Tummat stringit
Miksi niin moni nainen käyttää vaaleita housuja ja niiden alla tummia stringejä? Ajattelin aikaisemmin, että se on tahatonta mutta nykyään ajattelen, että se on tahallista pukeutumista. Halutaan, että ne näkyvät?
Kommentit (18)
Naisen pukeutuminen on aina tarkkaan harkittua, ihan aina, lökäcollarit tai minihame.
Eipä tuo pahemmin eroa siitä, että niiden housujen alla olisi vihreät mummopöksyt. Itsellä ei ainakaan mene päivä siitä pilalle, jos joku saa tietää, minkä väriset ja muotoiset alushousut minulla on jalassani, peräti housujen alla. Parempi että on alkkarit.
Yleensä alushousut on housujen alla eikä päällä, paitsi jos ammatti on Teräsmies. Miten jollekin voi tulla yllätyksenä se että housujen alla on alushousut?? Ooo, apua, alkkarit! En kestä!
Vaate on huonolaatuinen, jos kangas on niin ohutta, että kaikki näkyy läpi eikä ole edes vuorta, tai kaksinkertainen materiaali. Ei kannata ostaa sellaisia, vaikka niitä on monessa paikassa tyrkyllä.
Mulla on Braxin valkoisia farkkuja ja puuvillahousuja, ei näy läpi.
En minä ainakaan vilkaise. Ekat housut kaapista niskaan ja ovesta ulos. Toki pyrin jo lähtökohtaisesti ostamaan hyvälaatuisia vaatteita.
Kenellekään ei kuulu minkälaiset alushousut mulla jalassa ja istun vaalea hame päällä niin kuin huvittaa. Ei tarvitse kurkkia pöksyjä ja jos vähän karvat näkyy niin so what.
Mulle tulee aina hyvä mieli kun näen, että ihmisillä on kunnolliset alusvaatteet päällä, enkä yleensä stringejä käytä.
Kyllä joillakin on asiat hyvin kun tämmöinen on suurin murhe 🤔
En suosittele stringejä. Nuden väriset kunnolliset alkkarit alle.
Mä en pidä stringeistä. Mutta mulla on sen verran tuhdit mummokalsarit, ettei niitä voi piilottaa farkkujen alle näkymättömiin. Alushousut on ihan vaan vaatekappale.
Miksi pitäisi kyylätä ihmisten takapuolia. Lopettakaa jos ärsyttää.
Onhan se ääliömäisen näköistä, jos tummat alushousut erottuvat vaaleiden housujen alta.
Sloggin Romantica alkkarit ovat hyvät. Kestää vuosia vaikka pesen 90 asteessa 60 sijaan. Mukavat päällä, eivätkä näy läpi. Valkoisen hameen alle ei kuitenkaan kannata laittaa mustia, vaan puuterin väriset. Ei näy läpi. Mustien housujen alle taasen mustat. Ei ole vaikeata.
Ihan parasta kun stringit tai minkä tahansa muotoiset alkkarit näkyy ohuiden vaaleiden housujen läpi <3
Mulla on ainoastaan mustia alusvaatteita. Toki pyrin siihen, että ostan hyvälaatuisia housuja joiden läpi ei näy, mutta välillä käy moka ja sitä huomaakin, että vaikka keinovalossa ei näkyisi, auringossa näkyy.
Itsellä olo varmempi niin, jos stefa vuotaa.
N.25