Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TOUKOTOIVEET Ke->

22.02.2006 |

Sopisko uusi pino...? =)

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipähei

Tässähän on riemu taas ihan katossa, tosi hyvä mieli. Mulla on varmaan joku raskausajan kaksisuuntainen mielialahäiriö kun joka toinen päivä oon " tapan kaikki" ja joka toinen päivä " rakastan kaikkia" :) Ostin eilen itselleni kiukkukukkasia ja tosiaan otettiin siskon kanssa uusiksi valokuvaussessio. Ja tänään lähden jo puoli kahdelta töistä *viheltelee* Ja voittokin kai köllii taas alamasussa kun ei ahdista, purista, kiristä ja kierrä yhtään.

My_selene: *reps* Kerrankin jotain positiivista kommenttia mahdollisesta isosta vauvasta, yleensä kaikki alkaa heti pelottelemaan synnytyksellä yms. Oikeastaan, mitä lähemmäksi synnytys tulee, sitä luottavaisemmaksi mä tulen, että hyvin se sujuu. Ja että kyllä sen joku jossain vaiheessa katsoo onko siellä 2 vai 5 kiloinen.

Pikkumillille onnea uudesta kodista!

Iloista viikonloppua möhömahat!

stellis & voitto 29+3

Vierailija
42/47 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stelliksellä ihana masu!!! =)

red_cat, meillä ei ole täällä kuin sairaalan synnytysvalmennus ja se me päätettiin jättää väliin¿ Miestä ei oikein innostanu ja mä sitten taas istuskelin koulussa just syksyllä synnytysopin kurssin. Kai se synnytys omalla painollaan menee¿ ei sitä ennenkään oo valmennuksia tarvittu =D Mennään käymään sitten vaan sairaalassa tutustumiskäynnillä kun TAYS:ssa on kahtena päivänä viikossa parin tunnin tutustumiskäynti johon ei tarvi ilmoittautua. Ja siinä näytti sisältöön kuuluvan myös kipulääkityksen, synnytyksen kulun ja imetyksen läpikäynti.

Äsken käytiin allekirjoittamassa vuokrasoppari ja ens viikolla ois tarkoitus muuttaa. On vielä pakko hoitaa muutto viikolla kun viikon päästä viikonloppuna ollaan molemmat polttareissa ja sitten sitä seuraavana viikonloppuna mies lähtee viikoksi lappiin. Saan silloin sitten viikon laittaa kämppää kuntoon ihan rauhassa =)

Viime yönä heräsin kipeään suppariin.Mahtoiko olla jotain antibioottikuurin ensivaikutuksia¿ toivottavasti se lähtee nyt tehoamaan ja kipeät supparit jäisi vielä toistaiseksi. Tänään kyllä kaupassakin suppaili kipeästi, mutta vastahan se kuuri illalla alkoi. Vaikka näitten suppareitten kipu kyllä tuskin on vielä mitään siihen verrattuna mitä on vielä tulossa =D

Hauska muuten siinä uudessa kämpässä¿ meidän keittiön ikkunasta näkee suoraan mun parhaan kaverin parvekkeelle =D Kjäh kjäh.. pääsee kesällä vakoilemaan ;) Muuttomatkaa meillä ei tule varmaan kuin kilometri, mutta silti alue vaihtuu ja samalla neuvola. Tosin saan kuulemma itse valita käynkö äitiysneuvolan loppuun vanhassa paikassa vai vaihdanko uuteen. Fyysisesti noi kaikki kolme kaupungin neuvolaa sijaitsee saman katon alla joten sen puolesta on ihan sama¿ ajattelin kuitenkin vaihtaa uuteen kun kuulin, että mun ihana neuvolantäti jää sairaslomalle ja sinne vanhalle alueelle tulisi sitten kuitenkin sijainen. On ihan sama sitten jos vaihtaa uuteen.

Iloista viikonloppua toukomasukkaat! Huomisen päivän mä vietänkin pääkaupunkiseudulla kummitätini häissä =)

[color=red]pikku-milli & paco 31+0[/color] ja viikot vaan vierii¿

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa huomata, että muutkin kiukuttelee kuin minä. Meillä on viime päivinä tapeltu oikein urakalla, kun mies ei oikein ymmärrä näitä raskausajan hormoniheittelyitä tai kipuja. No, onneksi nyt on taas vaihteeksi rauha maassa.

Pikku-Millille onnea uuteen kotiin! Ja jvoimahali kaikille unettomuudesta ja kolotuksista kärsiville. Mulla on tässä tokassa raskaudessa ensimmäistä kertaa elämässäni selkäkipujen lisäksi oikein kunnon liitoskipuja, ja niitä ei kyllä toivoisi pahimmallle vihamiehelleenkään...

Hesalaisten tapaamisesta on ollut puhetta, mäkin tulisin mielelläni mukaan esikoisen kanssa vaikken stadissa enää asukaan. Usein tulee kuitenkin siellä päin asioitua. Mä olen hoitovapaalla, joten kun olette päivämäärän sopineet niin eiköhän me sitten ilmestytä paikalle.

Nyt muakin rupesi hirvittämään tuo lapsen syntyminen 6.6.-06. Esikoisen la oli syyskuun puolivälissä ja tuolloin mietimme, että toivottavasti pieni ei synny terrori-iskun vuosipäivänä 11.9. Ja turha kai sanoakaan, että hän oli itsepäinen jo tuolloin ja punkesi maailmaan juuri silloin kun ei pitänyt :).

Omaan (.) :aan ei kuulu uutta. Eilen oli neuvola, ja nyt jo KUUDES eri terkka esikoisen syntymän jälkeen ja ensi kerralla on taas joku uusi. Kumma, ettei tuonne saada ketään pysyväistä... NO, painoa oli tullut kilo lisää eli nyt n. +5 kg. SF-mitta on pienempi kuin ekassa raskaudessa ja leposykkeet oli sellaisen 140, tarkoittaisikohan toista poikaa?

Nyt hämmentelemään hellalla porisevaa kaalipataa. Mies menee iltaan ja on lauantainkin töissä, joten saan illalla löhötä sohvalla curlingia ja lätkää jännäämässä ihan itsekseni.

Mukavaa viikonloppua mammoille ja masuille!

Pampula, poika ja Sintti 27+3

Vierailija
44/47 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joka ikisessä asiakaspalautekoulutuksessa kyllä painotetaan, että reklamaatioihin tulee vastata kolmen päivän (!) sisällä, joten aika oudolta kuulostaa se, että olette jo pari viikkoa saaneet odotella.

Mä reklamoin viime kesänä Aurinkomatkoille, ja sieltä kyllä palattiin ihan parissa päivässä. Kannattaa varmaan soitella perään, mielellään sellaisena " tapan kaikki" -päivänä niin saat ainakin esitettyä asiasi riittävän tiukasti :D

Vierailija
45/47 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, tänään on tosiaan totaalinen mörköpäivä. Ketään ei huvita nähdä, ei puhua. Makaan vain sohvalla, verhot kiinni ja yövaatteet päällä. Eipä ole tällaista päivää ollutkaan pitkään aikaan. Onneksi osui vapaapäivä niin saa vaan mörköillä.

Stelliksellä on kiva maha. Ja pikku-millille hyvää muuttomieltä.

Sintti on pitänyt koko päivän jumppaa. Toivottavasti se on hyväntuulen jumppaa...Taidan jatkaa mörköilyä. Viikonloppuja!

Dolosa ja sintti 27

Vierailija
46/47 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja mikä huuto täällä on käynnissä. Esikoinen taas vaihteeksi pisti oikein kunnon kiukku-vaihteen silmään:(

Millille onnea uuteen asuntoon!

Stelliksellä ihanan iso masu:) Mut niin on kyllä mullakin iso!

Mulla on ruvennut tekemään tosi huonoa kaikki jutut, missä joutuu pitämään päätä alaspäin tai vatsa joutuu painumaan kasaan. Kenkien laittaminen ja esikoisen pukeminen on yhtä tuskaa kun tulee paha olo. Viimeksi ei edes loppuraskaudessa tehnyt yhtään huonoa!

Selkäkin on taas tosi kipeänä, kun käytiin parin kilsan kävelyllä. Saas nähdä tuleeko uni ollenkaan seuraavana yönä, vai pyörinkö taas tuskissani.

Mukavat illan jatkot, minä siirryn nyt lukemaan:)

pricilla 25+4

Vierailija
47/47 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masun kiristys viikko menossa. Tuntuu että maha kasvanut tällä viikolla niin ettei nahkoihin meinaa mahtua. Paino ei vielä ole noussut, mutta varmaan puntari näyttää parin päivän päästä uusia lukemia. Töissä ei meinaa jaksaa istua 2 tuntia pitempään ilman venyttelyjä ja kotiin päästyä on pakko päästä vaakatasoon. Mittasin masun ympäryksen: 99cm. Tosin Touko tuntuu olevan poikittain.

Mies lähti viikonlopuksi reissuun joten koirien kanssa vietetään viikonloppu. Olen suunnitellut kaikkia rästihommia tekeväni, mutta luulen etten saa muuta kuin nukuttua. Sitä unta tuntuukin riittävän¿

Ostin joulun alla H&M äitiyshousut, sellaisella leveällä resorilla olevat sammarit. Tässä vaiheessa todella huonon tuntuiset: housujen ¿vyötärö¿ joka jää mahan alle painaa kovasti istumatyössä. Yritin eilen katsella sellaisia farkkuja joissa vyötärö vain levenee ylöspäin, mutta ei, kun kaikki olivat noita resorimalleja. Paidat tuppaa jäämään lyhyeksi, vain marimekon paidat peittää hyvin.

Äitiyspakkaus tuli maanantaina. Tasan viikko päätöksestä. Tuttipullon jouduin palauttamaan kun oli rikki. Kannattaa muuten tarkistaa että kaikki on ja ovat ehjiä.

Pikku-Milli: Onnea uuteen kotiin! Muista että muutossakin tarvitaan työnjohtajaa;)

Red_Cat: Me käytiin perhevalmennuksen imetysluennolla joka oli ihan hyvä kun seuloo osan kuulemastaan. Muut perhevalmennukset jäi väliin työvuoron takia ja viimeisellä kerralla olisi aiheena ollut isyydestä mutta meis ei halunnut lähteä joten sekin jäi.

Nyt koirien kanssa iltapisulle ja seuraamaan lätkää.

t. Nasu ja Touko-masu 27+5