Etsiskelen omistusasuntoa Lahdesta.
Luoja miten paljon remontilla pilattuja 50-luvun asuntoja. Kaikissa lätkäisty laminaatti lattiaan ja samanlaiset korkeakiiltoiset vetimettömät keittiönkaapit.
Niin halpaa ja muovista.
Mä vaivun kohta ihan epätoivoon
Kommentit (4)
Miksi otsikossa on piste?
Vaivut epätoivoon, koska joissain asunnoissa on laminaatti ja vääränlaiset keittiönkaapit?
Vierailija kirjoitti:
Mitä, eikö Lahdessa saa asunnon ostaja itse remontoida sitä vaan on pakko antaa asunnon olla juuri sellainen kuin se on ostohetkellä?
Ainakin vielä 3 vuotta sitten sai keittiön rempata haluamakseen ja lattiaan laittaa parketin. Onko Lahdessa lupakäytäntö muuttunut?
Hirvittävää tuhlausta repiä kaikki irti ja vaihtaa.
Mieluummin minäkin ostan asunnon josta saa pienellä muokkauksella mieluisan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä, eikö Lahdessa saa asunnon ostaja itse remontoida sitä vaan on pakko antaa asunnon olla juuri sellainen kuin se on ostohetkellä?
Ainakin vielä 3 vuotta sitten sai keittiön rempata haluamakseen ja lattiaan laittaa parketin. Onko Lahdessa lupakäytäntö muuttunut?
Hirvittävää tuhlausta repiä kaikki irti ja vaihtaa.
Mieluummin minäkin ostan asunnon josta saa pienellä muokkauksella mieluisan.
Jos keittiö on kunnossa, niin ovien vaihtaminen ei ole iso juttu. Laminaatin vaihtaminen parkettiin ei sekään ole iso remontti.