voiko sanoa suoraan jos..
mies on liian lyhyt omaan makuun? eli voiko vaan sanoa suoraan että sori sä oot liian lyhyt mulle ja lopettaa viestittelyn? Onko törkeää?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mäkään ottaisi noin lyhyttä naista tai tyttöä, sehän sä nyt vielä olet. Ja tuo 179cm.. Just, tekosyy. On hän sentään pidempi kuin sinä ja noin pinnallisella spekseillä taitaa rajautua joukko aika tiuhaan, sillä aika moni poika/alle parikymppinen nuori mies on nykyään aika tappi. Mitä lie sipsiä ja limua vain syöneet/juoneet kun ei pituuskasvu näytä kehittyvän.
Onhan alle 185cm aika tappi mieheksi.. -ap
Sanoo ihminen, joka ei itse ole edes 160cm...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mäkään ottaisi noin lyhyttä naista tai tyttöä, sehän sä nyt vielä olet. Ja tuo 179cm.. Just, tekosyy. On hän sentään pidempi kuin sinä ja noin pinnallisella spekseillä taitaa rajautua joukko aika tiuhaan, sillä aika moni poika/alle parikymppinen nuori mies on nykyään aika tappi. Mitä lie sipsiä ja limua vain syöneet/juoneet kun ei pituuskasvu näytä kehittyvän.
nainen on eri asia kuin mies.. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh. Sä olet tappi naiseksi 159cm. Sori, moni haluaa naisen 170cm. Sä voit vielä yrittää toivoa jos ei olisi pituuskasvu pysähtynyt. Älä sit pety kun 185cm mies sanoo sullekin et sorry ei kiinnosta kun mä joudun menee kaksinkerroin pussatakseni sua. Tai varsinkaan lapsia noin lyhyen kanssa, niistä saattaisi kasvaa pygmejä.
Vierailija kirjoitti:
Onko alle 185 manlet?
En tiiä mikä se on.. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nainen on eri asia kuin mies.. -ap
Pätkä kun pätkä......
Toivon todella kovasti, että tämä on provo.
Jos sä ap oikeasti olet tosissasi, niin sano pituuden sijaan syyksi mieluummin vaikka, että näet hänet puhtaasti kaverina tms.
En usko, että ketään haittaa, miten vajaaksi sä sen miehen silmissä paljastut, mutta säästä nyt edes sen miehen tunteita vähän.
jätän nyt sille vastaamatta niin se varmaan unohtaa tai jotain nopeesti.. -ap
Tuskin 19v on edes kiinnostunut 14v lapsesta joten voit hyvin sanoa, että hän on sinulle liian lyhyt. Saapa hyvät naurut ja pääsee sinusta kivasti eroon.
Olen 161cm mies ja en voi kuin nauraa...
Vierailija kirjoitti:
mille? -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mille? -ap
No milleköhän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mille? -ap
No milleköhän?
no mistä voisin tietää..-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mille? -ap
No milleköhän?
Lue omat kommenttisi niin tiedät......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mille? -ap
No milleköhän?
mikä kommentti? -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mille? -ap
No milleköhän?
mikä kommentti? -ap
Kaikki ja seuraavaa alotustasi varten suosittelen miettimään jo etukäteen miten saisit provosi etenemään, ettei tyssäisi tämmöiseksi eipäs-juupas tyyppiseksi keskusteluksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mille? -ap
No milleköhän?
mikä kommentti? -ap
Kaikki ja seuraavaa alotustasi varten suosittelen miettimään jo etukäteen miten saisit provosi etenemään, ettei tyssäisi tämmöiseksi eipäs-juupas tyyppiseksi keskusteluksi
ei ole provo edelleenkään.. -ap
Paljon kyllä tulee jäämään miehiä rajauksen. Varmasti komeita ja mukavia tulisi vastaan joista voisi löytyä se yhteinen sielunkumppani, mutta tuo väh. 185cm on jo pitkä mies, ja harvinaisempi. Sinulle ei kelpaisi ulkonäen puolesta esim. Brad Pitt, koska hän on "vain" 180cm?
Et tiennyt? Onks sulla silmät edes päässä? Siitä 6 cm se sitten on kiinni? Kannattaa ensi kerralla kantaa mittanauha mukana kun noin tarkkaa on.