Silikonirinnat? Kaduttaako vai ei? Onko vielä "muodissa"
.
Kommentit (40)
Ei kaduta. Joka päivä tuottavat iloa :) Ainoa haitta on kateelliset suomi akat... Vitsi vitsi, nekin vaan huvittaa :D
Ei kaduta todellakaan. Harkitsin asiaa vuoden verran ja kävin kahdessa konsultaatiossa. Mielipidettä en kysynyt keneltäkään, koska kenenkään muun kuin minun mielipiteellä ei ollut minulle merkitystä. Rinnoistani ei kukaan näe päällepäin että ne on mallia Tallinna, vaan ne on todella luonnollisen kokoiset (monille edelleen pienet) ja näköiset.
Ne ihmiset, joilla tiedän olevan silikonit, eivät ottaneet niitä kevyin perustein. Vain yksi on katunut ja hänkin lähinnä pieleen menneen leikkauksen (ja pieleen menneen korjausleikkauksen) vuoksi. Itse olen harkinnut pienennysleikkausta ja olisiko se jotenkin pinnallista/kaduttavaa? Sittenhän olisi ne D-kupin terhakat rinnat, eli aika sama mitä silikoneilla yleensä havitellaan.
Ei todellakaan kaduta! Minun rintani sopivat nyt hyvin muuhun vartalooni, sporttiset ja terhakat c-vaikutelman rinnat. Ennen olin täysin rinnaton lauta. Olen kyllä siinä mielessä pinnallinen, että pidän muutenkin vartalostani ja ulkonäöstäni huolta. Rinnat jouduin tosin ostamaan :) Onko sellaisetkin ihmiset teidän mielestä pinnallisia, jotka esim. käyvät säännöllisesti kampaajalla tai ostavat kauniita vaatteita?
Vierailija kirjoitti:
kaduttaa. Jos olisi varaa menisin poistattamaan.
Miksi kaduttaa?
Kaveri otti 19v silarit lainalla ja katuu. Eikä ole maksanut niitä pois vieläkään. Ovat kieltämättä mauttomat:( liian kumisen näköset pallot laihalla naisella, ei siis yhtään sopusuhtaset. Silkkarit taitaa olla jo vähän out...
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kovin moni onhankkinut silarit sen takia että ovat vaan muodikkaat. Kukaan tervejärkinen ei mene leikkaukseen kuin shoppailisi muotilaukun.
Kuvittelet että silarit omaava ihminen on automaattisesti pinnallinen.
Ja ei minulla ei ole silareita.
Itsetunto ongelmaisia
Mä haluaisin silarit, koska mun rinnat on ollu aina rumat. Isot ja roikkuvat. Itseni takia ne hankkisin.
Yksi tuttu kävi myös hakee Virosta tissit kun imetys oli jättänyt jälkiä..nyt baarissa näyttelee paljaita rintojaan.
Että tervehdys vaan.
Itseäni ärsyttää halvalla ulkomailla ostetut silikonit joita joudutaan korjaamaan Suomessa veronmaksajien piikkiin. Leikkausjonossa on rintasyöpäpotilaita ja jonon ohi kiilaa turhat tapaukset. Kun rahat ei riitä niin ostetaan osamaksulla teollisuussilikoonista tehdyt pallot Virosta. Rahaa ei ole huoltoleikkaukseenkun vanhat ovat kovettuneet. Veronmaksajana en haluaisi rahojani käytettävän turhuuksiin.
Jos haluaa silikonit niin siitä vaan kunhan et tuhlaa veronmaksajien rahoja.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin silarit, koska mun rinnat on ollu aina rumat. Isot ja roikkuvat. Itseni takia ne hankkisin.
Sun rinnat ovat rumat vain sun omasta mielestäsi.
Olisi kaduttanut, jos olisin hankkinut. Otinkin sensijaan rintojen kohotuksen ja rasvansiirron niihin.
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ärsyttää halvalla ulkomailla ostetut silikonit joita joudutaan korjaamaan Suomessa veronmaksajien piikkiin. Leikkausjonossa on rintasyöpäpotilaita ja jonon ohi kiilaa turhat tapaukset. Kun rahat ei riitä niin ostetaan osamaksulla teollisuussilikoonista tehdyt pallot Virosta. Rahaa ei ole huoltoleikkaukseenkun vanhat ovat kovettuneet. Veronmaksajana en haluaisi rahojani käytettävän turhuuksiin.
Jos haluaa silikonit niin siitä vaan kunhan et tuhlaa veronmaksajien rahoja.
Syöpäpotilaat menevät kyllä jonossa noiden korjausleikkausten edelle, ellei korjausleikatulla potilaalla ole paha infektio, joka on pakko hoitaa samantien.
Terv.leikkurin hoitaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun rinnat ovat rumat vain sun omasta mielestäsi.
Eikö se tärkein asia ole juuri se, että itse tykkäisi omista rinnoistaan? Itsehän niitä joutuu eniten yleensä näkemään :D
Silikonirintojen harkitsijan täytyy tosiaan ottaa huomioon se, että ne pitää uusia 10-15 vuoden välein. Eli niitä ei voi laittaa, ja sitten olla hautaan asti.
Ei kaduta tippaakaan. Tubulaariset rinnat korjattiin b-kupiksi. Kukaan muu, paitsi oma mieheni, ei tiedä asiasta.
Tuskin kovin moni onhankkinut silarit sen takia että ovat vaan muodikkaat. Kukaan tervejärkinen ei mene leikkaukseen kuin shoppailisi muotilaukun.
Kuvittelet että silarit omaava ihminen on automaattisesti pinnallinen.
Ja ei minulla ei ole silareita.