14v tyttö taas paikalla, kysyttävää?
•edellinen ketju feilas (koska sinne tuli "mun 25v serkku" XD)
•en vastaa asuinpaikkaani, osoitettani tai etunimeäni/sukunimeäni (etunimeä ei ole suomenkielisessä kalenterissa vaan se on slaavilainen, sukunimeni on ainoa Suomessa - nämä tiedot saavat riittää)
•en vastaa asiattomiin kysymyksiin
Kaikkea muuta saa kysyä ja lupaan vastata rehellisesti.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet keskellä päivää AV:lla, eikö sinun pitäisi olla koulussa ammentamassa oppia.
Olen oksennustaudissa😷
Ethän kuljeskele tuolla ulkona yhtä mauttoman näköisenä kuin tämä, ethän?
http://www.vauva.fi/keskustelu/2549560/kylla_uhkaa_rento_mutsi_asenne_o…
Vierailija kirjoitti:
Ethän kuljeskele tuolla ulkona yhtä mauttoman näköisenä kuin tämä, ethän?
http://www.vauva.fi/keskustelu/2549560/kylla_uhkaa_rento_mutsi_asenne_o…
Ei tulisi mieleenikään. Tyylini on enemmänkin maastohousut/poikien collarit ja huppari :D
Joko tiedät mikä sinusta tulee isona?
Miten pitkät auki olevat hiukset pitäisi laittaa?
Mun pitäisi kuulemma ottaa mallia yläkoulun tytöistä.
Siellä istuu iso karvainen keski-ikäinen mies kaljamaha sylissä ja energiajuoma kourassa vastailemassa teille.
Vierailija kirjoitti:
Ensin haluaisin opiskella kaksoistutkinnon lukiossa ja lähihoitajaksi. Sen jälkeen yritän päästä yliopistoon ja opiskella lääkäriksi (ja sitten menen auttamaan ihmisiä kehitysmaihin). Ja takaisin Suomeen palattuani haluaisin vielä opiskella neurokirurgiksi.
Eli neurokirurgi on se unelma-ammattini.
-14v tyttö ent. 12v tyttö kelakorttityyppi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin haluaisin opiskella kaksoistutkinnon lukiossa ja lähihoitajaksi. Sen jälkeen yritän päästä yliopistoon ja opiskella lääkäriksi (ja sitten menen auttamaan ihmisiä kehitysmaihin). Ja takaisin Suomeen palattuani haluaisin vielä opiskella neurokirurgiksi.
Jos tavoitteesi on lääkis, unohda tuo kaksoistutkinto. Sun pitää lukea lukiossa pitkä matikka ja kemia, muuten et pääse lääkikseen.
Vierailija kirjoitti:
Miten pitkät auki olevat hiukset pitäisi laittaa?
Mun pitäisi kuulemma ottaa mallia yläkoulun tytöistä.
No minulla on (suoristettuina) lantiolle asti ulottuvat hiukset, ja itse pidän niitä yleensä auki ja sitten pieni palmikko edessä (minulla oli joskus otsatukka niin siitä kohtaa on lyhyempää). Eräs kaverini kenellä on myös pitkät hiukset käyttää pinnejä ja välillä laittaa hiuksensa pipon alle niin, että ristiselkään ulottuvat hiukset muuttuvat polkkatukaksi :D
Vierailija kirjoitti:
Siellä istuu iso karvainen keski-ikäinen mies kaljamaha sylissä ja energiajuoma kourassa vastailemassa teille.
Jos et halua uskoa niin ei tarvitse, olen muutama vuosi sitten jo todistanut ikäni täällä.
Vierailija kirjoitti:
Voi se olla niinkin. Aika hyvin se kuitenkin feikkaa jos feikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko notkea?
M41
Yliliikkuvat nivelet :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tavoitteesi on lääkis, unohda tuo kaksoistutkinto. Sun pitää lukea lukiossa pitkä matikka ja kemia, muuten et pääse lääkikseen.
Uskon, että pystyisin hankkimaan kaksoistutkinnon :) Ja tiedän kemiasta ja matikasta, olen kummassakin kiitettävä oppilas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi se olla niinkin. Aika hyvin se kuitenkin feikkaa jos feikkaa.
Kiitoksia.
t. Kaljamahamies (noeiny :D)
Miksi sinulta pitäisi kysyä jotain?
Vierailija kirjoitti:
Ja minä haluan opiskella ensin lakaisin lakaisin -koneen kuljettajaksi ja sitten menen yliopistolle opiskelemaan presidentiksi. Lupaan sinulle trolli-kulta, ettei edes 14v luule, että pitää opiskella 3 kertaa erikseen, ensin lähihoitajaksi, sitten lääkäriksi ja sitten vielä uudelleen lääkäriksi. Ja välissä tietysti kehitysmaahan sankaroimaan. Valmistuessa ikää on 45v ja alkaa olla aika katsastaa mies tarjonta ja hedelmöityshoidot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että pystyisin hankkimaan kaksoistutkinnon :) Ja tiedän kemiasta ja matikasta, olen kummassakin kiitettävä oppilas.
Totta kai sä PYSTYT sen hankkimaan, ei siitä ole kysymys, vaan siitä, että kaksoistutkintoon ei sisällyt pitkä matikka tai kemia.
Miksi sinulta pitäisi kysyä jotain?
Miksi olet keskellä päivää AV:lla, eikö sinun pitäisi olla koulussa ammentamassa oppia.