Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silikonirinnat? Kaduttaako vai ei? Onko vielä "muodissa"

Vierailija
26.04.2016 |

.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kovin moni onhankkinut silarit sen takia että ovat vaan muodikkaat. Kukaan tervejärkinen ei mene leikkaukseen kuin shoppailisi muotilaukun.

Kuvittelet että silarit omaava ihminen on automaattisesti pinnallinen.

Ja ei minulla ei ole silareita.

Vierailija
2/40 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä monella on vain huomioon hakuun hankittu silarit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaduta. Joka päivä tuottavat iloa :) Ainoa haitta on kateelliset suomi akat... Vitsi vitsi, nekin vaan huvittaa :D

Vierailija
4/40 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaduttaa. Jos olisi varaa menisin poistattamaan.

Vierailija
5/40 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaduta todellakaan. Harkitsin asiaa vuoden verran ja kävin kahdessa konsultaatiossa. Mielipidettä en kysynyt keneltäkään, koska kenenkään muun kuin minun mielipiteellä ei ollut minulle merkitystä. Rinnoistani ei kukaan näe päällepäin että ne on mallia Tallinna, vaan ne on todella luonnollisen kokoiset (monille edelleen pienet) ja näköiset.

6/40 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ihmiset, joilla tiedän olevan silikonit, eivät ottaneet niitä kevyin perustein. Vain yksi on katunut ja hänkin lähinnä pieleen menneen leikkauksen (ja pieleen menneen korjausleikkauksen) vuoksi. Itse olen harkinnut pienennysleikkausta ja olisiko se jotenkin pinnallista/kaduttavaa? Sittenhän olisi ne D-kupin terhakat rinnat, eli aika sama mitä silikoneilla yleensä havitellaan.

Vierailija
7/40 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kaduta! Minun rintani sopivat nyt hyvin muuhun vartalooni, sporttiset ja terhakat c-vaikutelman rinnat. Ennen olin täysin rinnaton lauta. Olen kyllä siinä mielessä pinnallinen, että pidän muutenkin vartalostani ja ulkonäöstäni huolta. Rinnat jouduin tosin ostamaan :) Onko sellaisetkin ihmiset teidän mielestä pinnallisia, jotka esim. käyvät säännöllisesti kampaajalla tai ostavat kauniita vaatteita? 

Vierailija
8/40 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaduttaa. Jos olisi varaa menisin poistattamaan.

Miksi kaduttaa?

Vierailija
9/40 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri otti 19v silarit lainalla ja katuu. Eikä ole maksanut niitä pois vieläkään. Ovat kieltämättä mauttomat:( liian kumisen näköset pallot laihalla naisella, ei siis yhtään sopusuhtaset. Silkkarit taitaa olla jo vähän out...

Vierailija
10/40 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kovin moni onhankkinut silarit sen takia että ovat vaan muodikkaat. Kukaan tervejärkinen ei mene leikkaukseen kuin shoppailisi muotilaukun.

Kuvittelet että silarit omaava ihminen on automaattisesti pinnallinen.

Ja ei minulla ei ole silareita.

Itsetunto ongelmaisia

Vierailija
11/40 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin silarit, koska mun rinnat on ollu aina rumat. Isot ja roikkuvat. Itseni takia ne hankkisin.

Vierailija
12/40 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttu kävi myös hakee Virosta tissit kun imetys oli jättänyt jälkiä..nyt baarissa näyttelee paljaita rintojaan.

Että tervehdys vaan.

Vierailija
13/40 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ärsyttää halvalla ulkomailla ostetut silikonit joita joudutaan korjaamaan Suomessa veronmaksajien piikkiin. Leikkausjonossa on rintasyöpäpotilaita ja jonon ohi kiilaa turhat tapaukset. Kun rahat ei riitä niin ostetaan osamaksulla teollisuussilikoonista tehdyt pallot Virosta. Rahaa ei ole huoltoleikkaukseenkun vanhat ovat kovettuneet. Veronmaksajana en haluaisi rahojani käytettävän turhuuksiin.

Jos haluaa silikonit niin siitä vaan kunhan et tuhlaa veronmaksajien rahoja.

Vierailija
14/40 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin silarit, koska mun rinnat on ollu aina rumat. Isot ja roikkuvat. Itseni takia ne hankkisin.

Sun rinnat ovat rumat vain sun omasta mielestäsi.

Vierailija
15/40 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En imetä, niin ei tarvitse miettiä silareiden ottamista.

Vierailija
16/40 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kaduttanut, jos olisin hankkinut. Otinkin sensijaan rintojen kohotuksen ja rasvansiirron niihin.

Vierailija
17/40 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ärsyttää halvalla ulkomailla ostetut silikonit joita joudutaan korjaamaan Suomessa veronmaksajien piikkiin. Leikkausjonossa on rintasyöpäpotilaita ja jonon ohi kiilaa turhat tapaukset. Kun rahat ei riitä niin ostetaan osamaksulla teollisuussilikoonista tehdyt pallot Virosta. Rahaa ei ole huoltoleikkaukseenkun vanhat ovat kovettuneet. Veronmaksajana en haluaisi rahojani käytettävän turhuuksiin.

Jos haluaa silikonit niin siitä vaan kunhan et tuhlaa veronmaksajien rahoja.

Syöpäpotilaat menevät kyllä jonossa noiden korjausleikkausten edelle, ellei korjausleikatulla potilaalla ole paha infektio, joka on pakko hoitaa samantien.

Terv.leikkurin hoitaja

Vierailija
18/40 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun rinnat ovat rumat vain sun omasta mielestäsi.

Eikö se tärkein asia ole juuri se, että itse tykkäisi omista rinnoistaan? Itsehän niitä joutuu eniten yleensä näkemään :D

Vierailija
19/40 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonirintojen harkitsijan täytyy tosiaan ottaa huomioon se, että ne pitää uusia 10-15 vuoden välein. Eli niitä ei voi laittaa, ja sitten olla hautaan asti.

Vierailija
20/40 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaduta tippaakaan. Tubulaariset rinnat korjattiin b-kupiksi. Kukaan muu, paitsi oma mieheni, ei tiedä asiasta.