Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tienaan insinöörinä nettona noin 2100€/kk. Juuri lakkoileva hoitaja kehui telkassa, että lakkokorvauskin on noin 2500€/kk.

Insi
19.04.2022 |

Miksi keskusteku poistettin ?????

Tienaan insinöörinä nettona noin 2100€/kk. Juuri lakkoileva hoitaja kehui telkassa, että lakkokorvauskin on noin 2500€/kk.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea hoitajaksi!

Vierailija
2/70 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alkaisit sinäkin tekemään kolmivuorotyötä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaja on Jumalasta seuraava, etkö sitä vielä ole tajunnut?

Vierailija
4/70 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkokorvaus onkin reilusti parempi kuin päivätyötä tekevän hoitajan palkka.

Vierailija
5/70 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lakkoavustuksesta joutuu maksamaan 45% veroa. Kannattaako tuota kadehtia? Lakkoajalta menettää myös lomapäiviä. Teen itse ns. suojelutyötä, joten olen ihan normaalisti töissä.

Vierailija
6/70 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hoitsujen kannattaa lakkoilla, lakkoavustus on iso.

Tehy maksaa jäsenilleen lakkoavustusta 140 € jokaiselta viikonpäivältä, jolloin lakossa olevalla ei ole palkkatuloa lakon kohdeorganisaatiolta. Seitsemältä päivältä viikossa.

Ei ole odotettavissa lähiaikoina sovintoa. Harmittaa, kun kuolemansairaan ystäväni hoidot pitkittyvät.....  Mutta hoitajiahan ei saa syyttää. Vaan jotenkin särähtää korvaan Millariikan tarinat telkkarissa: kukaan ei kuole lakon takia. Eikö?

Vierailija
7/70 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ihmeessä olet töissä? Olen vasta hetken päästä tekniikan kandi, eli toistaiseksi ihan vaan tekn.yo konsulttitoimistossa ja peruspalkka 2600€/kk. Oletko koulutustasi vastaavissa tehtävissä? Vai tienaako AMK inssit yleisesti noin vähän?

Vierailija
8/70 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lakkoavustuksesta joutuu maksamaan 45% veroa. Kannattaako tuota kadehtia? Lakkoajalta menettää myös lomapäiviä. Teen itse ns. suojelutyötä, joten olen ihan normaalisti töissä.

No aika hyvä palkka hoitajalla täytyy olla, jos lopullisen verotuksen prosentiksi jää 45%..

Vierailija
9/70 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ihmeessä olet töissä? Olen vasta hetken päästä tekniikan kandi, eli toistaiseksi ihan vaan tekn.yo konsulttitoimistossa ja peruspalkka 2600€/kk. Oletko koulutustasi vastaavissa tehtävissä? Vai tienaako AMK inssit yleisesti noin vähän?

Normaali Helsingin kaupungin palkkaus, se on kaikille sama. Ja ihan riittävä. Kiva olisi saada enemmän käteen, mutta se on verotuksen ongelma, ei palkkauksen.

Vierailija
10/70 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali Helsingin kaupungin palkkaus, se on kaikille sama. Ja ihan riittävä. Kiva olisi saada enemmän käteen, mutta se on verotuksen ongelma, ei palkkauksen.

Äh sori, luin huolimattomasti ja puhuitkin nettopalkasta, toi mun 2600 on brutto, eli ei olekaan niin surkea kuin ajattelin 😁

Vierailija
11/70 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitajilla on oikeasti täysin käsittämättömät kuvitelmat muiden palkoista. Oikeasti vuositulot on todella korkeat moneen alaan verrattuna, kun kaikki lisät ja muut otetaan huomioon. Kolmivuorotyön sijaan tulevat työmatkat, jolloin et ole ollenkaan kotona ma-pe välillä ja työaika kuitenkin ihan normaali.

Vierailija
12/70 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatinvalinta.

Vierailija
13/70 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli käytyä terveyskeskuksessa. Mammat siellä vaan laahustaa pitkin käytäviä eikä kenelläkään ole kiire mihinkään!! Ja valittavat vielä palkoista.

Vierailija
14/70 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi aina puhua bruttotuloista kun vertaillaan palkkoja. Mutta miksi hitossa edes vertailla eli alojen tienestejä.

Vierailija
15/70 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sekoile bruttojen ja nettojen kanssa. Brutto on se mistä puhutaan jotta vertailukelpoisuus säilyy.

Vierailija
16/70 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulet olevasi älykäs, mutta olet oikeasti typerys

Ja luulet että jonkun pitäisi maksaa sinulle jostakin muka fikusuista vektorilaskuista

"tehkää työtä käsillänne" sanoo Raamattu

Vierailija
17/70 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulet olevasi älykäs, mutta olet oikeasti typerys

Ja luulet että jonkun pitäisi maksaa sinulle jostakin muka fikusuista vektorilaskuista

"tehkää työtä käsillänne" sanoo Raamattu

Tänkin palstan ylläpitämiseen tarvitaan vähän muutakin kuin niitä käsiä.

Vierailija
18/70 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kateellinen hoitsujen huikeista tuloista, vaihdat alaa saman tein hoitotyöhön. Paljon helpompaa hommaakin kuin insinä olo.

Vierailija
19/70 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aika hyvä palkka hoitajalla täytyy olla, jos lopullisen verotuksen prosentiksi jää 45%..

Kuulepa hyvä hölmö. Lakkoavustuksen verotus on 45%, olipa palkka mikä hyvänsä. Olet kyllä ihan kujalla. Ota siitä 140€/pvä pois 45%.

Vierailija
20/70 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatinvalintakysymys. Kuten hoitsuillakin. Turha huudella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä