Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

14v tyttö taas paikalla, kysyttävää?

27.04.2016 |

•edellinen ketju feilas (koska sinne tuli "mun 25v serkku" XD)
•en vastaa asuinpaikkaani, osoitettani tai etunimeäni/sukunimeäni (etunimeä ei ole suomenkielisessä kalenterissa vaan se on slaavilainen, sukunimeni on ainoa Suomessa - nämä tiedot saavat riittää)
•en vastaa asiattomiin kysymyksiin

Kaikkea muuta saa kysyä ja lupaan vastata rehellisesti.

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-14v tyttö ent. 12v tyttö kelakorttityyppi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sun ikäiset noin yleensä kiinnostuneita alkoholista, tupakasta, seksistä?

No noista kaikista kyllä puhutaan tosi paljon.

Ainakin minun kaveriporukassani viimeiseksi mainitusta heitetään paljon läppää, mutta kukaan ei ikinä puhu siitä "tosissaan". Aika moni meidän luokalta juo ja osa polttaa tupakkaa tai sitten käyttää nuuskaa.

Mites seksi, missä vaiheessa nykyään tulee kuvioihin mukaan? Puhutteko kavereiden kanssa suoraan mitä teette poikakavereiden kanssa vai yleisellä tasolla vaan? (mua kiinnostaa tämä koska oma tytär saman ikäinen)

Vierailija
62/86 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sun ikäiset noin yleensä kiinnostuneita alkoholista, tupakasta, seksistä?

No noista kaikista kyllä puhutaan tosi paljon.

Ainakin minun kaveriporukassani viimeiseksi mainitusta heitetään paljon läppää, mutta kukaan ei ikinä puhu siitä "tosissaan". Aika moni meidän luokalta juo ja osa polttaa tupakkaa tai sitten käyttää nuuskaa.

Mites seksi, missä vaiheessa nykyään tulee kuvioihin mukaan? Puhutteko kavereiden kanssa suoraan mitä teette poikakavereiden kanssa vai yleisellä tasolla vaan? (mua kiinnostaa tämä koska oma tytär saman ikäinen)

No itse ainakin tunnen vain yhden ikäiseni henkilön, joka on menettänyt neitsyytensä (itseasiassa jo vuotta aiemmin). Netissä (esim. Ask) näitä kuitenkin on enemmänkin.

Ja minulla on ollut yksi poikaystävä ja muutamia säätöjä, ja olen ainakin kertonut itse mitä olen tehnyt heidän kanssaan (ei mitään kummempaa :D). Ja myös ne kaverit, joilla on ollut poikaystäviä/säätöjä ovat kertoneet avoimesti mitä ovat tehneet heidän kanssaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mennä ollenkaan lähihoitajakoulutukseen. Se on aivan turha välivaihe. Mene lukioon ja opiskele siellä erityisen hyvin kemiaa, fysiikkaa ja biologiaa. (Tai tarkista, mitä lääkikseen nykyään vaaditaan pääsykokeissa, en tiedä.)

Siellä lähäriopinnoissa kaikki akateeminen puhtisi vain katoaa ja alistut alemmalle tutkinnolle etkä saa aikaiseksi edetä myöhemmin.

(Mulla on ikäisesi tyttö.)

Vierailija
64/86 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko tiedät mikä sinusta tulee isona?

Ensin haluaisin opiskella kaksoistutkinnon lukiossa ja lähihoitajaksi. Sen jälkeen yritän päästä yliopistoon ja opiskella lääkäriksi (ja sitten menen auttamaan ihmisiä kehitysmaihin). Ja takaisin Suomeen palattuani haluaisin vielä opiskella neurokirurgiksi.

Eli neurokirurgi on se unelma-ammattini.

Jos tavoitteesi on lääkis, unohda tuo kaksoistutkinto. Sun pitää lukea lukiossa pitkä matikka ja kemia, muuten et pääse lääkikseen.

Uskon, että pystyisin hankkimaan kaksoistutkinnon :) Ja tiedän kemiasta ja matikasta, olen kummassakin kiitettävä oppilas.

Hoho kukaan 14v ei kirjota noin.

Terveisin vähän aikaa sit noin nuori

Vierailija
65/86 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mennä ollenkaan lähihoitajakoulutukseen. Se on aivan turha välivaihe. Mene lukioon ja opiskele siellä erityisen hyvin kemiaa, fysiikkaa ja biologiaa. (Tai tarkista, mitä lääkikseen nykyään vaaditaan pääsykokeissa, en tiedä.)

Siellä lähäriopinnoissa kaikki akateeminen puhtisi vain katoaa ja alistut alemmalle tutkinnolle etkä saa aikaiseksi edetä myöhemmin.

