia. :D

Vierailija
18/54 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
19/54 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa niitä naisia on ennenvanhaankaan miehet ostaneet. Se on vain ollut hyvä tapa, että maksaa jos jonkun ulos on pyytänyt. Nykyään ei enää niinkään hyvät tavat ole kunniassa.Samalla lailla miesten seura on nykyään maksullista.Täälläkin yksi kirjoitti pyytävänsä naisia syömään ja sitten kun oli syöty, maksatti koko lystin naisella(:D)

Vierailija
20/54 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen naiset käyvät töissä, maksavat puolet kustannuksista, lainoista ym. Miten muualla? Mitä miehet valitatte?

Ei tuo naisten maksullisuutta miksikään muuta. Sehän vain todistaa, että maksullisia ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä