Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Zadaa -kokemuksia?

Vierailija
26.04.2016 |

Kertokaapa kaikki tästä uudesta "kirppis" sovelluksesta?
Kovasti hehkutetaan, että turvallinen ostajalle, mutta mitenkäs myyjälle?

Entä mikä pointti on sydämmillä, joilla vaatteita voi "merkata"?

Kommentit (704)

Vierailija
441/704 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mun koodi LV8491 jolla ilmainen toimitus, kiitos jos käytät ja mukavaa kevättä :)

Vierailija
442/704 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö Zadaassa mitään kaupaksi enää? Itse olen uusi käyttäjä ja ärsyttää, kun ihmiset vain merkkaa tuotteita sydämellä, mutta kukaan ei kuitenkaan osta mitään. Miksi sovellus edes ilmoittaa minulle, kuka on merkannut tuotteen sydämellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/704 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo postitus toimii, jos ostaa samalta myyjältä monta tuotetta. Tuleeko silloin vain yhdet postikulut? Jotkut myös mainostavat, että osta 3 kahden hinnalla. Jos valitset kolme ostoskoriin, niin lähteekö silloin halvimman hinta pois loppusummasta? Todella epäselvää, kun missään ei ole kunnon ohjeita :(

Vierailija
444/704 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten toimiva appi, mutta olisi hyvä, jos ostajien arvioihin voisi vastata tms.

Ärsyttää, että olin rehellisesti kuvaillut myymäni tuotteen kunnon ja alensin hintaakin vielä ostajan pyynnöstä, mutta kiitokseksi siitä sainkin sitten arvion, että tuotteen logo on kulunut eikä siitä kerrottu ilmoituksessa, vaikka olin asian kyllä maininnut ja logon erikseen kuvannut. Näin ollen siis muut ostajat näkevät tämän arvion ja pitävät minua epärehellisenä myyjänä.

Oon miettinyt samaa. Vaikka vaate on ollut uusi ja käyttämätön, ostaja voi arvostella sen alakanttiin vain koska "ei valitettavasti sopinut itselle". Tai annetaan tähtiä kunnon mukaan, vaikka kunto ja mahdolliset viat on mainittu ilmoituksessa. Minusta ostajan arvioihin pitäisi päästä tuomaan oma näkökulma.

Lisäksi tuntuu että Zadaassa liikkui vaatteet huomattavasti nopeammin aikaisemmin. Liekkö syynä sitten se että app on tullut suositummaksi ja valinnanvaraa ja myyjiä on nykyään enemmän. Kosmetiikka ja asusteet menevät kaupan suht. hyvin kokemuksieni mukaan. 

Vierailija
445/704 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meneekö Zadaassa mitään kaupaksi enää? Itse olen uusi käyttäjä ja ärsyttää, kun ihmiset vain merkkaa tuotteita sydämellä, mutta kukaan ei kuitenkaan osta mitään. Miksi sovellus edes ilmoittaa minulle, kuka on merkannut tuotteen sydämellä?

Tämä. Tai tarjotaan tuotteesta, ja vaikka laskisi hinnan samantien ostajan tarjoamalle tasolle, tuote jää ostamatta. 

Vierailija
446/704 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo postitus toimii, jos ostaa samalta myyjältä monta tuotetta. Tuleeko silloin vain yhdet postikulut? Jotkut myös mainostavat, että osta 3 kahden hinnalla. Jos valitset kolme ostoskoriin, niin lähteekö silloin halvimman hinta pois loppusummasta? Todella epäselvää, kun missään ei ole kunnon ohjeita :(

Samalta myyjältä ostaessasi maksat vain yhdet postikulut. Nämä myyjien omat tarjoukset toimii niin, että lisäät ostoskoriin ne tuotteet, joista maksat ja oston jälkeen laitat viestiä myyjälle, minkä tuotteet haluat kaupanpäälliseksi ja myyjä poistaa tuotteen putiikistaan ja lisää pakettiin muiden tuotteiden kanssa. Tällä tavalla et maksa siitä kaupan päällisestä, koska Zadaalla ei ole mitään tarjouskoodeja tms myyjien omiin tarjouksiin.

Vierailija
447/704 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Tai tarjotaan tuotteesta, ja vaikka laskisi hinnan samantien ostajan tarjoamalle tasolle, tuote jää ostamatta. 

Itse pidän tästä tuotteiden tykkäilyominaisuudesta. Jos haluan ostaa jonkun tietyn tuotteen, esim mustat farkut, selaan sen kategorian tuotteita läpi ja tykkäilen mieluisimmista. Kun olen tehnyt ostopäätöksen, minkä/mitkä näistä tykätyistä ostan, mahdollisesti ehdotan hintaa ja ostan tuotteen ja poistan muut tykätyistä tuotteista.

Nämä hintojen hupiehdottelijat varmaan selailee paljon tuotteita ja ehdottavat hintaa samantein kaikille mieluisille tuotteille ilman oikeita ostoaikeita. Myyjänä pidän siitä että tuotteitani mieluummin tykätään kuin ehdotellaan hintaa ihan turhaan.

Vierailija
448/704 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalta myyjältä ostaessasi maksat vain yhdet postikulut. Nämä myyjien omat tarjoukset toimii niin, että lisäät ostoskoriin ne tuotteet, joista maksat ja oston jälkeen laitat viestiä myyjälle, minkä tuotteet haluat kaupanpäälliseksi ja myyjä poistaa tuotteen putiikistaan ja lisää pakettiin muiden tuotteiden kanssa. Tällä tavalla et maksa siitä kaupan päällisestä, koska Zadaalla ei ole mitään tarjouskoodeja tms myyjien omiin tarjouksiin.

Entä jos ostaa samalta myyjältä esim. monta isoa takkia niin eihän ne enää mene halvimmilla postikuluilla, koska vaatisi jo mahdollisesti isomman pakettikoon. Miten sovellus osaa arvioida, minkä postikulun antaa, jos valittuja tuotteita on runsaasti?

Vierailija
449/704 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

IA4810 saa ilmaisen myös 🌼

Vierailija
450/704 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HP5879-koodilla ilmainen toimitus! ❤️

Vierailija
451/704 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin iki kiitollinen jos käytät koodiani

KK8876

❤️

Vierailija
452/704 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🌼🌻 EL4132 🌻🌼

Vierailija
453/704 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koodilla HH5443 ilmainen toimitus! 😍

Vierailija
454/704 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen toimitus koodilla JP3006

Vierailija
455/704 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen toimitus koodilla KM21140

Vierailija
456/704 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itse kun myin tuolla ja vein paketin matkahuollon pakettiautomaattiin, Zadaalta saamani koodin syötettyäni automaatti pyysi valitsemaan lokeron paketin koon mukaan (xs-l muistaakseni), eli olisin voinut valita l paketin s paketin sijaan ja toimitushinta olisi ollut sama. Eli siis uskoisin että hinta ei vaihtele oli paketti kuinka iso tahansa.

Ps. Koodia SL1884 voi yttää ilmaiseen toimitukseen😊

Vierailija
457/704 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen toimitus koodilla HE5652

Vierailija
458/704 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koodilla RH2323 ilmainen toimitus :)

Vierailija