Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystäväni lihomisvauhti 1kg/kuukausi, miten pysäytän??!!!!

Vierailija
24.04.2016 |

Kun tavattiin hän oli normaalipainoinen ja kävi jopa pari kertaa viikossa urheilemassa. Nyt syö joka päivä karkkia, suklaata, perunalastuja, jäätelöä, hampurilaisia, pitsaa tai muuta roskaruokaa sekä juo viikottain pullon viiniä. Eikä urheile enää, vetoaa työkiireisiin. Tulokset alkavat näkyä. Miten saan hänet tajuamaan ettei mässäily voi jatkua? vai jätänkö hänet? Seksihaluni laskevat samaa vauhtia naisen paisumisen kanssa. Itse olen hoikka.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä hyviä ideoita pyytää mukaan urheilemaan ap:n kanssa, mutta todellisuudessa satunnaiset lenkit yms eivät lihomista pysäytä. Pitäisi saada ruokavalio remonttiin, mutta se onkin vaikeampaa..

Vierailija
42/64 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä samaa sarja näiden muiden provojen kanssa? Yhdistetty läskiprovo, naisen seksuaalisen kiinnostavuuden häipymisprovo ja se, että miehen pitää pakottaa naiselle elämänmuutos. Provona ehkä 2/5.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaako laihtumista itse? Vai ihanko tahdonvastaisesti päätit häntä alkaa muokata?

Hän ei näe asiassa ongelmaa. Mutta mielestäni hän on +10kg lihavampana eri ihminen kuin tapaamishetkellämme. En halua lihavaa naista.

-ap

No sitten kannattaa ehdottomasti päättää suhde. Tulee nimittäin tapahtumaan vielä niin, että tyttöystävällesi tulee ryppyjä ja hiuksetkin harmaantuvat joskus.

Vierailija
44/64 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse jäin miettimään vain sitä, miten ap on niin tarkkaan perillä naisen painosta kuukausittain. En minä ainakaan tiedä mieheni painonvaihteluita kuin silmämääräisesti.

No tietenkin siksi, että KYSEESSÄ ON PROVO eikä todellinen tilanne.

Vierailija
45/64 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on nähdäkseni se, ettei naisellani ole yhtään itsekuria. Hänellä on valtava himo makeaan ja roskaruokaan eikä hän pysty lopettamaan ennen kuin on ahminut itsensä täyteen. Pelottava piirre mielestäni.

-ap

Sokeririippuvuus on riippuvuus myös. Hyvä puoli on se, että hän on ollut urheilullinen eikä mässäily ole vielä ehkä juurtunut niin kovasti kiinni.

Ota esiin se, että sokeri väsyttää. Että jos työ on raskasta, niin väsähtää vielä illalla pahemmin kun vetää sokeria.

Kuntoilu auttaisi jaksamaan töissäkin.

Voi myös puhua ruokavalion terveellisyydestä muutenkin, pitsat yms on täynnä tavaraa, jossa ei juurikaan ole ravintoa. Lisäksi voi ottaa kuukauden ruokakauppakuitit sivuun, laskea paljonko herkuista maksaa kuukaudessa ja todennäköisesti vuodessa. Sillä summalla saisi varmaan tehtyä ulkomaanreissun tai muuta kivaa.

Tuo määrä alkoholia ei myöskään tee ihmismielelle hyvää. Varmasti työ tuntuu raskaammalta ja masentavammalta, kun dopamiinit aivoista vedetään koko ajan tyhjiin. Välitysaineiden tasapaino aivoissa ei ehdi palautua, joten tyttöystäväsi ei voi olla normaalin iloinen, jos kiskoo joka viikko viiniä. Tasapaino korjautuu yleensä viiden päivän jälkeen normaalille tasolle. Jos joka päivä vetää lasin, niin eihän niin tapahdu. Noidankehä.

Vierailija
46/64 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska otsikko, oli pakko nauraa :D Tyttöystäväs taitaa olla näitä "Nyt mulla on mies, vois aloittaa lihomisen"- tyyppejä, heh heh :) Mutta joo, jos yrität jotenkin hienotunteisesti vihjailla että syötäisiinkö terveellisemmin ja liikuttaisiinko, ei se jumppakaan vie kuin puoli tuntia päivästä, ja saat lisävirtaa jaksaa työkiireitäsi.

Ohis, mutta puoli tuntia päivästä on PALJON ja enemmän se kuntoilu vie voimia kuin tuo niitä, jos on jo valmiiksi loppu työkiireiden tai muun syyn takia.

(Olen hoikka eikä ole omaa lehmää ojassa.)

Olet myös väärässä. 30min saa liikuttua vaikka pyöräilemällä työmatkan tai pariskunta yhdessä illalla. Samalla voi vaikka vaihtaa päivän kuulumiset. Kuntoilu lisää hyvinvointia ja parantaa yöunia, eli vaikka olisi lenkin jälkeen väsynyt niin kyllä lisää voimia muuhun elämään. Taidat itse olla laihaläski sohvaperuna.

Niinpä. Jos liikunta vie enemmän voimia kuin tuo, niin sitten on valinnut omalle kunnolle liian rankan lajin. Ei itseään kannatakaan vetään piippuun, mutta joku puolen tunnin reipas kävelylenkki raikkaassa ulkoilmassa ei luulisi ketään väsyttävän niin paljoa. Mulla ainakin mässäilynhimo pysyy kurissa juuri kävelylenkkien avulla, kun saa kunnolla happea elimistöön.

Ja vaikka on totta, että ruokavalio on tärkeämpää kuin liikunta, niin se liikunta voi tosiaan hillitä mässytystä, koska se parantaa oloa. Siispä ne liikunnan aikana kuluneet kalorit ei ole se pääpointti, vaan se positiivinen vaikutus oloon, joka sitten auttaa elämään terveellisemmin muutenkin.

Vierailija
47/64 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa jokseenkin tutulta .

Oma muija oli reilu 20 vuotta sitten kaunis normaalipainoinen pitkä näyttävä nainen , mutta nyt about 150kg ei niin viehättävä 40v 2:den lapseni äiti .

Seksielämämme on kuollut jo 50kg sitten .

Yhteinen asuntovelka ja lapset pitää vielä yhdessä.

Ollaan lähinnä kämppiksiä saman katon alla.

Meidän kaltaisia on monia ja on kyllä niitäkin joiden vaimo ok vartaloinen vielä 40v ja lasten jälkeenkin .

Olisi kiva olla ylpeä kumppanistaan mutta ei taida niin tapahtua jos ei eroa tule .

Ihailen naisia jotka ovat vaivautuneet pitämään itsestään huolta ja näyttämään hyvältä lasten saamisen jälkeenkin , ovat siis ns pantavan näköisiä . Ovat kuitenkin harvinaisia , niin moni antaa ja sallii itsensä pröhistyä isoksi lihavaksi tynnyriksi ja jää sellaiseksi loppu iäkseen, valitettavasti.

Vierailija
48/64 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex vaimo teki saman.. Lihosi ihan mahdottomasti. Jouduin vaihtamaan vaikka sillä oli ns. RocketFuck, orkut oli ihan hillittömiä ja pannu tiukka kun mikä. Se vaan rupesi jo naurattamaan kun läskit lylly kun eukko otti kierroksia.

Vierailija
49/64 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukko jääkaapin oveen. Vaaka lahjaksi. Autolla ajokielto. Voit uhata avioerolla jos ei muuten usko. Itse en jaksaisi punkeroa katsoa kovin pitkään.

Vierailija
50/64 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono.

Vierailija
51/64 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex vaimo teki saman.. Lihosi ihan mahdottomasti. Jouduin vaihtamaan vaikka sillä oli ns. RocketFuck, orkut oli ihan hillittömiä ja pannu tiukka kun mikä. Se vaan rupesi jo naurattamaan kun läskit lylly kun eukko otti kierroksia.

Luulitko heittäneesi nokkelan provoviestin?

Vierailija
52/64 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen siitä saa kun on kuolettavan tylsä mies ja seksiä on vain pimeässä peiton alla. Tyttöystäväsi syö suruunsa.

Vierailija
53/64 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on provo! Tolla syömisellä lihoisi 1kg viikossa! Ja vain jokin av-mamma kirjoittaisi 'itse olen hoikka'

Vierailija
54/64 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole parempi sängyssä, niin hänellä on parempaa tekemistä kuin tauoton syöminen.

Vierailija
55/64 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeririippuvuus on oikea riippuvuus, josta pääsee eroon vain lopettamalla kokonaan hetkeksi. Lihoa ei kannata, koska laihtuminen on huomattavasti vaikeampaa kuin hoikkana pysyminen. En kyllä tiedä miten nää asiat saa toisen päähän, kun motivaation pitäisi tulla sisältä. Liikunnan ilon uudelleen löytäminen on varmaan paras keino, joten pyydä mukaan kokeilemaan eri lajeja.

Vierailija
56/64 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on ihan liian paljon lihavia miehiä. :( Ehkä vaimosi yrittää kilpailla heidän kanssaan?

Vierailija
57/64 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lihoin kun olin onneton suhteessa.

Vierailija
58/64 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on provo! Tolla syömisellä lihoisi 1kg viikossa! Ja vain jokin av-mamma kirjoittaisi 'itse olen hoikka'

Hmmm... Teknisesti ottaen ap on av-mamma koska kirjoittaa täällä. Ei se mammuus ole iästä, sukupuolesta tai lapsiluvusta kiinni.

Vierailija
59/64 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
60/64 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sido se autoon kiinni narulla ja aja (ei liian kovaa), eiköhän juokse perässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi