14v tyttö taas paikalla, kysyttävää?
•edellinen ketju feilas (koska sinne tuli "mun 25v serkku" XD)
•en vastaa asuinpaikkaani, osoitettani tai etunimeäni/sukunimeäni (etunimeä ei ole suomenkielisessä kalenterissa vaan se on slaavilainen, sukunimeni on ainoa Suomessa - nämä tiedot saavat riittää)
•en vastaa asiattomiin kysymyksiin
Kaikkea muuta saa kysyä ja lupaan vastata rehellisesti.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Ootko koskaan kattonu Alfred J Kwakia? Harrastatko mitään? Mp fitness?
Joskus pienempänä itseasiassa katsoin :D Ja harrastan tällä hetkellä erään puupuhaltimen soittoa musaopistossa ja cheerleadingiä. Fitnessistä olen sitä mieltä, että on mahtavaa että ihmiset pitävät itsestään huolta, mutta peiliselfien ottaminen salilla EI ole fitnessiä.
Vierailija kirjoitti:
rajat kiinni vai refugees welcome?
En oikein voi sanoa tähän mitään kun olen itse puoliksi ulkomaalainen, mutta mielestäni hädässäolevia ihmisiä kuuluu auttaa mutta vasta sitten kun heidän henkilötietonsa on tarkistettu :/
Lempihahmo Alfred J Kwakista? Miltä ohjelma sinusta vaikutti?
-14v tyttö ent. 12v tyttö kelakorttityyppi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein voi sanoa tähän mitään kun olen itse puoliksi ulkomaalainen, mutta mielestäni hädässäolevia ihmisiä kuuluu auttaa mutta vasta sitten kun heidän henkilötietonsa on tarkistettu :/
Mitä jos niitä ei pysty tarkistamaan eikä ole muuta informaatiota kuin tulijan kertomus?
Vierailija kirjoitti:
Lempihahmo Alfred J Kwakista? Miltä ohjelma sinusta vaikutti?
Hannu varmaan :D Ja itse ainakin pienenä pidin ohjelmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos niitä ei pysty tarkistamaan eikä ole muuta informaatiota kuin tulijan kertomus?
Tulen varmaan saamaan hirveästi vihaa niskoilleni kun sanon tämän, mutta sitten heitä ei kannattaisi ottaa vaan auttaa omassa maassaan.
Mielestäni koskaan ei voi olla liian varvoinen ISIS:in yms. kanssa, vaikka kuulostaakin varmaan aika raa'alta.
Eikö sua häirinnyt Alfredissa se, että Korppi oli ''natsi'' ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piereskeletkö usein?
En ole varma, lasenko tämän kysymyksen asiattomaksi, mutta vastaan kuitenkin että en :D
Luulen että nyt pieruja pukkaa jos oksennustaudissa olet.
Jos tekisin jotain muuta kuin oksentaisin, olisin varmaan sanonut että vatsatauti :P
Mitä mieltä olet palstan pierukeskustelujen tasosta?
Onko kaikki tärkeimmät pieruaiheet käsitelty riittävän tarkasti?
En ole lukenut pierukeskusteluja.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sua häirinnyt Alfredissa se, että Korppi oli ''natsi'' ?
No pienenä en vielä kauheasti tajunnut tuosta mitään, mutta ei se varmaan niin "häirinnyt" koska loogisestikin pahis on nimenomaan paha.
Moi. Tääl on yks 12v tyttö mahataudis. Kysyisin sulta että ootko kiinnostunut Harry Potterista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulen varmaan saamaan hirveästi vihaa niskoilleni kun sanon tämän, mutta sitten heitä ei kannattaisi ottaa vaan auttaa omassa maassaan.
Mielestäni koskaan ei voi olla liian varvoinen ISIS:in yms. kanssa, vaikka kuulostaakin varmaan aika raa'alta.
Et tule saamaan vihaa vaan on hieno juttu että nuorissakin on niitä joilla on vielä tervettä maalaisjärkeä tallella. Suhtaudu kriittisesti siihen mitä valtamediat asioista kertovat. Ne maalaavat ihan erilaista kuvaa kuin mitä hiljainen kansan enemmistö on oikeasti mieltä.
potteri kirjoitti:
Moi. Tääl on yks 12v tyttö mahataudis. Kysyisin sulta että ootko kiinnostunut Harry Potterista?
Mä olen lukenut ne kaikki kirjat ja katsonut elokuvat :D Joten kyllä mä siitä sarjasta tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Siellä istuu iso karvainen keski-ikäinen mies kaljamaha sylissä ja energiajuoma kourassa vastailemassa teille.
Jos et halua uskoa niin ei tarvitse, olen muutama vuosi sitten jo todistanut ikäni täällä.
11weenä vai? :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä istuu iso karvainen keski-ikäinen mies kaljamaha sylissä ja energiajuoma kourassa vastailemassa teille.
Jos et halua uskoa niin ei tarvitse, olen muutama vuosi sitten jo todistanut ikäni täällä.
11weenä vai? :DD
12-vuotiaana.
Onko sun ikäiset noin yleensä kiinnostuneita alkoholista, tupakasta, seksistä?
Vierailija kirjoitti:
Onko sun ikäiset noin yleensä kiinnostuneita alkoholista, tupakasta, seksistä?
No noista kaikista kyllä puhutaan tosi paljon.
Ainakin minun kaveriporukassani viimeiseksi mainitusta heitetään paljon läppää, mutta kukaan ei ikinä puhu siitä "tosissaan". Aika moni meidän luokalta juo ja osa polttaa tupakkaa tai sitten käyttää nuuskaa.