voiko sanoa suoraan jos..
mies on liian lyhyt omaan makuun? eli voiko vaan sanoa suoraan että sori sä oot liian lyhyt mulle ja lopettaa viestittelyn? Onko törkeää?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
No onhan se tökeröä jos juttu on pituudesta kiinni.
Mutta toisaalta hyvä , että näytät heti pinnallisuutesi ja mies voi etsiä parempaa seuraa.
en oo mitenkään pinnallinen mut lyhyet miehet ei hirveesti sytytä mua.. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta toisaalta hyvä , että näytät heti pinnallisuutesi ja mies voi etsiä parempaa seuraa.
Ohis, mitähän pinnallisuus tarkoittaa ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mitähän pinnallisuus tarkoittaa ;)
nyt en ymmärtänyt? -ap
Pinnallinen ihminen on sellainen, jolle ulkonäön virheet ja ominaisuudet muodostuvat kynnyskysymykseksi parisuhteen muodostamisessa. Olemmeko me kaikki pinnallisia?
Vierailija kirjoitti:
Pinnallinen ihminen on sellainen, jolle ulkonäön virheet ja ominaisuudet muodostuvat kynnyskysymykseksi parisuhteen muodostamisessa. Olemmeko me kaikki pinnallisia?
Ei ole kynnyskysymys eikä liityy ulkonäköön, mutta en vain halua lyhyttä "miestä". -ap
Pasta kiehumaan ja pylly pystyyn.
-187
No onhan se nyt kynnyskysymys, jos et lyhyyden vuoksi sitä huoli.
Vierailija kirjoitti:
Eri asia.. -ap
Tottakai voit sanoa suoraan, jos se kerran se syy on. Miksi et voisi?
Miehenä minä ainakin olisin kiinnostunut tämän kuulemaan. Kertoo myös naisesta paljon. Varmaan tämä on joku sukupolvikysymys myös minun ja näiden tinderihmisten välillä, mutta en minä ole koskaan mihinkään kuviin tai ihmisen specseihin ihastunut, vaan siihen ihmiseen. Parin kuukauden jälkeen sillä nyt ei muutenkaan enää ole mitään väliä miltä se toinen näyttää, tai siihen ei kiinnitä enää edes huomiota. Ihan muut asiat muuttuvat tärkeiksi.
Kukin tyylillään. Anna palaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri asia.. -ap
Miten niin?
Vittu sä oot tyhmä. Vänkäti vänkäti. Sulle sen lyhyys on kynnyskysymys. Niin itse sanoit. Idari.
No se vaan on eri asia.. ei sitä voi selittää.. -ap
Miksi se viestittely pitäisi lopettaa vaikka teistä ei paria tulisikaan, jos muuten synkkaa? Voittehan te jatkaa kavereina, niin kuin aikaisemminkin.
Voihan sen sanoa, mutta voi olla myös sanomatta. Kuinka pitkä sinä ap olet? Kannattaisiko sinun laittaa ilmoitukseesi tuo pituusasia?
Vierailija kirjoitti:
Voihan sen sanoa, mutta voi olla myös sanomatta. Kuinka pitkä sinä ap olet? Kannattaisiko sinun laittaa ilmoitukseesi tuo pituusasia?
Olen 158cm pitkä.. ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi se viestittely pitäisi lopettaa vaikka teistä ei paria tulisikaan, jos muuten synkkaa? Voittehan te jatkaa kavereina, niin kuin aikaisemminkin.
No ei todellakaan voisi jatkaa kavereina jos ap ei kehtaa edes vierekkäin olla lyhyen miehen kanssa. Mitä ihmettä mies tekisi tuollaisella "kaverilla"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan voisi jatkaa kavereina jos ap ei kehtaa edes vierekkäin olla lyhyen miehen kanssa. Mitä ihmettä mies tekisi tuollaisella "kaverilla"?
aika ilkeesti sanottu.. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 158cm pitkä.. ap
Ap jatkaa: olen 14 vuotias.