Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kipeä, mies toisessa kaupungissa töissä ja ..

Vierailija
25.04.2016 |

.. pakko oli kaupassa käydä ostamassa lapsille ruokaa jne. Eikö sitten eräs työkaveri pässi tullut siihen, että "etkös ole sairaslomalla.." blaa blaa no niin olen ja kuumetta nytkin, onneks vaan vähän kiitos särkylääkkeen mutta minkäs teet?! Kauppareissuun meni 15min.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairausloma ei tosiaan tarkoita sitä, että pitäisi olla sänkypotilas ja neljän seinän sisällä. Tästä oli joskus juttu lehdessäkin. Sairaus voi estää kokopäiväisen työnteon kyseisessä työpaikassa mutta ei normaalia elämää.

Vierailija
2/4 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairausloma ei tosiaan tarkoita sitä, että pitäisi olla sänkypotilas ja neljän seinän sisällä. Tästä oli joskus juttu lehdessäkin. Sairaus voi estää kokopäiväisen työnteon kyseisessä työpaikassa mutta ei normaalia elämää.

Kyseisen tyypin kun tunnen, niin iltavuoroon mennessä alkaa jauhaa siitä kuinka "shoppailen" sairaslomalla :(

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sairastin kuukausia salmonellaa. Elintarvikealalla kun olin, ei töihin ollut asiaa, vaikka olin täysin oireeton. Tänäkään päivänä en tietäisi, että oli tuo, ellei miehelle olisi noussut tosi kova kuume, josta todettiin. Oli minutkin nähty siellä ja täällä lintsaamassa. Kivointa oli, kun ei saanut kenellekään asiasta kertoa. Koskaan ei voi tietää...

Vierailija
4/4 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminenhän voi sairastaa vaikka mitä kuukausikaupalla, mitä se kellekään kuuluu miksi on pois töistä! :/

Ja aina vaan parempi kun PYSTYY liikkumaan jne. Pahintahan se vain on neljän seinän sisällä maata, se ei edistä toipumista ... (Tietenkin mahatauti- flunssa jne . erikseen)