Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei sinä vanhempi mies, joka haikailet parikymppisten naisten perään

Vierailija
27.04.2016 |

Jos sulla olis parikymppinen tytär, niin mitä ajattelisit, kun ikäisesi vanha ukko yrittäisi iskeä tytärtäsi?

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

normaali aikuinen kirjoitti:

Tiedän  tapauksen , että  +20  tyttö teki itsemurhan  itseinhon takia, kun viisikymppinen  ukko  luikerteli tytön elämään  ja hyväksikäytti  lasta.

Oliko sillä yli 20-vuotiaalla naisella joku lapsi, vai mistä on kyse?

20v oli  lapsi itse, sen ymmärtää idioottikin. Ei ole vielä nainen  moneen vuoteen.

Mikähän sinussakin on vialla?

Vierailija
82/84 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kyllä ihan ymmärrettävästi  uhrin ikä auhteutettuna  ko.rikollisen  ikään  oikea määrite.  

Sinun määritteilläsi 20-vuotias saisi ihan rauhassa ottaa 12-vuotiaan, koska ikien suhde ei ole huono. Ainoastaan pedofiili haluaa hämärtää pedofilian käsitteen, kuten sinä yrität tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaali aikuinen kirjoitti:

Ensiksikin, sen ikäisestä  ei voida vielä puhua naisena.  Juridinen  ikä  ei merkitse tässä asiassa, vaan  arviointi  lähtee  aikuisen osapuolen  korvien  välistä. Jos ohikulkijat katsovat kahdesti  ,kun menet  lapsen kanssa  parina, älä tulkitse katseita ihasteluksi  tai kateudeksi. Katseet ovat järkytystä ja sääliä. Tietäisit mitä  takanasi puhutaan. Todennäköisesti  kaverisi pitävät  sinua sairaana tästä syystä. Ihminen  yleensä  vanhetessaan viisastuu, ja muuttuu  ajatuksiltaan. Sama mikä kiinnosti  15 vuotiaana, ei päde  50 vuotiaana normaali ihmisillä. Jotain on mennyt suuresti sekaisin  sekä niillä ukoilla ja ( puumilla), että  nuorilla uhreillaan.

Olethan kuullut sanonnan, "tosimies  ei lasta pane".  Onneksi  nämä  sairaat itseään  lapsikumppanilla  hoitavat  ovat kuitenkin aika marginaalinen  ryhmä. Ainakin omassa  tuttavapiirissäni miehet ovat miehiä  ja naiset naisia . Lapsia  yritetään suojella sairailta  kuolaajilta  lähemmäs 30 vuotta.  Tiedän  tapauksen , että  +20  tyttö teki itsemurhan  itseinhon takia, kun viisikymppinen  ukko  luikerteli tytön elämään  ja hyväksikäytti  lasta.

kaverilla 39v on 24v muija joka on kyllä NAINEN,fiksu,kaunis,sanavalmis ym. Ja olen kyllä kateellinen sille.

Vierailija
84/84 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ihan eri asia pressa kuin joku kämynen gubbe... itse olen vajaa 70 nainen ja etsin ikäistäni miestä' seuralaiseksi' elämän jakajaksi' en seksikumppaniksi.