Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä sain auton synttärilahjaksi =)

Vierailija
26.04.2016 |

Enkö saanutkin aika raflaavan otsikon aikaiseksi.
No, se ei ole uusi. Sitä on haeskeltu kohta puol vuotta. Sopiva vaan sattui kohdalle juuri mun syntymäpäivänäni. Se tulee mun nimiini mutta se ei ole pelkästään mun käytössäni. Mutta happy olen silti.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjaveroa odotellessa. Suomessahan ei saa mitään ilman veronveronveroa.

Vierailija
2/19 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kiva, että  pitkän hakemisen jälkeen auto löytyi. Hyvää Syntymäpäivää sinulle!  :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latukka onkin varma peli!

Vierailija
4/19 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä jos joku maksaa kaikki ne pakolliset vuosittaiset kulut niin sitä parempi!

Itse olin yli 40-vuotiaaksi ilman autoa, sitten hankin ihan tuliterän ja melko laadukkaan auton.

Tuli vähän yllärinä kaikki ne pakolliset kulut (polttoaineen lisäksi) mitä vuoden mittaan tulee auton pitämisestä. Taksilla ajelisi mielin määrin sillä rahalla.

Vierailija
5/19 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain tädiltä auton ja maksoin ihan kiltisti 6000 euroa lahjaveroa. Onneksi veron sai maksaa useammassa erässä kuitenkin. Jotain vuoden taisin maksella sitä.

Vierailija
6/19 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaudesta siinä maksetaankin. Taksilla ei ikinä raaskisi lähteä mihinkään. Ja ei kyllä ajelisi mielin määrin.

Vierailija
7/19 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä jos joku maksaa kaikki ne pakolliset vuosittaiset kulut niin sitä parempi!

Itse olin yli 40-vuotiaaksi ilman autoa, sitten hankin ihan tuliterän ja melko laadukkaan auton.

Tuli vähän yllärinä kaikki ne pakolliset kulut (polttoaineen lisäksi) mitä vuoden mittaan tulee auton pitämisestä. Taksilla ajelisi mielin määrin sillä rahalla.

Maalla auto on välttämättömyys.

Vierailija
8/19 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaudesta siinä maksetaankin. Taksilla ei ikinä raaskisi lähteä mihinkään. Ja ei kyllä ajelisi mielin määrin.

Totta. Olis kiva soittaa taksi 2 yöllä ja läähteä hakemaan teiniä bileistä kotiin =)

Mutta en mä silti ajele mielin määrin ja turhia, bensa on senverran arvokasta.

Vierailija
9/19 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä?!? Ihanaa!!! Olen niin kateellinen sulle!

Vierailija
10/19 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Latukka onkin varma peli!

Onko sulla sellainen? En ole ihan varma mikä on latukka? Land Rover vai Lada? Kiva kuitenkin että se pelittää.

ap

Vierailija
11/19 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut 🌹

Vierailija
12/19 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rättisitikka on hauska vekotin, varsinkin talvikeleillä.

xD

Vierailija
13/19 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rättisitikka on hauska vekotin, varsinkin talvikeleillä.

xD

Mä näin eilen punaisen rättisitikan, se oli niin hieno =)

Sellaisella olisi kiva huristella kesällä.

Vierailija
14/19 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos laskee autoilun kulun ihan kokonaisuudessaan, siis auton ostamisen pääomakulut + polttoaine + vakuutukset + huollot + katsastukset + renkaiden uusimiset niin aika paljon kyllä ajaa taksilla samalla rahalla, toki riippuu siitä kuinka kalliin auton hankkii ja kuinka paljon auto kuluttaa jne.

Itselläni on kyllä lähes 50000 euron arvoinen auto.

Vierailija
15/19 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän minä työssäkäyvä ihminen saisin lahjaveroa kun ostamme miehen kanssa auton?

Vierailija
16/19 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain tädiltä auton ja maksoin ihan kiltisti 6000 euroa lahjaveroa. Onneksi veron sai maksaa useammassa erässä kuitenkin. Jotain vuoden taisin maksella sitä.

Turha noita lahjaveroja on maksella.

Tuskin jäät kiinni jos et vaan itse sitä väärälle ihmiselle kerro.

Vierailija
17/19 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Olis kiva soittaa taksi 2 yöllä ja läähteä hakemaan teiniä bileistä kotiin =)

Mutta en mä silti ajele mielin määrin ja turhia, bensa on senverran arvokasta.

Ööö...miksi teini ei itse voi soittaa sitä taksia?

Vierailija
18/19 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha noita lahjaveroja on maksella.

Tuskin jäät kiinni jos et vaan itse sitä väärälle ihmiselle kerro.

Taisi täti itse ilmoittaa verottajalle tuon lahjan antamisen, joten verot oli pakko maksaa. Verottaja otti minuun automaattisesti yhteyttä tätini ilmoituksen perusteella. Olisin maksanut kyllä verot muutenkin, en tosiaankaan haluaisi jäädä kiinni veropetoksesta.

Vierailija
19/19 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos laskee autoilun kulun ihan kokonaisuudessaan, siis auton ostamisen pääomakulut + polttoaine + vakuutukset + huollot + katsastukset + renkaiden uusimiset niin aika paljon kyllä ajaa taksilla samalla rahalla, toki riippuu siitä kuinka kalliin auton hankkii ja kuinka paljon auto kuluttaa jne.

Itselläni on kyllä lähes 50000 euron arvoinen auto.

Kysymys oli vapaudesta, sitä ei voi euroilla täysin mitata.

Ja kyllä se taksi kalliimmaksi tulisi. Esim. jos ajat 20 000 km vuodessa, se maksaa alle 10 000 eur vuodessa.

Summalla tekisi taksilla n. yhden reissun päivässä. Esim. meidän perheessä 5 reissua päivässä harvoin riittäisi. Yhteen meno ja paluumatkaan tarvittaisiin jo kaksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä