Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset.Onko teidän seksileikessä mukana tekovaginaa?

Vierailija
27.04.2016 |

Tuli mielee aina naisilla on dildot.Nainenha vois esileikkinä leikkiä tekopillulla miehenkaa.Kertoilkaa onko kokemuksia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. En minä dildoakaan esileikkiin käytä. Klitoriskiihottimia joskus. Mieskin tykkää kun niillä hyväilee penistä ja palleja.

Vierailija
2/6 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä. En minä dildoakaan esileikkiin käytä. Klitoriskiihottimia joskus. Mieskin tykkää kun niillä hyväilee penistä ja palleja.

Semmosii sillon tällöin vaihtelu hommiin.Toimiiko 69 asennossa noi klitoriskiihottimet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään leluja. En tarvitse dildoa tai mitään muutakaan kun olen miehen kanssa.

Vierailija
4/6 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, meillä mies ei ole kiinnostunut yhtään leluista mutta haluaa nähdä mun käyttävän omiani, joten en ole viitsinyt sitten jankata asiaa sen enempää tai tilata ylläriksi. Itseä kiinnostaisi penispumppu ja tekovagina miehelle kyllä. :)

Vierailija
5/6 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, meillä mies ei ole kiinnostunut yhtään leluista mutta haluaa nähdä mun käyttävän omiani, joten en ole viitsinyt sitten jankata asiaa sen enempää tai tilata ylläriksi. Itseä kiinnostaisi penispumppu ja tekovagina miehelle kyllä. :)

itsellä.vähän samoja haaveita ois.Dildolla on kiva leikkiä vaimonkaa ja joskus pääsee.näkee kun vaimo sillä leikkii nam nam..Sehän ois vähä härskiä kun vaimo runkkais tekovaginalla.Sun pitää kokeilla ylläriä miehelles joskus?Käytätkö seksiasuja usein myös?m36

Vierailija
6/6 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi