Voiko Facebookissa olla jotenkin piilossa?
Mua ei yhtään kiinnostaisi sosieteerata siellä, mutta joissakin ryhmissä olisi hyödyllistä olla, esim. ratsastusseuran ryhmässä.
Kommentit (9)
Piilota ittes näkymästä paikalla olevana keskusteluissa.
Vierailija kirjoitti:
Piilota ittes näkymästä paikalla olevana keskusteluissa.
Niin, mutta kuitenkin tulee sitten kavereita ja yhteydenottoja, jos on siellä ihan julkisesti omalla nimellä.
Ap
Eli ilmeisesti vastaus kysymykseeni on ei?
Ap
No mä olen. Olen siellä salanimellä, joka ei mitenkään liity omaan nimeeni, siis valepersoonallisuudella. Ei tulisi mieleenkään olla omalla nimellä.
Vierailija kirjoitti:
No mä olen. Olen siellä salanimellä, joka ei mitenkään liity omaan nimeeni, siis valepersoonallisuudella. Ei tulisi mieleenkään olla omalla nimellä.
Ok! Mä muistan jossain vaiheessa lukeneeni uutisointia siitä, miten valeprofiilien tekeminen vaikeutui (ja FB:tä sitten kritisoitiin siitä, että niitä ei sallittu, koska joillekin ryhmille, esim. transgender-ihmisille, ne ovat tosi tärkeitä). Pitääkö siis tiliä tehdessä jotenkin tunnistautua, vai riittääkö se, että tekee tilin sillä nimellä, millä haluaa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok! Mä muistan jossain vaiheessa lukeneeni uutisointia siitä, miten valeprofiilien tekeminen vaikeutui (ja FB:tä sitten kritisoitiin siitä, että niitä ei sallittu, koska joillekin ryhmille, esim. transgender-ihmisille, ne ovat tosi tärkeitä). Pitääkö siis tiliä tehdessä jotenkin tunnistautua, vai riittääkö se, että tekee tilin sillä nimellä, millä haluaa?
Ap
Ei tarvitse mitenkään tunnistautua. Sen kun tekee tilin vaan. Katso vaan ettet käytä kenenkään oikean ihmisen nimeä, koska se on rikos nimeltä identiteettivarkaus. Sen sijaan keksitty henkilö saa lain mukaan ihan vapaasti olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei tarvitse mitenkään tunnistautua. Sen kun tekee tilin vaan. Katso vaan ettet käytä kenenkään oikean ihmisen nimeä, koska se on rikos nimeltä identiteettivarkaus. Sen sijaan keksitty henkilö saa lain mukaan ihan vapaasti olla.
Ok! Kiitos!
Ap
Voit tehdä useamman tilin vaikka eri nimillä.
Voit tehdä omalla nimellä tilin, estää hakutulokset, blokata kaikki jne ja olla ryhmissä jotka kiinnostaa.
Kertokaas nyt, AV:n FB-tietäjät.