(Mulla on ikäisesi tyttö.)

Haluan kouluttautua myös lähihoitajaksi että pystyn elättämään itseni opiskellessani yliopistossa (jos sinne siis pääsen) ilman, että otan lainaa.

Vierailija
66/86 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska ketju modet poistaa ja siistii kysymykset.

Vierailija
67/86 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko tiedät mikä sinusta tulee isona?

Ensin haluaisin opiskella kaksoistutkinnon lukiossa ja lähihoitajaksi. Sen jälkeen yritän päästä yliopistoon ja opiskella lääkäriksi (ja sitten menen auttamaan ihmisiä kehitysmaihin). Ja takaisin Suomeen palattuani haluaisin vielä opiskella neurokirurgiksi.

Eli neurokirurgi on se unelma-ammattini.

Jos tavoitteesi on lääkis, unohda tuo kaksoistutkinto. Sun pitää lukea lukiossa pitkä matikka ja kemia, muuten et pääse lääkikseen.

Uskon, että pystyisin hankkimaan kaksoistutkinnon :) Ja tiedän kemiasta ja matikasta, olen kummassakin kiitettävä oppilas.

Hoho kukaan 14v ei kirjota noin.

Terveisin vähän aikaa sit noin nuori

Jos tarkoitat, että kirjoitan "liian hyvin" ikäisekseni, niin kiitos. Olen aina imarreltu kun joku sanoo näin :D

Jos taas kirjoitan liian huonosti, niin voin sanoa että ensimmäinen kieleni ei ole suomi (vaikka osaan suomea _melkein_ yhtä hyvin kuin ensimmäistä kieltäni).

Vierailija
68/86 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu olla 14v nykySuomessa? Mitä hyvää siinä on? Entä mitä huonoa?

Vierailija
69/86 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiän kuka oot, oot ihan kamala 😂😂😂

Vierailija
70/86 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huonoa on se, että nykyään on ihan hirveästi ulkonäköpaineita, vaatteiden pitää olla tiettyä merkkiä, ei saa olla "nolo" tai "lapsellinen" yms.

Hyvää on varmaankin se, että nykyään netin kautta saa helposti tietoa kaikesta, mikä askarruttaa esim. murrosiässä :D

Mutta itse olisin halunnut syntyä 1960-1980-lukujen välissä😂

Vierailija
71/86 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiiän kuka oot, oot ihan kamala 😂😂😂

Selvä😂 Mikä on etunimeni kolmanneksi viimeinen kirjain ja sukunimeni viimeinen kirjain?

Vierailija
72/86 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huonoa on se, että nykyään on ihan hirveästi ulkonäköpaineita, vaatteiden pitää olla tiettyä merkkiä, ei saa olla "nolo" tai "lapsellinen" yms.

Hyvää on varmaankin se, että nykyään netin kautta saa helposti tietoa kaikesta, mikä askarruttaa esim. murrosiässä :D

Itse synnyin juuri tuossa välissä. Mitenkäs some, se varmaan tuo myös isoja paineita joista mun ikäpolvi ei sun ikäisenä tiennyt mitään? Onko sinua kiusattu somessa, tai oletko kiusannut muita siellä?

Vierailija
73/86 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse synnyin juuri tuossa välissä. Mitenkäs some, se varmaan tuo myös isoja paineita joista mun ikäpolvi ei sun ikäisenä tiennyt mitään? Onko sinua kiusattu somessa, tai oletko kiusannut muita siellä?

Totta. Ainakin ulkonäkö- ja statuspaineet yms. ovat omassa kaveriporukassani kovia (nimenomaan netin takia).

Itse en ole kiusannut somessa enkä missään muuallakaan. En siedä kiusaajia.

Ja itseäni on joskus haukuttu/levitetty väärää tietoa/kyselty asiattomia asioita. Mutta ei mitenkään jatkuvasti tai kovinkaan paljon.

Vierailija
74/86 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
75/86 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotko Game of Thronesia? Ja mitä ylipäätään katsot?

Vierailija
76/86 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsotko Game of Thronesia? Ja mitä ylipäätään katsot?

En katso.

Ja katson tosi harvoin mitään, mutta jos jotain pitää sanoa niin Arrow ja Teen Wolf. Gleetä katsoin ennenkuin se loppui.

Vierailija
77/86 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tapat aikaasi?

Vierailija
78/86 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tapat aikaasi?

Hengaamalla av:lla.

Vierailija
79/86 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista :D

Vierailija
80/86 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä noin nuori tekee av:lla? Tää paikka on ihan pilalla teidän teinien ja trollienne takia. Saatana. Ja Demissä pyörii 30-vuotiaita eukkoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan