Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko sanoa suoraan jos..

pastan keittäjä
26.04.2016 |

mies on liian lyhyt omaan makuun? eli voiko vaan sanoa suoraan että sori sä oot liian lyhyt mulle ja lopettaa viestittelyn? Onko törkeää?

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se viestittely pitäisi lopettaa vaikka teistä ei paria tulisikaan, jos muuten synkkaa? Voittehan te jatkaa kavereina, niin kuin aikaisemminkin.

No ei todellakaan voisi jatkaa kavereina jos ap ei kehtaa edes vierekkäin olla lyhyen miehen kanssa. Mitä ihmettä mies tekisi tuollaisella "kaverilla"?

aika ilkeesti sanottu.. -ap

Totuus kirpaisee.

Vierailija
22/71 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitkä tämä mies on? Miten vanha?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sinä nätisti sanoa jotain muutakin syyksi. Pituus on siitä ongelmallinen asia että siihen ei voi itse vaikuttaa. Siksi se voi tuntua pahemmalta kuin joku ominaisuus jota voi itsessään muuttaa.

Minulle on sanottu että olen mukavaa seuraa, mutta liikaa kuluu alkoholia että rupeaisimme seurustelemaan. Ja tottahan se siihen aikaan oli. tiedostin sen itsekkin, että liikaa silloin maistui.

Minä taas puolestani olen sanonut naiselle että mukavaa on viettää aikaa, mutta reilun ylipainon takia meistä nyt ei taida paria tulla ainakaan nyt. Kyllä hän itsekin tiesi olevansa lihava, ei se mikään salaisuus ollut.

Nämä kummatkin ovat kuitenkin sellaisia asioita joille voi ihminen halutessaan tehdä jotain aika nopeallakin aikavälillä toisin kuin pituudelle. Joku mukava valkoinen valhe voisi jättää miehelle paremman mielen.

Vierailija
24/71 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

179cm 19v

Vierailija
25/71 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule haittaax sua eukko kun me 3dkeilataan sut ja matchi löytyy rotan kanssa ja sanon sen suoraan "hyi olkoon", eikä me olla edesxkysyttyä muualle kuin kuin korkeintaan keikkumaan hirteen?

Suolistokin käyty läpi jne, eli pinnallisuus ei painoarvoltaan, tyhmä kuin saapas.

Onko jotain muuta? Aukoo päätänsä?

Vierailija
26/71 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

179cm 19v

Missä se lyhyt on?

Vierailija
27/71 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

179cm 19v

Missä se lyhyt on?

alle 185cm, pitempikin saa olla.. -ap

Vierailija
28/71 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi olla lyhyt, mutta sä ootkin älyKÄÄPIÖ.

Vierailija
29/71 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinu n kannattaisi hakea lastentarhasta seuraa aivan kuten muutkin kaltaisesi, vanhemmatkin.

Totta, mitä sellaisella tekisi? Ei kukaan halua häirikkönaikkosta joka on jo riitaa vääntämässä eikä olla edes mitenkään seuraksi haettu. Itkeköön kuten vaikkapa taka-aasikkoparturi tai naapurin ääliöpentu.

Vierailija
30/71 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh.

Vierailija
31/71 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mun kaveritkin sanoo että pitää olla 185cm tai pidempi eikä oo mitään pinnallisuut...

Vierailija
32/71 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

179cm 19v

Missä se lyhyt on?

Voi sinua, itse olet ihan tappijalka verrattuna keskipituiseen suomalaisnaiseen, tuo mies on kuitenkin suunnilleen keskipituinen suomalaiseksi mieheksi. Ja sinua päätä pidempi.

Vierailija
33/71 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko tää sama provo. Etkö oikeasti keksi parempaa :D

Vierailija
34/71 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

179cm 19v

Missä se lyhyt on?

Voi sinua, itse olet ihan tappijalka verrattuna keskipituiseen suomalaisnaiseen, tuo mies on kuitenkin suunnilleen keskipituinen suomalaiseksi mieheksi. Ja sinua päätä pidempi.

Ei liity tähän asiaan millään tavalla...

Vierailija
35/71 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taasko tää sama provo. Etkö oikeasti keksi parempaa :D

Ei oo provo.

Vierailija
36/71 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan voi pituudelleen mitään. Kohteliasta olisi ilmoittaa jotenkin muuten, yleisesti ettet tällä hetkellä nyt ole valmis, plaaplaa tai jotain. Jos kuitenkin olet niin moukka että vetoat syystäsi pituuteen niin toivottavasti se toinen osapuoli ajattelee että oletpa tyhjäpää. Eli et olisi läheskään oikea tyyppi edes ollut koska kommenttisi on noin aivotonta tasoa. Miksi sitten edes katselet/tutustut/puhut liian lyhyille miehille?

Vierailija
37/71 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

179cm 19v

Missä se lyhyt on?

Ei liity tähän asiaan millään tavalla...

Totta munassa liittyy :)

Mies on sinuun verrattuna pitkä (ja itsellesi sitä miestä kai katselet). Sinä taas olet melkein kehen tahansa verrattuna pätkä.

Vierailija
38/71 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan voi pituudelleen mitään. Kohteliasta olisi ilmoittaa jotenkin muuten, yleisesti ettet tällä hetkellä nyt ole valmis, plaaplaa tai jotain. Jos kuitenkin olet niin moukka että vetoat syystäsi pituuteen niin toivottavasti se toinen osapuoli ajattelee että oletpa tyhjäpää. Eli et olisi läheskään oikea tyyppi edes ollut koska kommenttisi on noin aivotonta tasoa. Miksi sitten edes katselet/tutustut/puhut liian lyhyille miehille?

En tienny että oli alle 185cm -ap

Vierailija
39/71 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään ottaisi noin lyhyttä naista tai tyttöä, sehän sä nyt vielä olet. Ja tuo 179cm.. Just, tekosyy. On hän sentään pidempi kuin sinä ja noin pinnallisella spekseillä taitaa rajautua joukko aika tiuhaan, sillä aika moni poika/alle parikymppinen nuori mies on nykyään aika tappi. Mitä lie sipsiä ja limua vain syöneet/juoneet kun ei pituuskasvu näytä kehittyvän.

Vierailija
40/71 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mäkään ottaisi noin lyhyttä naista tai tyttöä, sehän sä nyt vielä olet. Ja tuo 179cm.. Just, tekosyy. On hän sentään pidempi kuin sinä ja noin pinnallisella spekseillä taitaa rajautua joukko aika tiuhaan, sillä aika moni poika/alle parikymppinen nuori mies on nykyään aika tappi. Mitä lie sipsiä ja limua vain syöneet/juoneet kun ei pituuskasvu näytä kehittyvän.

Onhan alle 185cm aika tappi mieheksi.. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä