Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset luulevat että hoikka tarkoittaa hyvännäköistä?

Vierailija
27.04.2016 |

Miksi niin monet luulevat varsinkin naisista että jos olet hoikka ja nätti kiinnostat enemmän miestä kuin lihava ja nätti tai jopa ääri ajatuksia ettei lihava voi olla nätti? Olen mies ja seurustellut molempien jopa ääripäiden kanssa. On ollut hoikkaa ja pitkää blondia ja brunettia joista monista olen eri syistä omintahtoisesti eronnut, joku hoikka itsettunto ongelmainen blondi joskus sanoi että et koskaan saa paremmannäköistä naista itselles kuin hän on, no olishan hänet voinut vaikka missikisoihin lähettää, mutta itsettunto hänellä oli luokkaa jatkuvasti epäilevä " näytänks mä hyvältä, onko mul meikit hyvin, onks tää paita hyvä, tissit tarpeeks isot,ei ollu näytän läskiltä, saanks mä juoda tuon limun" jne. Mieli vaihteli tuulen suunnan mukaan.
Valitsin vaimokseni sitten tuollaisen kauniskasvoisen alle 160cm xl naisen, koska hän on sisäisesti tapaamistani ainakin 50 naisesta ylivoimaisesti paras ja se sisäinen kauneus merkitsee lopulta 80% ja ulkoinen 20%, lisäksi erittäinhyvä itsettunto, ei tarvitse meikata ulos, ei epäillä näyttääkö hän mun silmissä hyvältä. Ei olla yli 5 vuoteen kertaakaan riidelty, ei tarvitse, koska kaikki on niin sujuvaa ja luonnollista. Seksi hänen kanssaan on loistavaa. Ja hän näyttää hyvältä.
Miksi niin monet hoikat naiset kuvittelevat että hoikka mies jolla vientiä riittä haluaisi juuri hoikan naisen, onko hoikkuus jokin mittari vai onko se sitä samaa itsettunto ongelmaa kuin kaikki muukin kroppansa epäily?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellanen perus siiderivalas av-mamma ei ole hyvännäköinen.

Hoikka useimmiten on hyvännäköinen.

Mutta on se hyvä että täällä siiderivalaiden valtaamalla palstalla on edes yksi ainoa mies sitkeästi kehumassa lihavia naisia, koska ei muut miehet koskaan ikinä ylistä lihavia naisia vaan ainoastaan hoikkia. Mutta erittäin suurella todennäköisyydellä tuokin mies on mieheksi tekeytynyt siiderivalas av-mamma.

Jos tarkoitat tämän ketjun ap:ta, en tiedä. Mutta M21 ei ole nainen todellakaan. Olen hänen kirjoituksiaan täällä seurannut ja selvästi niistä huomaa että on mies. Luettelee hyvin yksityiskohtaisesti naisihanteensa, millainen lihava kelpaa ja millainen ei, sekä esittää myös ihannenaisen kasvoista ja hiuksista, etnisestä taustasta sekä suomalaisnaisten rotupiirteistä kommentteja. Asenne on naista esinneellistävä ja objektisoiva. Selvän antifeministinen, mitä ei naisella olisi. Lisäksi on täällä usein kirjoitellut miesten klassisesta pukeutumisesta, jota ihailee ja harrastaa, ym. Eli selvä mies kyseessä.

Vierailija
62/69 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulet että kaikki laihat naiset luulee että kaikki miehet haluaa ne eikä jotain pullukkaa tossa vieressä?

Itse olen laiha nainen, enkä mä tuolla kaupungilla/ baareissa kuvittele että jokainen mies haluaa mua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista 👆☝

Vierailija
64/69 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kertonu sille nykyiselle, hän ei ole ulkoisesti yhtä kaunis kuin ex?

Vierailija
65/69 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kirjoittaja joka väittää että nainen on lihavampana paremman näköinen on kyllä pahasti harhainen. Olipa mies tai nainen, niin kuntoremontin tehneet näyttävät poikkeuksetta hoikempina ei ainoastaan terveemmiltä vaan myös nuoremmilta ja elinvoimaisemmilta. Ylimääräisten kilojen pudottaminen vaikuttaa erittäin positiivisesti ulkoiseen olemukseen ja saa koko olemuksen hehkumaan.

Tottakai miehet näyttävät! Lihavat nuoret, teinit ja parikymppiset tytöt näyttävät usein kasvoista ikäistään nuoremmilta. Näyttävät myös terveiltä ja elinvoimaisilta (tosin näillä tarkoittamillani tuntemillani lihavilla tytöillä on liikuntaharrastuksia).

Kärsit pahasta kognitiivisesta dissonantista, et millään valheella pysty yli pyyhkimään sitä tosiseikkaa että ihminen on parhaimmillaan hoikkana, niin viehättävyydeltään kuin terveydeltäänkin.

Vierailija
66/69 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kirjoittaja joka väittää että nainen on lihavampana paremman näköinen on kyllä pahasti harhainen. Olipa mies tai nainen, niin kuntoremontin tehneet näyttävät poikkeuksetta hoikempina ei ainoastaan terveemmiltä vaan myös nuoremmilta ja elinvoimaisemmilta. Ylimääräisten kilojen pudottaminen vaikuttaa erittäin positiivisesti ulkoiseen olemukseen ja saa koko olemuksen hehkumaan.

Tottakai miehet näyttävät! Lihavat nuoret, teinit ja parikymppiset tytöt näyttävät usein kasvoista ikäistään nuoremmilta. Näyttävät myös terveiltä ja elinvoimaisilta (tosin näillä tarkoittamillani tuntemillani lihavilla tytöillä on liikuntaharrastuksia).

Kärsit pahasta kognitiivisesta dissonantista, et millään valheella pysty yli pyyhkimään sitä tosiseikkaa että ihminen on parhaimmillaan hoikkana, niin viehättävyydeltään kuin terveydeltäänkin.

Vinkki: käytä vain sellaisia englanninkielisiä termejä, jotka osaat kirjoittaa oikein.

Vierailija
67/69 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mies on. Nainen ei. Ei tarvitse valheella pyyhkiä, riittää että Jumalan tahto ja näkemys on sama kuin minun, ja lihava nainen sytyttää liekkeihin ulkonäöllään.

Vierailija
68/69 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
69/69 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kummallista, että täällä puhutaan aina hoikista ja lihavista naisista, aivan kuin mitään välimuotoa ei olisi...

Mitä aloitukseen tulee, olen tavallaan samaa mieltä. Ei se hoikkuus ole mikään itsearvo ja toki miehilläkin on erilaisia mieltymyksiä. Eikä se ulkonäkö pitkässä suhteessa voi olla ainoa asia, jota pitää tärkeänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi