Mies ei anna anteeksi
Emme seurustele välimatkan vuoksi mutta tunteita on. Meillä oli pieni riita kun hän ei vastannut kysymykseeni vaikka useaan otteeseen laitoin viestin. Hän kävi lukemassa ne mutta jätti vastaamatta. Tästä syystä haukuin hänen käytöstään, ja hän oli aluksi pahoillaan mutta jatkaessani raivoamista hän lopuksi vain nauroi. Viikon kuluttua hän otti yhteyttä kuin mitään ei olisi tapahtunut ja kysyi miten menee. Olin hieman pettynyt häneen vieläkin joten vastasin "hyvin ilman sinua", johon hän vastasi "samoin". Jonkin ajan kuluttua kaduin tylyyttäni ja sanoin anteeksi. Mies ei kuitenkaan vastannut tähän eli taitaa vihoitella minulle... :( en oikein tiedä miten muutenkaan tuon voisi tulkita. Mitä teen? En haluaisi madella hänen edessään. Minulla on kuitenkin todella paha mieli tästä enkä haluaisi huonoja välejä.
Kommentit (34)
Haluaisin vain että hän hyväksyy anteeksipyyntöni ja välimme ovat taas kunnossa :( ap
Tunnistan käytöksesi itsessäni ja mulla on epävakaa persoonallisuushäiriö. Toisin sanoen, tuon perusteella raivoamisesi kuulostaa tosi ylimitoitetulta; terapian myötä osaisin itse tuohon toivon mukaan suhtautua niin että mies nyt vaan ei juuri sillä hetkellä tullut vastanneeksi eikä se tarkoita että se olisi välinpitämätön tms. Jos tuollainen raivostuminen on sulle arkipäivää niin se ei ole normaalia.
Sä oot jo historiaa sille miehelle. Jätä rauhaan.
Miksi jankkaat jotain kysymystä, kun huomaat että toinen ei siihen vastaa? Älykäs ihminen huomaa, ettei toinen halua vastata ja lakkaa kysymästä. Typerä raivoamisesi ja pitkävihaisuutesi laskevat edelleen pisteitäsi. Kasvahan jo aikuiseksi.
Jätä nyt jo se asia taaksesi. Mies ei vaan kommentoinut mitään siihen anteeksipyyntöösi, ei se sitä tarkoita että hän sitä enää vihoittelisi.
Esim. itse ignooraan kaikki anteeksipyynnöt, koska ne on minusta täysin turhia: se tehty asia on jo mennyttä, ja anteeksi pyytäminen tai antaminen merkitsisi että sitä raahaa vielä mielessään. Itse elän nykyhetkessä, ja mennyt on mennyttä, eikä sitä pyydetä eikä anneta anteeksi.
Minkä ikäisiä te olette? Kuulostaa ihan joltain yläastetouhulta...
Unoha moinen. Olen parisuhteessa samanlaisen kanssa ja joka päivä on yhtä henkistä helvettiä. Älä ajaudu tähän jamaan.
Idiootti. Tiivistin lyhyeen niin ei tarvitse vatuloida.
Joskus ylittyy sellainen raja, jonka jälkeen ei ole paluuta. Taidat olla nyt ylittänyt sen rajan.
Juu eiköhän se oo alaskirjauksen aika Ap:nkin päässä.
Akat olkaa rennompia ja suorempia siirroissanne!!! Tai keppiä ei heru.
Siis mieshän jo mennyt... Anna mennä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Esim. itse ignooraan kaikki anteeksipyynnöt, koska ne on minusta täysin turhia: se tehty asia on jo mennyttä, ja anteeksi pyytäminen tai antaminen merkitsisi että sitä raahaa vielä mielessään. Itse elän nykyhetkessä, ja mennyt on mennyttä, eikä sitä pyydetä eikä anneta anteeksi.
Sinun kanssasi mahtaa olla raskasta elää.
Ei annakaan koska olet raivohullu pirttihirmu eikä kukaan jaksa oikkujasi.
Ap kuulostaa kyllä melkoiselta painajaiskumppanilta. Kun mies ei vastannut hänen viesteihinsä, suuttui, mutta miehen pahoillaan olo ei riittänyt, vaan ap jatkoi raivoamista. Mitä muuta mies voi siinä tehdä kuin nauraa, niin koomista tuollainen yhä vaan jatkuva raivoaminen ihan olemattomasta pikkuasiasta on.
Ja sitten kun mies ottaa yhteyttä, varovasti tunnustellen, tulee heti tylytystä vastaukseksi. Tulipa sitten siinä hetkessä vastanneeksi samaan tyyliin. Toivon kyllä miehen takia, että ymmärtää olla enää noin epävakaaseen sekaantumatta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun kanssasi mahtaa olla raskasta elää.
Miksi? Siksikö etten vatvo mennyttä, en muistele sitä enkä välitä puhua siitä, vaan aloitan joka hetki puhtaalta pöydältä. Mieheni mielestä minun kanssani on tästä syystä poikkeuksellisen helppoa elää. Hänen äitinsä kuulemma oli sitä toista ääripäätä, eli keräsi sisälleen isän "syntilistaa" ja sitten riidan tullen latasi kaikki syytökset 20 vuoden ajalta inttäen ja toistellen.
Normi epävakaa. Pussiin ja roskiin vaan tuollaiset tyypit.
No en yhtään ihmettele, ettei vastaa, vaikutat pikkasen psykolta akalta.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin vain että hän hyväksyy anteeksipyyntöni ja välimme ovat taas kunnossa :( ap
Niin varmaan !
Älä nyt viitsi lässyttää mitään tuollaista.
Miksi ei ihmiset osaa soittaa toisilleen 📞☎ ja sopia vaan pistää jotain helvetin vänkyröitä what's upilla ? Kyllä mua niin korpee tuollainen että. ..
Haluaisit miehen matelevan? Vai miten ajattelit asian korjautuvan?