Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarkista veroilmoituksesi kirje

Vierailija
26.04.2016 |

Onko muille tullut tälläinen tarkista veroilmoituksesi -kirje? Minulle tuli ja siinä mainittiin verottajan tehostaneen vuokratuloista maksettavien verojen valvontaa ja, että veronhallinnon mukaan omistan asunnon, joka on saattanut olla vuokrattuna v 2015 aikana. Hassu asia vaan on, että en omista kuin 50% asunnosta, jossa asumme. Vaihdoimme asuntoa viime vuonna, mutta silloinkin kaupat tehtiin samana päivänä molemmista asunnoista.

Mies omistaa sijoitusasunnon ja on jo täyttänyt verotuksen siitä, niin kuin joka vuosi tekee. Tuo asunto on aina ollut vain miehen nimissä ja hän siis maksaa ihan normaalisti verot vuokratuloista. Aiemmin meidän yhteinen asunto oli vuokralla, mutta siitäkin on jo vuosia ja verot tietysti maksettiin tuolloinkin.

Kummallista.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myymämme asunnon tiedot eivät ole päivittyneet verottajalle? Ostajalla verot maksamatta?

Vierailija
2/2 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole huoleti, minä sain kirjeen maaseutuhallinnolta. Halusivat tietää lampaankasvatuksestani ja olivat tuohtuneita siitä, että en ole ilmoittanut siirtäneeni laumaa laitumelta toiselle yli tien. Harmi, että täällä Roihuvuoressa ei oikein ole kunnon laitumia enkä itse tiedä lampaita omiatavani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla