Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nainen on 157 cm ja mies 168 cm

Vierailija
25.04.2016 |

Tuleeko lapsistakin todennäköisesti lyhyitä?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti kyllä, mutta ei varmasti.

Vierailija
2/34 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsista tulee hobitteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, lapsistanne tulee todennäköisesti yli 180 senttisiä.

Vierailija
4/34 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojan keskimääräinen aikuispituus olisi 169cm ja tytön 156cm.

Vierailija
5/34 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä. Onhan pitkillä lyhyitä lapsia ja lyhyillä pitkiä lapsia.

Vierailija
6/34 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsista tuli pygmejä. T:157cm

Vierailija
7/34 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me 156 ja 170, vanhin poika nyt 179 cm

Vierailija
8/34 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on geneettistä sattumankauppaa. Pituus voi loikata oudosti muualtakin suvusta. Mutta jos koko suku on lyhyenläntää kummaltakin puolelta, niin kyllähän se varsin todennäköistä on, että lapsetkin ovat lyhyitä. 

Minä olen 163 ja mies 173 cm pitkiä. 

Isän puolelta on kuitenkin pitkiä miehiä, niin isän kuin äidin puolelta. Eli poikamme ovat reilusti yli 180-senttisiä (eivät siis pitkiä, mutta ihan keskimääräisiä nuoria miehiä) ja toinen tytär on 174 cm, mutta toinen vain 164 cm. 

Eli ainoa, joka peri lyhyyttä oli tämä kuopus. 

Vierailija
9/34 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin lyhyeiden ei kannata lisääntyä. Sillä jos syntyy poika hän ei tule saamaan ikinä pildee lyhyytensä takia. Tulee samanlainen lassukka kun minusta ja olen ikuisesti katkera vanhemilleni kun sain heiltä lyhyys geenin.

M170cm

Vierailija
10/34 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin lyhyeiden ei kannata lisääntyä. Sillä jos syntyy poika hän ei tule saamaan ikinä pildee lyhyytensä takia. Tulee samanlainen lassukka kun minusta ja olen ikuisesti katkera vanhemilleni kun sain heiltä lyhyys geenin.

M170cm

Ihminen, joka noin ajattelee piitudesta kärsii paljon suuremmista ongelmista kuin lyhyys.

Eli vaikka sinäkin pitkäksi olisit tullut niin et olisi ongelmilta säästynyt. Siitä olen aivan varma.

Vierailija
11/34 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee varmaan aika lyhyitä, mutta mitä väliä?

Vierailija
12/34 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 165cm mies ja mulla on samam mittainen vaimo. Poikamme on nyt 164cm ja on 14v ja kasvaa vieläkin.

Vierailija
13/34 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M170cm

Ei saa "pildee"? Ja silti lyhyt isä lisääntymässä ...?

Vierailija
14/34 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M170cm

Ihminen, joka noin ajattelee piitudesta kärsii paljon suuremmista ongelmista kuin lyhyys.

Eli vaikka sinäkin pitkäksi olisit tullut niin et olisi ongelmilta säästynyt. Siitä olen aivan varma.

Jos olisin kasvanut 190cm pitkäksi saisin pillua ja kaikki ongelmani katoisivat. Kaikki ongelmani johtuu naisen puutteesta.

Vierailija
15/34 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti on 162 cm ja isä ehkä noin 174.

Itse naisena olen hyvin pitkä, 178 cm että ei ne pituudet välttämättä periydy noin.

Vierailija
16/34 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M170cm

Jos olisin kasvanut 190cm pitkäksi saisin pillua ja kaikki ongelmani katoisivat. Kaikki ongelmani johtuu naisen puutteesta.

Jos olet mukava ja hygieeninen, saat täältä. Itse tosin olen tuon 178 cm että jos se ahdistaa sinua niin sorry.

Vierailija
17/34 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M170cm

24 vuotta sitten kun minä synnyin ei naiset ollu vielä niin pinnallisia kusipäitä.

Vierailija
18/34 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus usean geenin ominaisuus. Keskimäärin lyhyiden ihmisten lapset pitkän parin lapsia lyhyempiä, mutta vaihtelua on, lyhyet voi saada jollakin geenikombinaatiolla pitkänkin jälkeläisen.

Vierailija
19/34 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M170cm

24 vuotta sitten kun minä synnyin ei naiset ollu vielä niin pinnallisia kusipäitä.

Voi ei. Sääli, että pelkkä pituutesi estää sinua saamasta naista. Kirjoitukseksi perusteella vaikutat muuten oikein tavoiteltavalta yksilöltä. Not.

Vierailija
20/34 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M170cm

Ongelmasi voivat olla naisen puutetta mutta se ei johdu pituudestasi todellakaan. Kukaan ei noin ajattelevaa miestä huolisi vaikka olisi 195cm. Hanki ensin asenne kuntoon ja vähän erillaista suhtautumista asiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan