Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei anna anteeksi

Vierailija
24.04.2016 |

Emme seurustele välimatkan vuoksi mutta tunteita on. Meillä oli pieni riita kun hän ei vastannut kysymykseeni vaikka useaan otteeseen laitoin viestin. Hän kävi lukemassa ne mutta jätti vastaamatta. Tästä syystä haukuin hänen käytöstään, ja hän oli aluksi pahoillaan mutta jatkaessani raivoamista hän lopuksi vain nauroi. Viikon kuluttua hän otti yhteyttä kuin mitään ei olisi tapahtunut ja kysyi miten menee. Olin hieman pettynyt häneen vieläkin joten vastasin "hyvin ilman sinua", johon hän vastasi "samoin". Jonkin ajan kuluttua kaduin tylyyttäni ja sanoin anteeksi. Mies ei kuitenkaan vastannut tähän eli taitaa vihoitella minulle... :( en oikein tiedä miten muutenkaan tuon voisi tulkita. Mitä teen? En haluaisi madella hänen edessään. Minulla on kuitenkin todella paha mieli tästä enkä haluaisi huonoja välejä.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys oli ihan normaali ja kun ei siihen vastannut, laitoin seuraavana päivänä kysymysmerkin. Kun hän ei siihenkään vastannut, kysyin mikä häntä vaivaa. Hän ei vastannut, joten laitoin melko asiallisen viestin ja hän pahoitteli. Kuitenkin sen jälkeen minussa heräsi raivo ja haukuin häntä oudosti käyttäytyväksi ja typeräksi. Olin herkillä koska emme ole nähneet moneen kuukauteen ja olisin vain halunnut tietää jotain hänen elämästään. :( Olemme 20-vuotiaita. Tiedän että käyttäydyin typerästi, en ole yleensä tällainen. Pitäisikö minun pyytää uudelleen anteeksi? Vaikka emme suhteeseen ala, emmekö voi sopia välejämme? -Ap

Vierailija
22/34 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normi epävakaa. Pussiin ja roskiin vaan tuollaiset tyypit.

Ei tää sinunkaan viesti ihan terveen ihmisen näppäimistöltä tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys oli ihan normaali ja kun ei siihen vastannut, laitoin seuraavana päivänä kysymysmerkin. Kun hän ei siihenkään vastannut, kysyin mikä häntä vaivaa. Hän ei vastannut, joten laitoin melko asiallisen viestin ja hän pahoitteli. Kuitenkin sen jälkeen minussa heräsi raivo ja haukuin häntä oudosti käyttäytyväksi ja typeräksi. Olin herkillä koska emme ole nähneet moneen kuukauteen ja olisin vain halunnut tietää jotain hänen elämästään. :( Olemme 20-vuotiaita. Tiedän että käyttäydyin typerästi, en ole yleensä tällainen. Pitäisikö minun pyytää uudelleen anteeksi? Vaikka emme suhteeseen ala, emmekö voi sopia välejämme? -Ap

Voi olla että mies ei koe että olette mitenkään kovin läheisiä. Jos ette ole olleet yhteydessä moneen kuukauteen niin ette ole edes kavereita? Siksi ehkä ei ole niin kiinnostunut selvittelemään ns turhaa draamaa toisin kuin jos olisitte läheisempiä. Älä siis liikaa anna jutulle painoarvoa.

Vierailija
24/34 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutuin, koska tämä ei ollut ensimmäinen kerta kun hän ei vastannut, ja tiesin hänen kuitenkin selailevan facebookia, eli olisi kyllä ehtinyt vastata. Olen rasittava akka sitten, mutta ensimmäistä kertaa kuitenkin raivosin hänelle tuosta. -Ap

Vierailija
25/34 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy, mikä on tilanne ja miten haluaa jatkaa. Sillähän saat ainakin vastauksen. Ja jos et saa, unohda. Ei tämä nyt mitään kvanttifysiikkaa ole.

Vierailija
26/34 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että mies ei koe että olette mitenkään kovin läheisiä. Jos ette ole olleet yhteydessä moneen kuukauteen niin ette ole edes kavereita? Siksi ehkä ei ole niin kiinnostunut selvittelemään ns turhaa draamaa toisin kuin jos olisitte läheisempiä. Älä siis liikaa anna jutulle painoarvoa.

Olin rapakon toisella puolen hänen luonaan pari kuukautta sitten ja olimme hyvin läheisiä, näimme lähes joka päivä kahden kuukauden ajan ja suunnittelimme uudelleen näkemistä. Olen ikävöinyt häntä kovasti, siksi suutahdin herkästi. Normaalisti en häntä ahdistele, hän yleensä ottaa yhteyttä enkä ajattele että joka päivä pitäisi viestitellä. Kuitenkin tuntui pahalta kun hän ei halunnut vastata yksinkertaiseen kysymykseen. -Ap

Vierailija
27/34 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivoavaa akkaa ei siedä kukaan, jos on muita vaihtoehtoja.

Vierailija
28/34 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan käytöksesi itsessäni ja mulla on epävakaa persoonallisuushäiriö. Toisin sanoen, tuon perusteella raivoamisesi kuulostaa tosi ylimitoitetulta; terapian myötä osaisin itse tuohon toivon mukaan suhtautua niin että mies nyt vaan ei juuri sillä hetkellä tullut vastanneeksi eikä se tarkoita että se olisi välinpitämätön tms. Jos tuollainen raivostuminen on sulle arkipäivää niin se ei ole normaalia.

Okei... Olen ihan terve, en yleensä käyttäydy näin. Odotin vastausta 2 päivää kunnes avauduin asiasta. -Ap

Vierailija
29/34 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

WIIUU WIIUU WIIUU! Provotutka hälyttää. Hälytys voi olla myös ns. väärä hälytys, joka yleensä johtuu siitä, että kirjoittaja on joko sekaisin, mielenvikainen tai kemiallisesti vaikuttunut.

Vierailija
30/34 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takertuva nainen uskoo olevansa seurustelusuhteessa nettitutun kanssa. Aika paha.

Vierailija
31/34 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takertuva nainen uskoo olevansa seurustelusuhteessa nettitutun kanssa. Aika paha.

Haha. Ei olla tavattu netissä ja tunnen kyllä hänet. Ap

Vierailija
32/34 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsytti eniten juuri siksi, että samana päivänä hän sanoi haluavansa olla hyvissä väleissä koska tykkää minusta paljon. Jonka jälkeen ei tahtonut vastata normaaliin kysymykseen. Miten sitten ollaan hyvissä väleissä jos ei voida puhua? -Ap

Vierailija
33/34 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisihan sitä kokeilla suhteellisuusteoriaa tai deloreania.

Vierailija
34/34 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takertuva ja raivoava olivat oivia, tulee rutto mieleen; vähän kuten virtuaalirakastus III lempannut mitään sanomatta aasikkoparturin.

Siltä palo käämit aika pahasti, omasta sekavuudestaan. Palaa vieläkin. Sitä ärsyttää jokin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme