Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako tämän miehen kanssa jatkaa?

Vierailija
26.04.2016 |

Olen nyt seurustellut hieman vajaa puoli vuotta todella ihanan miehen kanssa. Haluan muuttaa hänen kanssaan yhteen (olen itseasiassa halunnut sitä jo seurustelumme alusta lähtien), mutta mies ei tunnu olevan vieläkään valmis muuttamaan minun kanssani. Hän ei osaa edes sanoa, haluaako hän ylipäänsä muuttaa kanssaani yhteen ja jos haluaa, niin milloin suurinpiirtein. Olemme seurustelleet kuulemma niin vähän aikaa. (!?)
En ymmärrä. Mies on melkein kolmekymppinen, ja seurustellut kerran vakavasti ennen minua, ja hänellä on ollut muutamia seksikumppaneita, että ei hän kyllä mikään kokematonkaan voi olla. Toisaalta hän suostui harrastamaan seksiä kanssani vasta kahden kuukauden seurustelun jälkeen, joka on saanut hälytyskelloni myös soimaan. Seksi on toisaalta ollut hyvää, mutta vielä enemmän minua mietityttää se, ettei hän tosiaankaan osaa edes suunnilleen sanoa, milloin (jos milloinkaan) hän on valmis yhteenmuuttoon. Kaiken lisäksi hän kirkkain silmin väittää olevansa kanssani erittäin vakavissaan, jota olen alkanut epäillä edellä mainitun seikan takia.
Auttakaa siskot, mitä teen tämän miehen suhteen? En todellakaan rupea odottelemaan kuukausitolkulla milloin mies on valmis yhteenmuuttoon, sillä luulisi aikuisen ihmisen pystyvän viimeistään tässä vaiheessa sanomaan edes sen, että haluaako hän muuttaa kanssani yhteen vai ei.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AAAAAAAAAA mikä pakko se on aina muuttaa yhteen? Envittukäsitäsaatana! :D

Vierailija
22/23 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin musta tuntuu, että haluat vaan asumaan yhteen, naimisiin ja lapsia, miehelle ei niin väliksi. Tee kaikki tuo ja tule sitten murjottamaan kun kaikki meni perseelleen, koska ette sopineetkaan toisillenne. Hei, ota iisisti ja keskity ittees ja omaan elämään ensin, tutustu rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei halua sitoutua sinuun vakavasti, kevyt tapailu riittää. Odota vaan, kun hän löytää Sen Oikean niin hän haluaakin jakaa arkensa heti tämän kanssa...

Tätä minä nimenomaan pelkään, vaikka hän nimenomaan väittää haluavansa olla kanssani kunnolla ja sitoutuvansa... :_( AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä