Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odotan jännityksellä milloin ensimmäinen mielensäpahoittajamamma tulee tekemään ensimmäisen joka keväisen aloituksen "opettaja terassilla"

Vierailija
25.04.2016 |

Mielensäpahoittajamamma kyselee tuohtuneena mielipiteitä, että onko opettajan soveliasta käydä vapaa-ajallaan terassilla juomassa siideri. Samalla muistaa paheksua, kun opettaja kehtaa elää elämäänsä kuten normaali ihminen eikä mikään pyhimys.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin ketään haittaa siideri tai vaikka lasi rosee-viiniä jossain siistillä terassilla. Mutta jos opettaja löytyy lähiöpubin terassilta muovipenkeiltä röökäämassa ja kaksin käsin kiskomassa siideriä räkättäen kovaan ääneen epämääräisen kaveriporukan kanssa, on paheksunta aiheellista.

Mielensäpahoittajamamma tuli paikalle!

Mikä sinä olet määrittämään minkälaista alkoholia, missä, miten paljon ja kenen kanssa opettaja saa juoda? Opettajan vapaa-aika ei kuulu sinulle ja sinulla ei ole mitään syytä tai oikeutta sitä paheksua.

Minä määrittelen millainen ihminen on sopiva opettamaan minun lastani ja piste.

En minä mikään kohtuuton ole, en pelkästä epämääräisestä käytöksestä tietenkään lähde valittamaan. Mutta jos ei luottamusta opettajaan löydy, syynään kyllä joka asian mitä hän sanoo ja tekee tarkalla kammalla. Valitus lähtee heti sitten kun on aihetta.

Lasten opetus ja kasvatus on mun elämässä tärkeä prioriteetti, tiedän että monille vanhemmille se ei ole. Jos itsekin on jonkun räkälän kanta-asiakas, tuskin näkee siinä mitään väärää.

Sinun lapsi on varmaan jossain käytöshäiriöisten lasten erityiskoulussa tai jossain vammaislaitoksessa opetuksessa kun on noin tarkkaa. Ja ihan silläkin, että oletan hänen olevan äitiinsä tullut! Mikä muuten on tekosyysi sille, että jätät lapsesi heitteille kouluun pelkän hulttio-opettajan kaitsettavaksi, etkä ole itse tunnilla seuraamassa opetusta? Sinä olet huono vanhempi ja jätät lapsesi ties minkä alkoholistien ja narkkarien kanssa heitteille ja oman onnensa nojaan, vaikka tarvitsisivat turvaa vanhemmiltaan kasvaakseen terveiksi aikuisiksi! Miten voit olla noin sairas? Toivottavasti opettaja on tehnyt sinusta jo lasun, sillä kaikilla ei pitäisi olla lapsia ollenkaan.

Vierailija
22/27 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerron yläkouluoppilailleni, että aion viikonloppuna juoda pari lasia viiniä, ja saatan ottaa oluen tai viinilasillisen ihan viikollakin. Ainahan tällaista tivataan, enkä viitsi valehdella. Osa on kotona tottunut siihen, että viikonloppu=mäyräkoira+kossu. Oppilaille voi kertoa, että alkoholia voi ottaa ihan nautiskeluun ja maun vuoksi, eikä aina tarvitse vetää perskännejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä näin yläasteen opettajani jo marraskuussa ostamassa Lidlistä kaljaa! Tervehdin kohteliaasti, mikäs siinä, kunhan ei työajalla juo.

Vierailija
24/27 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajien ja lastentarhanopettajien ja hoitajien pitäisi olla esimerkkinä lapsille. Ei ole ollenkaan soveliasta ja esimerkillistä näyttää lapsille, että on ihan ok vetää perseet yleisellä paikalla! Eli joku roti täytyy olla heilläkin!

Vierailija
25/27 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä on moraalitonta että opettajat käyvät terassilla ja samat ihmiset paasaavat oppilaille viinan vaaroista.

Vierailija
26/27 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin viikonloppuna parikin opettajaa terassilla. Olin TÄYSIN järkyttynyt,

koska heidän päälleen oli satanut räntää.

Vierailija
27/27 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan yksi opettaja kiehnäämässä ja lääpittävänä big brotherissakin yksi vuosi. Taisi häpäistä koko ammattiryhmänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi