Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystäväni lihomisvauhti 1kg/kuukausi, miten pysäytän??!!!!

Vierailija
24.04.2016 |

Kun tavattiin hän oli normaalipainoinen ja kävi jopa pari kertaa viikossa urheilemassa. Nyt syö joka päivä karkkia, suklaata, perunalastuja, jäätelöä, hampurilaisia, pitsaa tai muuta roskaruokaa sekä juo viikottain pullon viiniä. Eikä urheile enää, vetoaa työkiireisiin. Tulokset alkavat näkyä. Miten saan hänet tajuamaan ettei mässäily voi jatkua? vai jätänkö hänet? Seksihaluni laskevat samaa vauhtia naisen paisumisen kanssa. Itse olen hoikka.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä häntä mukaan liikkumaan kanssasi ja valmista terveellisiä ruokia, jos siitä vaikka saisi hieman vinkkiä. Jos ei näistä tajua, niin huomauta kauniisti, että olisikohan aika laittaa sipsit pois ja mennä yhdessä lenkille.

Vierailija
2/64 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mahdollista, että menisitte urheilemaan yhdessä? Esim. sulkapallo, lenkkeily kauniissa maisemissa tai jokin vastaava hauska laji voisi saada hänet taas innostumaan liikkumisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ihmisen elämässä on henkisesti kuormittavampia kausia, jolloin ei vaan liikunta yhtään inspiroi. Parhaiten saat hänet innostumaan siitä lähtemällä itse mukaan ja suhtautumalla rakentavasti. Jos yhtään välität hänestä, älä ainakaan jätä häntä! :)

Vierailija
4/64 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pysyä yhdessä. Jo 20 vuoden kuluttua hän on julkkis, Suomen lihavin nainen.

Vierailija
5/64 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako laihtumista itse? Vai ihanko tahdonvastaisesti päätit häntä alkaa muokata?

Vierailija
6/64 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänellä sitten enemmän työkiireitä kuin ennen? Mikäköhän on oikea syy tuohon? Mitenkäs teillä kotityöt jakaantuu? Onko hänellä muita huolia? Ei ole ihan normaalia,että pistetään ihan ranttaliksi yhtäkkiä, mutta ajoittain sekin on ihan hyväksyttävää, kunhan palaa esim. työkiireiden vähettyä ruotuun. Mutta onkohan ne kiireetkään nyt oikea syy tässä?

Vierailija
7/64 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä häntä mukaan liikkumaan kanssasi ja valmista terveellisiä ruokia, jos siitä vaikka saisi hieman vinkkiä. Jos ei näistä tajua, niin huomauta kauniisti, että olisikohan aika laittaa sipsit pois ja mennä yhdessä lenkille.

Näin. Parhaiten onnistut lähtemällä itse mukaan.

Vierailija
8/64 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaako laihtumista itse? Vai ihanko tahdonvastaisesti päätit häntä alkaa muokata?

Jos ap on pysynyt hoikkana, niin miksei tyttöystäväkin voi?

Vierailija
9/64 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän ei näe asiassa ongelmaa. Mutta mielestäni hän on +10kg lihavampana eri ihminen kuin tapaamishetkellämme. En halua lihavaa naista.

-ap

Vierailija
10/64 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala itse keräämään painoa samalla tavalla ja katso, miten reagoi.

Vierailija
11/64 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska otsikko, oli pakko nauraa :D Tyttöystäväs taitaa olla näitä "Nyt mulla on mies, vois aloittaa lihomisen"- tyyppejä, heh heh :) Mutta joo, jos yrität jotenkin hienotunteisesti vihjailla että syötäisiinkö terveellisemmin ja liikuttaisiinko, ei se jumppakaan vie kuin puoli tuntia päivästä, ja saat lisävirtaa jaksaa työkiireitäsi.

Vierailija
12/64 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, miten voisit puuttua toisen syömiseen, mutta ruokapäiväkirjan pitäminen avannee silmät.

Voisitteko urheilla yhdessä?

Sen kyllä tiedän, että pysyvä laihtuminen kovasta yliopainosta on melkein mahdotonta, koska se vaatii tiukkaa ruokavaliota lopun ikää ja runsasta liikuntaa/fyysistä työtä, joten jo muutaman ylikilon laihduttaminen heti pois taitaa olla ainut keino normaalissa painossa pysymiseen.

Nimimerkillä Kokemusta on.

Vierailija
13/64 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö teillä suhteessa huonosti? Monesti ihmiset syövät liikaa, koska he hakevat ruoasta lohtua, mielihyvää tai muuta sisältöä elämään. Et tainnut kertoa, asutteko yhdessä. Jos asutte, ota enemmän vastuuta kokkaamisesta ja syökää molemmat terveellistä (kasvispitoista eli kevyempää) ruokaa. Tehkää yhdessä. Syötkö itse herkkuja?

Vierailija
14/64 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska otsikko, oli pakko nauraa :D Tyttöystäväs taitaa olla näitä "Nyt mulla on mies, vois aloittaa lihomisen"- tyyppejä, heh heh :) Mutta joo, jos yrität jotenkin hienotunteisesti vihjailla että syötäisiinkö terveellisemmin ja liikuttaisiinko, ei se jumppakaan vie kuin puoli tuntia päivästä, ja saat lisävirtaa jaksaa työkiireitäsi.

Ohis, mutta puoli tuntia päivästä on PALJON ja enemmän se kuntoilu vie voimia kuin tuo niitä, jos on jo valmiiksi loppu työkiireiden tai muun syyn takia.

(Olen hoikka eikä ole omaa lehmää ojassa.)

Vierailija
15/64 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on nähdäkseni se, ettei naisellani ole yhtään itsekuria. Hänellä on valtava himo makeaan ja roskaruokaan eikä hän pysty lopettamaan ennen kuin on ahminut itsensä täyteen. Pelottava piirre mielestäni.

-ap

Vierailija
16/64 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan tärkeämpää on saada ruokavalio kuntoon kuin käydä kerran pari viikossa lenkillä. Jos joka päivä mässyttää yli energiatarpeensa, niin lihoo, vaikka liikkuisikin välillä.

Vierailija
17/64 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta puoli tuntia päivästä on PALJON ja enemmän se kuntoilu vie voimia kuin tuo niitä, jos on jo valmiiksi loppu työkiireiden tai muun syyn takia.

Minulla liikkuminen päinvastoin vie mässäilyn himon pois. Jos jään sohvalle makaamaan, tekee mieli syödä koko ajan. Urheillessa poltan rasvaa, eikä uutta tule tilalle. 

Vierailija
18/64 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on nähdäkseni se, ettei naisellani ole yhtään itsekuria. Hänellä on valtava himo makeaan ja roskaruokaan eikä hän pysty lopettamaan ennen kuin on ahminut itsensä täyteen. Pelottava piirre mielestäni.

-ap

Itsekuri ei ole ehtymätön voimavara meistä kenelläkään, ja harva toisaalta on sellainen, ettei sitä olisi yhtään. Mieti, mihin tyttöystäväsi pääasiassa suuntaa itsekuriaan? Oletko tapaamisenne jälkeen alkanut vaatia häneltä säännöllisesti sellaisia suorituksia, joihin hän ei joutunut ennen tapaamista panostamaan lainkaan (itse voit arvioida mitä nämä voisivat olla, tyypillisimpiä ovat kai kotityöt ja oman tahdon vastaiset seksipalvelut)? Jos et vaadi suoraan, voisiko olla että hän itse vaatii itseltään kaikenlaista turhaakin?

Kun voimavarat kuluvat muihin kohteisiin, syömisiään ei enää jaksa vahtia samalla intensiteetillä ja liikkumisestakin tulee laistettua helpommin. 

Itse laihduin spontaanisti noin kilon kuukaudessa, kun sain elämäni tasapainoon ja lopetin liian ankaran suhtautumisen itseäni kohtaan.

Vierailija
19/64 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minustakin liikunta on oikeasti usein aika paskaa, ja mielelläni maksaisin sohvalla ja söisin kaikkea herkullista kaiken vapaa-aikani :D Mutta arvostan hyvää kuntoa ja ulkonäköä sen verran, että ei voi! Puoli tuntia kidutusta, eli jumppaa tuntuu mustakin ennen sen suoritusta paljolta, mutta ikinä ei silti kaduta liikunnan jälkeen. Tuo jumpan suosittelu on siitä hyvä, että sen voi kuitenkin helposti vetää vaikka kotona, eikä tarvitse lähteä mihinkään. Aika moni voi kuitenkin jostakin kohtaa päivää sen puoli tuntia ottaa. Ja ei välttämättä sitten kaikille, mutta mulle ainakin liikunta lopulta kuitenkin tuo lisää energiaa.

Vierailija
20/64 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylivoimaisesti helpoin tapa päästä läskistä eroon on ero.

Lähde pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä