Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaanko mennä kaverini häihin?

Vierailija
27.04.2016 |

Morsian on ruma ja lihva. Itse taas olen hyvin söpö ja hoikka ja pannut sulhasen kanssa.
Sille tulisi varmaan paha mieli. Mitä keksisin tekosyyksi, en ole muuta keksinyt kuin sairaaksi tekeytymisen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jää vain pois. Sairastuminen on aina hyvä tekosyy.

Vierailija
2/8 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se sulhanen kuitenkin nai sen ruman ja lihavan... Joten jos sut kutsuttu on niin tuskin he sinua ajattelevat rakkauden juhlassaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei kannata mennä. Panette sitten vaan sulhasen kanssa sopivassa välissä uudestaan niin kyllä siinä on kohteliaisuuskin otettu huomioon.

Vierailija
4/8 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö pääs. Se on niin hattaraa kun kehtaat trollailla täällä. Etsi elämääsi jotain sisältöä, joku kehittävä harrastus. Kirjoita vaikka kirja kun tuntuu runosuoni pullistelevan.

Vierailija
5/8 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene boolipäissäsi twerkkaamaan pylly sulhasen etumuksessa kiinni, saa onnellisia takaumia. Älä kuitenkaan häävalssin aikana.

Vierailija
6/8 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tarvitse tekosyytä. Kieltäydyt vaan kutsusta kertomalla että et pääse koska olet kusipää.

Vierailija
7/8 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt taida ihan ymmärtää. Kai se on kutsuja, joka päättää, että kenet haluaisi paikalle. ja jättää kutsumatta, jos tietää, jonkun aiheuttavan pahaa mieltä. - Mutta jos nyt sait kutsun, niin tokihan halutessasi voit jättää menemättä, jos olet nyt kovin katkera, kun sulhanen valitsi itselleen, jonkun muun kuin sinut. Olen itse mies, enkä oleta, että olisin tulevalla mahdolliselle puolisolleni ensimmäinen seksikumppani. Eikä minua häiritsisi sekään, että hänen entisiä seksikumppaneita olisi häissämme. - Tuskin olen kumppanina mahd. häissämme se kaikkei söpöinkään, mutta luullakseni ja uskoakseni minulla on kumppanilleni, jotain muuta vähintää yhtä arvoasta annettavaa, kuin vain ulkokuoreni. 

Vierailija
8/8 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaako sua ettet sitten ollutkaan vaimomatskua? Onhan tuo nyt noloa hävitä rumalle ja lihavalle. Sinuna en kehtaisi mennä nöyryyttämään sinne itseäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi