Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sanoo "pelimiehen käsikirja" tekstareista?? Mielipiteitä?

Sandy90
25.04.2016 |

Viikonlopun jäljiltä olen pahassa henkisessä krapulassa, koska on käynyt ilmeisen selväksi, että mies johon olen ihastunut on ns. pelimies. Olen aivan rikki.

Diagnoosista: tapasin miehen pari kuukautta sitten baarissa. Juttelimme ja oli tosi hauskaa. Ihastuin. Miehestä ei kuulunut mitään parin päivän Face yv-viestittelyjen jälkeen. Odottelin. Ei mitään.
Ajettelin, että ok, tämä oli tässä. Mietin miestä kuitenkin päivittäin.
Epätoivoissani laitoin miehelle viestin ja yllättäen hän vastasiskin siihen. Ehdotin tapaamista. Hän antoi ymmärtää, että mikä ettei ja päätimme sopia ajankohtaa.
Kun ajakohta lähestyi laitoin pari hymiöviestiä ja hän vastasi ilmoittelevansa aikataulustaan.
Tuli perjantai ja sain viestiä, että hänellä ei ole kyytiä, joten tapaaminen ei onnistu, mutta huomenna tilanne toinen.
Tuli lauantai ja illalla tuli viestiä, että kaveri tuli yllättäeen kylään.

Tämän jälkeen mulle on täysin selvää, että olen hänelle EVVK. Mutta se mikä mietityttää on, miksi ylipäätään sain noi Faceviestit? Olenko nyt siinä kuuluisassa pelimiehen reservissä. siis käytettävissä, jos sattuu panettamaan tms?
Miten pelimies tuota reserviään pyörittää? Mikä on mun rooli?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko kyseessä pelimies, mutta ei se ainakaan ole sinusta kiinnostunut, kun keksii tekosyitä ettei tarvitse tavata. Sinulla ei ole mitään roolia, hän ei edes ajattele sinua koskaan. Anna olla ja unohda. Tilanne ei tuosta muutu.

Vierailija
2/7 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuosta edes pelimiehen tekee? Ihan tavallinen kaveri, joka ei ole kiinnostunut sinusta, mutta ei kehtaa sanoa suoraan. Näihin on törmätty ja kokemuksesta neuvon, että parempi sun on poistaa se fb-kavereista ja katsella muita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen pelimiehen käsikirjan muuten löytää?

-kiinnostunut

Vierailija
4/7 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peli miehen käsi kirja on tietysti peli miehen hallussa.

Vierailija
5/7 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla ei ole pelimiehiä.

Vierailija
6/7 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain sinä itse määrittelet oman roolisi ei kukaan muu.

Vierailija
7/7 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain sinä itse määrittelet oman roolisi ei kukaan muu.

Siis mitä tarkoitat tällä?

En tuollaisesta tilanteesta ihan vaan roolia muuttamalla päästä. "Seuraavaa kehiin"- ajattelukin on kaukaa haettua. Tuollaiset kokemukset halvaannuttaa moneksi viikoksi. Tiedän sen omasta kokemuksesta.

Kun odotukset on oikein korkealla ja toinen vielä ruokkii toivoa, niin se romahdus on tosi kova.