Tapailemani nainen 38v ei kertonut olevansa kahden lapsen yh-äiti :(
Netistä löysin mielestäni kivan naisen ja vko:n loppuisin pe-su tapailtiin yhden kk ajan , kunnes paljastui että hänellä on 2 lasta ja molemmilla eri isät toinen tavis mutta se toinen erittäin viddumainen, katkeroitunut pieni, lyhyt, kaljupäinen HANKALAHERMANNI .
Hankalat exät on todellakin perseestä ja syvältä, mutta valehtelu suhteen alussa on vielä pahempaa.
En tiedä haluanko enää jatkaa tapailua vai pitäisikö vaan suoraan etsiä sitä oikeasti LAPSETONTA alle 40v naista sellaisia kuitenkin on.
Varmasti näin on käynyt monille ?
Kommentit (43)
Taisi olla vaan seksiä hakemassa, eikä rakkautta kuten sinä. Sellaista sattuu, eteenpäin.
Jos nainen yh 1-5 heti kertoisi kokototuuden siinä olisi vaarana että se oikeasti hyvä mies lähtisi välittömästi tämän asian kuultuaan vaikka kyllähän se kuitenkin ilmi joskus tulee mutta jos olisi ehtinyt Jo vähän ihastumaan niin se ei ehkä haittaisi enää .
Niitä oikeasti hyviä ei kuitenkaan kaikille riitä
Hankalahermannin otan käyttööni. Se on hyvä termi kuvaamaan yhtä jännämiehen alalajia.
38-vuotiaat (+-2v) kahden lapsen yh-äidit on niin nähty. En koskis pitkällä tikullakaan.
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla vaan seksiä hakemassa, eikä rakkautta kuten sinä. Sellaista sattuu, eteenpäin.
Ehkä joo mutta sen olisi kyllä voinut sanoa ihan suoraankin .
Ehkä edes ne että on lapsia , on itsellānikin 2 mutta en salaa sitä ja olen yleensäkin avoin ja rehellinen koska uskon että on helpompaa aloittaa uusi suhde kun ei ole mitään salattavaa Tai luurankoja kaapeissaan .
Saatan olla ehkä vähän vanhanaikainen kun pidān rehellisyyttä & luotettavuutta tärkeänä suhteessa ja sen joka vaiheessa aina alusta-loppuun .
Vierailija kirjoitti:
38-vuotiaat (+-2v) kahden lapsen yh-äidit on niin nähty. En koskis pitkällä tikullakaan.
Eiväpä hekään enää sinuun, eli win-win!
Vierailija kirjoitti:
Hankalahermannin otan käyttööni. Se on hyvä termi kuvaamaan yhtä jännämiehen alalajia.
Itsekin pidān siitā ( kuvauksena ) ja valitettavasti olen moneen sellaiseen törmānnytkin ihan livenä
Ei ole todellakaan normaalia olla kertomatta tuollaista asiaa heti ekoilla treffeillä. Se on ihan selvä asia, että tuollaiset asiat kerrotaan heti.
Valehtilijat vaihtoon välittömästi.
En tajua näitä ihmisiä, jotka valehtelevat perhetilanteensa, ikänsä tai ammattinsa treffeillä. Juttelin baarissa erään miehen kanssa, joka kertoi, että hänen vaimonsa valehteli ikänsä pari vuotta alaspäin kun tapasivat. Uskomattominta tässä jutussa oli se, että he ehtivät seurustella useamman vuoden, ennen kuin juttu paljastui. Aivan uskomatonta. Mä en tajua mitä tuollaista ihmisten päässä liikkuu.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta. Kulahtaneita kurppia. Yhtään ainutta edes jollain tasolla viehättävää yksilöä ei kyseisessä joukossa ole tullut vastaan.
Vierailija kirjoitti:
No etsi sitten kolmen lapsen yh-äiti. Tosin jos vaatimuksena on 38v lapseton nainen, niin luultavimmin kannattaa katsoa VELA-osastoa.
Mä todellakin sanoin komealle miehelle heti parin minuutin sisällä tapaamisestamme, että olen 42 v ja yh ja että haluan häneltä vain seksiä ilman sitoutumista. Hän halusi sitten väkisin naimisiin asti. No, mikäs siinä, teetin varmuuden vuoksi avioehdon.
Vierailija kirjoitti:
Mä todellakin sanoin komealle miehelle heti parin minuutin sisällä tapaamisestamme, että olen 42 v ja yh ja että haluan häneltä vain seksiä ilman sitoutumista. Hän halusi sitten väkisin naimisiin asti. No, mikäs siinä, teetin varmuuden vuoksi avioehdon.
Tässä taas on viety naista kuin litran mittaa.
Rakkautta etsimässä m39 kirjoitti:
Netistä löysin mielestäni kivan naisen ja vko:n loppuisin pe-su tapailtiin yhden kk ajan , kunnes paljastui että hänellä on 2 lasta ja molemmilla eri isät toinen tavis mutta se toinen erittäin viddumainen, katkeroitunut pieni, lyhyt, kaljupäinen HANKALAHERMANNI .
Hankalat exät on todellakin perseestä ja syvältä, mutta valehtelu suhteen alussa on vielä pahempaa.
En tiedä haluanko enää jatkaa tapailua vai pitäisikö vaan suoraan etsiä sitä oikeasti LAPSETONTA alle 40v naista sellaisia kuitenkin on.
Varmasti näin on käynyt monille ?
Lapsettomana naisena en etsi miestä, jolla on lapsia, ja tuskin olen ainoa laatuani. Minut on pari kertaa huijattu deiteille olemalla kertomatta lapsista, vaikka profiilissa olen selvästi tuonut esille, että olen vela. Jäi aika peen maku suuhun.
On se vaan niin vaikeaa löytāä löytää oikeasti hyvä nainen kun ikāā on Jo se 39 vaikka on työpaikka, omaisuuttakin vāhān ja muuten elämā mallillaan.
Saatan turvautua pian ns tuontitavaraan jos ei muu auta , kuitenkin mieluummin ottaisin ihan suomalaisnaisen jos edes 7-8 arvoisen löytāisin 4-10 asteikolla
Tulisipa minulle Rakkauden kesä , olisi hienoa löytää joku jota rakastaa ja se joku rakastaa sinua takaisin , sitā odotellessa !
Hyvää tulevaa kesää kaikille !
rakkautta etsimässä m39 kirjoitti:
On se vaan niin vaikeaa löytāä löytää oikeasti hyvä nainen kun ikāā on Jo se 39 vaikka on työpaikka, omaisuuttakin vāhān ja muuten elämā mallillaan.
Saatan turvautua pian ns tuontitavaraan jos ei muu auta , kuitenkin mieluummin ottaisin ihan suomalaisnaisen jos edes 7-8 arvoisen löytāisin 4-10 asteikolla
Tulisipa minulle Rakkauden kesä , olisi hienoa löytää joku jota rakastaa ja se joku rakastaa sinua takaisin , sitā odotellessa !
Ihan vaan kommenttina, että saattaisi auttaa jos hoksaat, että se 7-8 arvoinen nainenkin haluaa olla sulle täysi 10. Kai sinäkin hänelle? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä taas on viety naista kuin litran mittaa.
Ja vie kuules erittäin taitavasti yhä edelleenkin, joka päivä... ;)
Vierailija kirjoitti:
Rakkautta etsimässä m39 kirjoitti:
Varmasti näin on käynyt monille ?Lapsettomana naisena en etsi miestä, jolla on lapsia, ja tuskin olen ainoa laatuani. Minut on pari kertaa huijattu deiteille olemalla kertomatta lapsista, vaikka profiilissa olen selvästi tuonut esille, että olen vela. Jäi aika peen maku suuhun.
Jos sinä olet vela, niin miksi miehenkin pitäisi olla?
Hmmm.. Siis kysyitkö naiselta suoraan hänen perheestään, lapsitilanteestaan jne? Vai olitko puhumatta aiheesta ja nyt ihmettelet, kun mimmi ei kertonut? Mää ainakin kysyn viimeistään ekoilla treffeillä, et onko tyypillä lapsia tai minkälainen perhetilanne nyt ylipäänsä on.
Toisaalta, mulle onkin helppo puhua totta, koska tahtomattanikin luona ympärilleni turvallisen ja luotettavan ilmapiirin. Lisäks mulle on loppupeleissä ihan sama, onko kumppanilla lapsia edellisestä suhteesta, jos vaan mulle löytyy aikaa ja tilaa. Joillekin pelimiehille kun ei uskalla edes puolikkaalla sanalla mainita mitään taustoistaan ja historiastaan, kun se koetaan "avautumiseksi"... Ja kuten tuolla joku sanoikin, niin jos 38-vuotiaalla naisella tai miehellä ei ole lapsia, niin kyllä sekin herättää vähän kysymyksiä.
rakkautta etsimässä m39 kirjoitti:
No on se kyllä aika vaikeaa, jos mennään joku helvetin mitta-asteikko edellä suhteeseen. Joskus nimittäin niistä, jotka ensisilmäyksellä on jotain vitosia kutosia, löytyykin ne parhaat helmet ja ihanimmat kumppanit. Mut mikäs siinä, kukin tavallaan.
Totuus on yliarvostettua ja vanhanaikaista