Hei sinä vanhempi mies, joka haikailet parikymppisten naisten perään
Jos sulla olis parikymppinen tytär, niin mitä ajattelisit, kun ikäisesi vanha ukko yrittäisi iskeä tytärtäsi?
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Onhan se kyllä ihan ymmärrettävästi uhrin ikä auhteutettuna ko.rikollisen ikään oikea määrite.
Sinun määritteilläsi 20-vuotias saisi ihan rauhassa ottaa 12-vuotiaan, koska ikien suhde ei ole huono. Ainoastaan pedofiili haluaa hämärtää pedofilian käsitteen, kuten sinä yrität tehdä.
normaali aikuinen kirjoitti:
Ensiksikin, sen ikäisestä ei voida vielä puhua naisena. Juridinen ikä ei merkitse tässä asiassa, vaan arviointi lähtee aikuisen osapuolen korvien välistä. Jos ohikulkijat katsovat kahdesti ,kun menet lapsen kanssa parina, älä tulkitse katseita ihasteluksi tai kateudeksi. Katseet ovat järkytystä ja sääliä. Tietäisit mitä takanasi puhutaan. Todennäköisesti kaverisi pitävät sinua sairaana tästä syystä. Ihminen yleensä vanhetessaan viisastuu, ja muuttuu ajatuksiltaan. Sama mikä kiinnosti 15 vuotiaana, ei päde 50 vuotiaana normaali ihmisillä. Jotain on mennyt suuresti sekaisin sekä niillä ukoilla ja ( puumilla), että nuorilla uhreillaan.
Olethan kuullut sanonnan, "tosimies ei lasta pane". Onneksi nämä sairaat itseään lapsikumppanilla hoitavat ovat kuitenkin aika marginaalinen ryhmä. Ainakin omassa tuttavapiirissäni miehet ovat miehiä ja naiset naisia . Lapsia yritetään suojella sairailta kuolaajilta lähemmäs 30 vuotta. Tiedän tapauksen , että +20 tyttö teki itsemurhan itseinhon takia, kun viisikymppinen ukko luikerteli tytön elämään ja hyväksikäytti lasta.
kaverilla 39v on 24v muija joka on kyllä NAINEN,fiksu,kaunis,sanavalmis ym. Ja olen kyllä kateellinen sille.
Onhan se ihan eri asia pressa kuin joku kämynen gubbe... itse olen vajaa 70 nainen ja etsin ikäistäni miestä' seuralaiseksi' elämän jakajaksi' en seksikumppaniksi.
Mikähän sinussakin on vialla?