Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin sen vasta 4-kymppisenä, vanhempani eivät välittäneetkään minusta aidosti

Vierailija
26.04.2016 |

Eivätkä varsinkaan siten kun (äitini) vaati minua suhtautumaan muihin ihmisiin, joista piti välittää niin kovasti, tai tuli huutoa. Opin sillä vain, ettei kukaan välitä minusta, koska kukaan ei koskaan arvostanut uhrautumisiani. Isäni tas sai näihin päiviin saakka ylläpidettyä illuusiota siitä, että olen hänelle rakas ja tärkeä tytär, jota hän aina vannotti luottamaan itseensä ja uskotteli, että minä voin luottaa häneen.
Nyt luottamukseni on kuitenkn rikottu. Viimeisen kerran. Aiemmin hän on syyttänyt uutta vaimoaan siitä, ettei ole voinut aina pitää lupauksiaan. Nytkin hän yritti taas, mutta se ei enää mene läpi. Se oli hän itse, joka rikkoi lupaamansa asian eräässä hyvin isossa ja minulle merkittävässä keississä. Hyvähän hänen sillä olikin kalastella lojaaliuttani, sehän oli merkittävä juttu. Olin siis valmis isoihinkin myönnytyksiin koko elämäni ajan.
Nyt se on loppu. En enää usko, että kumpikaan vanhempi koskaan välitti minusta aidosti, vaikka kumpikin on onnistunut huijaamaan minua tänne saakka uskomaan niin (kun he sanovat).
Äitini pahin teko näissä isäni minua kohtaan tekemissä pettymyksissä on se, että hän ikään kuin lyö lyötyä, ei ole yhtään pahoillaan minun puolestani, vaan moittii että "veljeilinkin" isäni kanssa. Eli että luotin häneen.
Tämä kaikki on ollut niin kamalaa, että se on vaikuttanut erittäin rampauttavasti omaan kykyyni olla vanhempana. Samoin mahdollisuuksiini etsiä ja löytää puoliso, jonka uskon ja tunnen rakastavan minua. Eihän minua voi kukaan aidosti rakastaa. Koska se on ollut minun lapsuuden perheessä minun syyni, kun äiti ei ole voinut minua aidosti rakastaa! Tämmöinen on ollut äitini asenne minuun kaikki nämä vuodet! Nyt ajattelen samoin...se on lasteni syy, jos en minä voi heitä rakastaa... Enkä varmaan ole edes ainoa lapsiaan tällä tavalla (piilo) vihaava äiti... Täälläkin saa aina välillä lukea näitä kamalia lapsia omistavien äitien kertomuksia. Että ihan lapsissa vika, kun äiti ei voi heitä rakastaa. Jep jep. Ja uskokaa vain paskiaiset omia valheitanne. Lapsenne ovat teihin nähden täysin syyttömiä.
Ehkä se tästä, suhteeni lapsiani kohtaan, muuttuu kun mun ei enää tarvitse ylläpitää vihan kätkeviä kulisseja vanhempiini nähden ja uskoa, että mä ITSE olen aiheuttanut sen, ettei he voi minua rakastaa...
t. Äitivihaaja

Kommentit (397)

Vierailija
321/397 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hullu. Ei voi mitään

Täytyy kyllä tähän väliin kysyä, että olenko minäkin hullu, koska olen aikoinani melkoisen prosessin vetänyt läpi narsistiäitini tapauksessa? Vähän samaa rataa kuin ap, kesti vuosia. Järkeväksi on tähän mennessä kehuttu.

Ehkä olet. Onko kämppäsi kuin sikolätti? Laiminlyötkö lapsiasi? Tunnetko, että koko maailma on sinulle velkaa sen, että äiti ei antanut sinulle kaikkea haluamaasi lapsena? Odotatko isäsi kuolemaa, jotta saat perinnön? Onko koko muu maailma sinua vastaan ja vain sinä olet uhri ja oikeassa?

Vastasitko johonkin näistä kyllä? No juu, olet hullu.

Vierailija
322/397 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväksyn sen, koska se on ihan sun isäs oma asia mitä tekee omaisuudellaan. Vaikka se olisi kuinka helvetin typerää ja kannattamatonta. En mäkään tollaselle rahanahneelle possulle mitään antais, millasen kuvan oot täällä itsestäs antanu.

Niin onkin, mutta hyväksyt siis sen, että hän sanoo mulle päin naamaa, että suostuu, ja toisille, että ei suostu? Että mulla ei ole mitään syytä suuttua tästä? Omituisia on sun suhteesi, jos ne ovat tuolla pohjalla.

ap

Kyllä sun faijallas on oikeus miettiä asiaa pidempään ja muuttaa mielensä. Vaikkakin sillä nojalla, että yrittää vierittää syyn jollekulle, koska ei kehtaa jälkikäteenkään itse sanoa päin naamaa: "Ei".

Koitappa kasvaa aikuiseksi. Syyttele ketä tahdot, koska tiedät sen itsekin, että olet itse syypää katkeruuteesi ja noloihin kaunoihisi.

Ja noista minun suhteistani. En ole neljäkymppisenä rutisemassa ja valittamassa, kun maailma on potkinu päähän, koska en ole ikinä mitään saanut aikaan. Lapset ja mies vihaa ja äitiki oli ihan skeida. Peili toivottavasti löytyy edes vessan seinältä. Kurkkaa siihen.

Kyllä se tiesi jo sanoessaan, että se aikoo puijata minua! Kun mähän sanoin, ettei tää ole eka kerta. Vittu sä olet sinisilmäinen ja ottaisi sua liian paljon omalletunnollesi kun olet minua tässä syyllisenä pitänyt, että voisit myöntää, että minä, joka kerron tätä asiaa olen siinä oikeassa! Koska minä tunnen isäni, en vain ikinä uskonut, että se tekisi tätä minulle!

Eli sinusta on oikein ja hyväksyttävää sanoa minulle että luopuu vaikka tietää, ettei luovu ja kusta siten minua suoraan silmään ja minun siitä loukkaantuessa (ja jos mua loukataan mä raivostun) sinä vielä syytät minua siitäkin!! Voi helvetin paska toivottavasti sun elämääsi kätkeytyy vielä paskaisia käärmeitä niin näet, mitä niiden uhriksi joutuminen on!!!

ap

Ja nyt meni sit hermot. Oonko sanonu, et oot syyllinen mihinkään muuhun ku narriks itestäs tekemiseen? Siinä olet oikeinkin taitava. Et tainnut nähtävästi tuntea isääs, ku tollain pysty vielä yllättään. Vai olitko kenties sinä se sinisilmäinen vässykkä, joka halusi niin kovasti että kaikki tarinat uppoaa?

Kummin tahansa. Se peili...

ET OLE SANONUT, ETTÄ ISÄNI KUSETTI JA PETTI MINUT!!!!!!!!

ap

Sitä hän ei tapahtuneen kuvailun perusteella ole tehnyt. Tekisi mieli keskustella hänen kanssaan, mutta se taitaa olla mahdotonta. Vai saisitko hänetkin tänne palstalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/397 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko kertoa selkeästi, miksi loukkaannut sellaisesta, että isäsi ei antanut saamaansa perintöä sinulle.

Miksi koet, että on vääryys, että et saanut tuota perintöä? Saathan ehkä isäsi jälkeen omalla vuorollasi, jos jotain jää.

Mikset muuten pyytänyt sitä perintöä suoraan lapsillesi?

Vierailija
324/397 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväksyn sen, koska se on ihan sun isäs oma asia mitä tekee omaisuudellaan. Vaikka se olisi kuinka helvetin typerää ja kannattamatonta. En mäkään tollaselle rahanahneelle possulle mitään antais, millasen kuvan oot täällä itsestäs antanu.

Niin onkin, mutta hyväksyt siis sen, että hän sanoo mulle päin naamaa, että suostuu, ja toisille, että ei suostu? Että mulla ei ole mitään syytä suuttua tästä? Omituisia on sun suhteesi, jos ne ovat tuolla pohjalla.

ap

Eli sinullekaan minun tunteillani ei ole mitään arvoa, aivan niin kuin ei muullekaan maailmalle, koska minä olen aina väärässä ja minua saa käyttää niin paljon hyväksi kuin sielu sietää, jos vain onnistuukin minua puijaamaan. Olen huono ihminen sinulle siis. Arvoton.

ap

Kiva heittäytyä uhriks aina, kun joku sanoo sun olevan väärässä ja miettimään asioita järkevästi. Tuntuu kun katselis Axl Smithin videoita ja lausuntoja iltapäivälehdissä. Toi on täysin väärä asenne, ja elämäs muuttuu vaan paskemmaks jos jatkat noin.

Miettimään asioita järkevästi!? Vastaapa nyt siis tähän:

"Niin onkin (oikeus pitää perintönsä), mutta hyväksyt siis sen, että hän sanoo mulle päin naamaa, että suostuu, ja toisille, että ei suostu? Että mulla ei ole mitään syytä suuttua tästä?"

ap

On oikeus suuttua, mutta mittakaavassa. Ja tuskin täysjärkinen ihmisen tunteva nelikymppinen nainen ihan hirveitä slaageja tollasista sais, vaan keskustelis lähipiirin kanssa tapahtuneesta. Sinä päätit tulla ventovierailta hakemaan lohtukyyneltä. 0/5

Minä suutun just niin paljon kuin haluan!!!!!!! Ja nyt mua vituttaaa aivan kybällä. Saatana. Sitä tuntee itsensä aina niin heikoksi tällaisissa matto viedään jalkojen alta -tilanteissa ja se johtuu tietenkin siitä, miten äitini kohteli minua kohdatessani pettymyksiä isästä tai muualtakin että sehän oli aina niin, että mä olin jotenkin ansainnut ne ja ainakin mulle kuului sanoa, että unohda, tai muuta mitätöivää. Mieheni sanoi, että eihän se ymmärtänyt ollenkaan, että hänelle ne mun isän tekemät pettymykset olivat aikuisena AIVAN eri mittakaavassa, kuin mulle lapsena. Isän lapsena. Jolle ois kuulunut oikeus. Eikä niin, että äiti suuttuu kun kaipaan tukea.

ap

Vierailija
325/397 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Eli sinullekaan minun tunteillani ei ole mitään arvoa, aivan niin kuin ei muullekaan maailmalle, koska minä olen aina väärässä ja minua saa käyttää niin paljon hyväksi kuin sielu sietää, jos vain onnistuukin minua puijaamaan. Olen huono ihminen sinulle siis. Arvoton.

ap

Kiva heittäytyä uhriks aina, kun joku sanoo sun olevan väärässä ja miettimään asioita järkevästi. Tuntuu kun katselis Axl Smithin videoita ja lausuntoja iltapäivälehdissä. Toi on täysin väärä asenne, ja elämäs muuttuu vaan paskemmaks jos jatkat noin.

"Niin onkin (oikeus pitää perintönsä), mutta hyväksyt siis sen, että hän sanoo mulle päin naamaa, että suostuu, ja toisille, että ei suostu? Että mulla ei ole mitään syytä suuttua tästä?"

ap

On oikeus suuttua, mutta mittakaavassa. Ja tuskin täysjärkinen ihmisen tunteva nelikymppinen nainen ihan hirveitä slaageja tollasista sais, vaan keskustelis lähipiirin kanssa tapahtuneesta. Sinä päätit tulla ventovierailta hakemaan lohtukyyneltä. 0/5

Minä suutun just niin paljon kuin haluan!!!!!!! Ja nyt mua vituttaaa aivan kybällä. Saatana. Sitä tuntee itsensä aina niin heikoksi tällaisissa matto viedään jalkojen alta -tilanteissa ja se johtuu tietenkin siitä, miten äitini kohteli minua kohdatessani pettymyksiä isästä tai muualtakin että sehän oli aina niin, että mä olin jotenkin ansainnut ne ja ainakin mulle kuului sanoa, että unohda, tai muuta mitätöivää. Mieheni sanoi, että eihän se ymmärtänyt ollenkaan, että hänelle ne mun isän tekemät pettymykset olivat aikuisena AIVAN eri mittakaavassa, kuin mulle lapsena. Isän lapsena. Jolle ois kuulunut oikeus. Eikä niin, että äiti suuttuu kun kaipaan tukea.

ap

Joo, nyt taisi lähteä uudestaan kiertämään sama levy. Taidanpa jättää mamman tunnontuskiinsa kieriskelemään ja otivoa että joku saa hänet järkiinsä, edes viimeistään kun perintöjä oikeasti jaellaan.

Vierailija
326/397 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kyllä sun faijallas on oikeus miettiä asiaa pidempään ja muuttaa mielensä. Vaikkakin sillä nojalla, että yrittää vierittää syyn jollekulle, koska ei kehtaa jälkikäteenkään itse sanoa päin naamaa: "Ei".

Koitappa kasvaa aikuiseksi. Syyttele ketä tahdot, koska tiedät sen itsekin, että olet itse syypää katkeruuteesi ja noloihin kaunoihisi.

Ja noista minun suhteistani. En ole neljäkymppisenä rutisemassa ja valittamassa, kun maailma on potkinu päähän, koska en ole ikinä mitään saanut aikaan. Lapset ja mies vihaa ja äitiki oli ihan skeida. Peili toivottavasti löytyy edes vessan seinältä. Kurkkaa siihen.

Kyllä se tiesi jo sanoessaan, että se aikoo puijata minua! Kun mähän sanoin, ettei tää ole eka kerta. Vittu sä olet sinisilmäinen ja ottaisi sua liian paljon omalletunnollesi kun olet minua tässä syyllisenä pitänyt, että voisit myöntää, että minä, joka kerron tätä asiaa olen siinä oikeassa! Koska minä tunnen isäni, en vain ikinä uskonut, että se tekisi tätä minulle!

Eli sinusta on oikein ja hyväksyttävää sanoa minulle että luopuu vaikka tietää, ettei luovu ja kusta siten minua suoraan silmään ja minun siitä loukkaantuessa (ja jos mua loukataan mä raivostun) sinä vielä syytät minua siitäkin!! Voi helvetin paska toivottavasti sun elämääsi kätkeytyy vielä paskaisia käärmeitä niin näet, mitä niiden uhriksi joutuminen on!!!

ap

Ja nyt meni sit hermot. Oonko sanonu, et oot syyllinen mihinkään muuhun ku narriks itestäs tekemiseen? Siinä olet oikeinkin taitava. Et tainnut nähtävästi tuntea isääs, ku tollain pysty vielä yllättään. Vai olitko kenties sinä se sinisilmäinen vässykkä, joka halusi niin kovasti että kaikki tarinat uppoaa?

ap

Sitä hän ei tapahtuneen kuvailun perusteella ole tehnyt. Tekisi mieli keskustella hänen kanssaan, mutta se taitaa olla mahdotonta. Vai saisitko hänetkin tänne palstalle?

Miten niin ei tehnyt? Eikö sulle sopiminen toisen kanssa merkitse mitään? Sovimme, että isä sanoo omana mielipiteenään, ettei tule mun kanssa riitaa, että luopuu perinnöstään.

ap

Vierailija
327/397 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska isä siis itse sanoi, ettei halua että tämä asia tulee meidän väliin!!! Silloin sanoin, että sano samat muille, mitä mullekin. = Eli puhu totta. Miten sen nyt voi enää enempää teille rautalangasta vääntää???

ap

Vierailija
328/397 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

ap

Uskaltaako sinulle kukaan sanoa mitään vastaan? Miksi isäsi oikeastaan pitäisi mitään nyt antaakaan? Onko taloutesi kuralla, isän ennakkoperinnön varaanko laskit taloutesi? Olet pahasti jumittunut lapsuuteesi, yritä mennä eteenpäin. Tuhoat tätä menoa parisuhteesi ja lastesi lapsuuden. Pitkä pinna on sinun miehelläsi, tee hyvä ihminen oman osuutesi perheesi hyväksi. Se on sinun velvollisuutesi, kun olet kerran hankkinut lapsia.

Vierailija
329/397 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

ap

Miten niin ei tehnyt? Eikö sulle sopiminen toisen kanssa merkitse mitään? Sovimme, että isä sanoo omana mielipiteenään, ettei tule mun kanssa riitaa, että luopuu perinnöstään.

ap

"Sovimme, että isä sanoo omana mielipiteenään, ettei tule mun kanssa riitaa, että luopuu perinnöstään." Tuo lause kuulostaa kiristykseltä. Olet siis pakottanut isäsi sanomaan sinulle noin. "Nyt sitä rahaa, tai lätty lätisee." 

Oi voi.

Onneksi isäsi vaikuttaa edes hiukan järkevämmältä, kun ei tuollaiseen alistu.

Vierailija
330/397 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kotonani olisi tuollainen puoliso, niin saattaisi ovi kopsahtaa perässä suht  nopeasti. Ja lapset mukaan, ettei heitteille jää.

Vierailija
331/397 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tietenkin se on minun vikani jos pilaan suhteeni lapsiini, mutta se ei ole minun vikani, mitä taas minulle on tehty, että en osaa kohdella lapsiani oikein.

ap

Se ei ole sinun vikasi mitä sinulle on tehty. Mutta jos tiedostat että vanhempasi ovat käyttäneet valtaansa sinuun väärin, manipuloineet ja ties mitä ja sinä tästä tiedostamisesta huolimatta käyttäydyt itse lapsiasi kohtaan väärin, se on sinun vikasi.

Vierailija
332/397 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä AP! Jatketaan keskustelua reilun viikon päästä, sitten onkin aiheena äiti ja äitienpäivä.

Vierailija
333/397 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

ap

Uskaltaako sinulle kukaan sanoa mitään vastaan? Miksi isäsi oikeastaan pitäisi mitään nyt antaakaan? Onko taloutesi kuralla, isän ennakkoperinnön varaanko laskit taloutesi? Olet pahasti jumittunut lapsuuteesi, yritä mennä eteenpäin. Tuhoat tätä menoa parisuhteesi ja lastesi lapsuuden. Pitkä pinna on sinun miehelläsi, tee hyvä ihminen oman osuutesi perheesi hyväksi. Se on sinun velvollisuutesi, kun olet kerran hankkinut lapsia.

No uskaltaa, totta kai. Minä raivostuin minulle päin naamaa valehtelemisesta. Perinnöstä luopumisajatuksen esitti tätini mies, joka oli itse luopunut perinnöstään, ei toki näin suuresta, mutta kuitenkin. Hän näki, ettei sairas isäni enää siitä voi nauttia.

Myös isän veli ja sisko olivat samaa mieltä, veli etenkin siksi, ettei perinnönjakoon tarvitse käydä isän vaimon kanssa. Matkanvarrella selvisi tuo hoitokuluasia ja perintöverojen välttäminen oli tietysti ensisijainen motiivi.

Kuten sanoin, olen ollut hyvää pataa isän kanssa, mutta minulle paskanpuhumista en hyväksy. Eli jos ei uskalla puhua minulle, niin se johtuu siitä, että aikoo puhua mulle sitten paskaa.

ap

Vierailija
334/397 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei herraisä, on muka joku vielä nelikymppisenä noin riippuvainen vanhemmistaan? Ei kai. Eiköhän suurin osa ihmisistä ole elänyt ihan sitä ikiomaa elämäänsä jo monen vuoden ajan. Ja vanhemmat saa elää omaansa.

Kyllä se on mahdollista. Jos ihmisellä on traumaattinen lapsuus ja nuoruus (esim. perheväkivaltaa, kuten minulla) voi ihmisen henkinen kehitys pysähtyä tai hidastua. Kun kasvuiässä henkiset voimavarat kuluvat vain jokapäiväiseen selviytymiseen, ei kypsymiselle jää enää paukkuja. Itsekin huomaan itsessäni epäkypsiä piirteitä. Joskin ne nousevat esiin vain omien vanhempieni seurassa tai sitten stressaantuneena omien lasteni seurassa. Edelleenkin nyt 38-vuotiaana saatan purskahtaa hysteeriseen itkuun, kun isäni kiusaa ja loukkaa minua henkisesti. Normaalisti en todellakaan itke helposti tai usein vaan olen hyvinkin voimakas persoona.

Vierailija
335/397 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hullu. Ei voi mitään

Täytyy kyllä tähän väliin kysyä, että olenko minäkin hullu, koska olen aikoinani melkoisen prosessin vetänyt läpi narsistiäitini tapauksessa? Vähän samaa rataa kuin ap, kesti vuosia. Järkeväksi on tähän mennessä kehuttu.

Ehkä olet. Onko kämppäsi kuin sikolätti? Laiminlyötkö lapsiasi? Tunnetko, että koko maailma on sinulle velkaa sen, että äiti ei antanut sinulle kaikkea haluamaasi lapsena? Odotatko isäsi kuolemaa, jotta saat perinnön? Onko koko muu maailma sinua vastaan ja vain sinä olet uhri ja oikeassa?

Huonolaatuista vittuilua sulta, pääset takuulla eroon minustakin. Olen päinvastainen kuin sinä, olen älykäs. Minä olin se, joka kuukausia sitten johdatti sinut tajuamaaan sekopäisyydessäsi, että äitisi on narsisti.  Se auttoi sua jatkamaan prosessia, älysit jotain. Yleensäkin, että suostuit tuon tajuamaan, sitä paukutin tyhmään turpaasi. Sulle tsoronoo nyt lopultakin. Tässäkin ketjussa olin se ainoa, et edes tajua. Sun komnmunikaatiosi on sitä luokkaa, että ongelma ei ole muut, ongelma on vain siinä että olet niiin fucking tyhmä. Ihmettelen jopa, ettei tällä palstalla joka jonne kyrpänsä normaaliudesta edes sellaista paksua tyhmän jankutusta ole saanut kuin sinä. Jonne kysyy, keskustelee, ja se jos jos joku on herkkä alue. En ole noita jonnen juttuja tsekannutkaan, pelkkä otsikkokin kertoo ja paljon. Sun ongelma on, että sä vaan haet jotain, mitä et itsekään tajua, ja siihen liittyy, että kaikki normiterveet kommentteihin suhtaudut, vitun narsistisella tavalla. Kun olet noin tyhmä, ole tyhmä tai narsisti, molemmat piirteet lähentelee sulla samaa. Olen yrittänyt sua auttaa, mutta sä olet oikeasti paska. Täällä on pääosin ihmisiä, jotka eivät ole paskoja, he ovat ihmisiä. Kehitä älyäsi ja huutele vasta sitten isommillles.

Vierailija
336/397 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä keittiöpsykologivastaukset on aina hienoa luettavaa. Analysoidaan itse itsemme henkisesti vahvaksi, mutta haavoittuvaiseksi. Samalla jaksavaksi persoonaksi, joka ei saa mitään aikaan, koska vanhemmat/nuoruus/kaverit/ulkonäkö...

Hieno ketju. Näitä lisää.

Vierailija
337/397 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kotonani olisi tuollainen puoliso, niin saattaisi ovi kopsahtaa perässä suht  nopeasti. Ja lapset mukaan, ettei heitteille jää.

No haloo, lapset ensin ja itse perässä. Lapset on tuolla jo osittain heitteille jätetty, ap:lla ei kiinnostusta niihin, ei tee mitään yleensäkään. Lasutapaus.

Vierailija
338/397 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

ap

ap

"Sovimme, että isä sanoo omana mielipiteenään, ettei tule mun kanssa riitaa, että luopuu perinnöstään." Tuo lause kuulostaa kiristykseltä. Olet siis pakottanut isäsi sanomaan sinulle noin. "Nyt sitä rahaa, tai lätty lätisee." 

Oi voi.

Onneksi isäsi vaikuttaa edes hiukan järkevämmältä, kun ei tuollaiseen alistu.

Ei! Ei, se EI ollut kiristystä, todellakaan, VAAN ISÄ ITSE SANOI ETTÄ TOIVOTTAVASTI TÄMÄ ASIA EI TULE MEIDÄN VÄLIIMME. Niin minä sanoin vain, että puhu samoin minulle kun puhut muillekin.

Koska oon vaan liian usein nähnyt isän kääntävän kelkan, "koska muut pakotti niin". Ja ajattelin, että okei, jos muut painostaa, että älä luovu, niin ymmärrän, jos mieli muuttuu, mutta SITÄ EN YMMÄRRÄ, että sanot mulle tässä päin naamaa näin ja sitten menetkin sanomaan muille toisin. Tämän nyt pitäisi olla IHAN SELVÄ JUTTU kelle tahansa rehelliselle ihmiselle, joka haluaa, että hänen tyttärensä VOI luottaa häneen. Ja kun se LUOTTAMUS on ollut sellainen juttu mun ja isän väleissä, mitä nimenomaan ISÄ on aina pitänyt tärkeänä. No kyllä mä nyt ymmärrän miksi. Että voi kusettaa mua rauhassa, etten mä suutu, kun mä luotan kyllä häneen. Mitä nyt muut pakottaa aina sitten tekemään huonoja ratkaisuja mun näkövinkkelistä, vaikka isä niiin ois luvannut ne asiat mulle. Paskanmarjat se mitään "lupasi", se vain vedätti. Tai niin, nimenomaan "lupasi".

ap

Vierailija
339/397 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

ap

ap

Joo, nyt taisi lähteä uudestaan kiertämään sama levy. Taidanpa jättää mamman tunnontuskiinsa kieriskelemään ja otivoa että joku saa hänet järkiinsä, edes viimeistään kun perintöjä oikeasti jaellaan.

Jep. toivoton tapaus.

Vierailija
340/397 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hullu. Ei voi mitään

Huonolaatuista vittuilua sulta, pääset takuulla eroon minustakin. Olen päinvastainen kuin sinä, olen älykäs. Minä olin se, joka kuukausia sitten johdatti sinut tajuamaaan sekopäisyydessäsi, että äitisi on narsisti.  Se auttoi sua jatkamaan prosessia, älysit jotain. Yleensäkin, että suostuit tuon tajuamaan, sitä paukutin tyhmään turpaasi. Sulle tsoronoo nyt lopultakin. Tässäkin ketjussa olin se ainoa, et edes tajua. Sun komnmunikaatiosi on sitä luokkaa, että ongelma ei ole muut, ongelma on vain siinä että olet niiin fucking tyhmä. Ihmettelen jopa, ettei tällä palstalla joka jonne kyrpänsä normaaliudesta edes sellaista paksua tyhmän jankutusta ole saanut kuin sinä. Jonne kysyy, keskustelee, ja se jos jos joku on herkkä alue. En ole noita jonnen juttuja tsekannutkaan, pelkkä otsikkokin kertoo ja paljon. Sun ongelma on, että sä vaan haet jotain, mitä et itsekään tajua, ja siihen liittyy, että kaikki normiterveet kommentteihin suhtaudut, vitun narsistisella tavalla. Kun olet noin tyhmä, ole tyhmä tai narsisti, molemmat piirteet lähentelee sulla samaa. Olen yrittänyt sua auttaa, mutta sä olet oikeasti paska. Täällä on pääosin ihmisiä, jotka eivät ole paskoja, he ovat ihmisiä. Kehitä älyäsi ja huutele vasta sitten isommillles.

Kelle sä oikein puhut? Eihän se kelle vastaat ollut minä, eli ap. Mulla on joka viestin alla että ap.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä