Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatko vielä kenelle menetit neitsyytesi/poikuutesi?

Pikkuinkku
25.04.2016 |

Aloin itse miettimään mutta en ole enää ihan varma.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No kyllä muistan, kun tuon saman miehen kanssa edelleen ollaan yhdessä." - Ja miksiköhän joku haluaa alapeukuttaa tätä? Vahingossako? - Kateudesta? Vai onko se niin, että ensin täytyy "harjoitella" jonkun kanssa?  - Niin vasta sitten voi tietää, että voi saada parempaa seksiä ja vakiintua; eihän muuten voisi oikeasti verrata. Olsiko ensimmäisen seksikokemuksen jälkeen oikeastaan  pitänyt erota saman tien? Vai "kilpailuttaa" kumppani ehdokkaiita jo suhteen aikana? 

Varmaan siksi kun tuo sinun asenne on jotenkin niin epämiellyttävä.

Vierailija
22/40 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan todellakin vaikka siitä on jo reilu 20v aikaa. En voisi ikinä unohtaa enkä haluakaan unohtaa. Oli maailman ihanin ensimmäinen poikaystävä ja vieläkin muistelen lämmöllä ja kaiholla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löytää miehen, joka osaa arvostaa neitsyyttä oikein tytössä tai naisessa, tai itsessäänkin, voi lopputulos olla jotain hyvin kaunista. :)

Vierailija
24/40 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh ennen kuin tajusin siirtyä vanhempiin miehiin niin taisin viedä aika monta poikuutta ikäisiltäni, kaikki eivät sanoneet asiasta, mutta monella joka ei kertonut oli vähemmän tietotaitoa, kuin näillä jotka siinä vaiheessa, kun olimme jo sängyssä ilmoittivat että poikuus on vielä tallella.

Helvata, että ihmettelen, miksi en heittänyt noita suoraan rappuun. Varmaan muistavat ensimmäisensä ja tuskin millään kovin hyvällä. Jotuivat sen surkean esityksensä jälkeen rappuun, en antanut jäädä aamuun asti, kun vain niin vitutti. Kauhea kiima päällä mammanpoju rappuun ja omin käsin onneen.

Ihmettelen miten ihminen voi virheitään toistaa. Rappuun joutui kesken yön ainakin kolme, jotka antoi ymmärtää, muttei osanneet antaa.

Vierailija
25/40 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etunimen muistin, kun vähän aikaa mietin, ja paikan. Mutten takuulla tuntisi, jos tulisi kadulla vastaan. Aikaa tapahtuneesta on melkein 20 vuotta. Jännä, että ekan ihastumisen, ekan suudelman ja ekan seurustelun (kesto jotain 2 viikkoa 😉) kyllä muistan kirkkaasti.

Vierailija
26/40 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä nimeä muista, yhden illan juttu teltassa festareille, olisi halunnut roikkua kiinni seuraavana päivänäkin mutta ei kiinnostanut. En mä kyllä noita yhden illan juttujen nimiä muutenkaan muista, eipä niillä sen kummemmin ole väliäkään , yhden tyypin ajokortin katsoin kun oli suihkussa kun tuntui että jätkä valehtelee koko ajan ( miksi, selvää oli että mä en mitään parisuhdetta halua). No, olipa valehdellut koko nimen, ammatin ( sen verran julkinen ammatti että tuli heti googlesta vastaan erikoisella nimellään) ja naimisissa ja pieni tyttö kotona. Ihmetteli miksi en vastaillut enään tuon jälkeen viesteihin.

Vierailija
27/40 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen neitsyt. Ei ole mitään muistettavaa.

N22

Vierailija
28/40 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Oli joku satunnainen baaripano.

Vierailija
29/40 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan hyvin, olin VoF-karsinnoissa, putosin ihan alkumetreillä, sitten ystävällinen juontaja tuli lohduttamaan kuvausten jälkeen ja sitten yksi asia johti vaan toiseen...

Vierailija
30/40 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en muistanut edes seuraavana päivänä. Juotiin joidenkin seurakuntalaisten kanssa. Ja en 13 vuotiaana ollut juuri muuta kuin keskiolutta juonut, nyt sitten joimme viinaa.

En tiedä kuka se pojista oli, vähän kuulin vittuilua muilta tytöiltä, että olisi ollut suunnilleen kaikki.

No ei ole tullut toista kertaa vielä yli kahteenkymmeneen vuoteen harrastettua mitään mitä ei aamulla muistaisi.

Ai kauhea mikä kokemus ja vielä ihan lapsena :(

Olen tosi pahoillani puolestasi.

Vierailija
31/40 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. Menemme ensi vuonna naimisiin. :)

Vierailija
32/40 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos löytää miehen, joka osaa arvostaa neitsyyttä oikein tytössä tai naisessa, tai itsessäänkin, voi lopputulos olla jotain hyvin kaunista. :)

KORJAUS: Jos löytää ihmisen, joka osaa arvostaa toista ihmistä sekä itseään terveellä tavalla sellaisena kuin on, voi lopputulos olla jotain hyvin kaunista.

Vierailija
33/40 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Olin todella rakastunut, ja vaikka suhde jäi pelkäksi romanssiksi, tulen toivomaan hänelle aina pelkästään kaikkea mahdollista hyvää omassa elämässään.

Vierailija
34/40 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, ensin menetin poikuuden ja sitten neitsyyden:)

Transsukupuolinen nainen

Vierailija
35/40 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän anneta tyttöjen menettää neitsyytensä ihan niiden ikäistensä poikien kanssa. Kaltaisesi neitsyys-fiksaatiosta kärsivät aikuiset miehet ovat kylmäävän friikkejä.

Vierailija
36/40 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti. Elämäni suurin virhe.

Vierailija
37/40 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en muistanut edes seuraavana päivänä. Juotiin joidenkin seurakuntalaisten kanssa. Ja en 13 vuotiaana ollut juuri muuta kuin keskiolutta juonut, nyt sitten joimme viinaa.

En tiedä kuka se pojista oli, vähän kuulin vittuilua muilta tytöiltä, että olisi ollut suunnilleen kaikki.

No ei ole tullut toista kertaa vielä yli kahteenkymmeneen vuoteen harrastettua mitään mitä ei aamulla muistaisi.

Ai kauhea mikä kokemus ja vielä ihan lapsena :(

Olen tosi pahoillani puolestasi.

Ei ollut paha pääsimpä neitsyydestä eroon, hieman puheita tuosta kyllä seurasi pienellä paikkakunnalla, niin että kävin itse rippikoulun muualla kun tuota väkeä olisi ollut isosena.

Ymmärsin myös uskovaisista tuon jälkeen kaiken. Parikin näistä pojista yritti minua myöhemmin (muilta salaa) lähestyä, mutta en edes kuunnellut tai lukenut heidän kirjoituksiaan.

Rakastuin sitten omalla riparilla yhteen ohjaajaan oli ihana leiri, mutta kun se oli toisella puolella Suomea, niin fyysinen suhde muuttui kirjeenvaihdoksi kunnes jäi kokonaan.

Tuohon loppui minun kohdalla nämä uskovaiset eli 14 vuotiaana.

Silloin ei tuota tosirakkaus odottaa propagandaa tainnut vielä edes olla Suomessa.

Vierailija
38/40 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sellaista henkilöä vielä tavannut.

Vierailija
39/40 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki. Menemme ensi vuonna naimisiin. :)

f

Niinne lupaa ja kun neitsyys on viety niistä ei enää kuule.

Vierailija
40/40 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan. Oon sen kanssa vieläkin yhdessä. Mentiin yhteen 15-vuotiaina ja eka kerran harrastettiin seksiä kun oltiin 18. Jätkä oli valmis oottaan 3 vuotta, kun minä en ollut henkisesti valmis. Lapsia 1 ja häät kesällä.

Onneksi jätkäsi antoi mulle kum olin 12 ja se 16.