Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tindermies ei vastaa enää kun kerroin olevani pyörätuolissa

Vierailija
24.04.2016 |

V*ttu teidän miesten kanssa. Ensin sitä jutellaan koko viikko ja lähetellään tosi kuumia viestejä ja sitten kun kerron olevani pyörätuolikimma niin vastaanotto on tämä. Olen joutunut pyörätuoliin lihasrappeumasairauden vuoksi, eikä se todellakaan vaikuta älykkyyteen!!!

Kommentit (392)

Vierailija
81/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kumma, kun teille vammaisille (=sinulle) ei kelpaa kaltaisenne!

No ihan käytännön syistä. Helpompi on molemmille vammaisen ja terveen suhde kuin kahden vammaisen. -ap

Vierailija
82/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vanha ja lihava. En huolisi vammaista miestä. Omalla lapsellani on kehitysvamma ja äidillä alzheimer. Heitä autan ja olen oppinut ettei kannata ottaa yhtään kuormittavia tekijöitä elämäänsä jos ei ole pakko. Sinä ap tarvitset kumppanin apua ja moni ei siihen halua ryhtyä.

Olet myös todella itsekäs, kun sinulle ei kelpaa pyörätuolissa istuva mies vaikka itsekkin siinä istut. Parempaa tuskin saat ja sitten olet ilman parisuhdetta. Ja kyllä niillä käsillä voi puolison tyydyttää.

Vain sellaisia ihmisiä haluaa auttaa joita rakastaa jo valmiiksi. Ketään tuntematonta en kuormaksi huolisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V*ttu teidän miesten kanssa. Ensin sitä jutellaan koko viikko ja lähetellään tosi kuumia viestejä ja sitten kun kerron olevani pyörätuolikimma niin vastaanotto on tämä. Olen joutunut pyörätuoliin lihasrappeumasairauden vuoksi, eikä se todellakaan vaikuta älykkyyteen!!!

lihasrappeumasi vaikuttaa myös alakerran lihaksiisi, pilluun, eli se on myöskin rappeutunut löysäksi. eli se saattaa karkottaa miehet.

lisäksi, ei kukaan mies ihan helposti lähde ottamaan "riesoikseen" pyörätuolinaista.

miksi et kertonut heti kättelyssä, että olet vammainen?

Vierailija
84/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyörätuoliakin suurempi este olisi minulle ap:n asenne. Ei kenelläkään ole velvollisuutta ryhtyä seksuaaliseen kanssakäymiseen tai suhteeseen kenenkään kanssa mistään syystä. Jollekin se kynnys on liian pienet tissit, liian pieni muna, liian pienet tulot, ylipaino, vamma tai rajoite, tässä tapauksessa pyörätuoli. Moni pyörätuolitonkin ja terve ihminen joutuu elämään ilman seksiä, rakkautta ja suhdetta joten ap ei ole mitenkään ainutlaatuisessa tilanteessa.

Ja ei, en itse aloittaisi suhdetta pyörätuolissa olevan ihmisen kanssa koska harrastan mm. patikointia vuoristossa ja haluan harrastaa sitä myös kumppanin kanssa. Jos jo olemassaoleva kumppani kuitenkin joutuu pyörätuoliin, en häntä siksi jättäisi. Sehän voi tapahtua kenelle tahansa. 

Miksi kumppanisi pitää lähteä kanssasi PATIKOIMAAN? En ikinä suostuisi suhteeseen jos siinä olisi noin hullu ehto.

Vierailija
85/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset nyt vain ap ovat sellaisia. Minäkään en haluaisi olla tällainen, mutta kyllä mullakin lopahtaisi mielenkiinto jos kuulisin tuossa tilanteessa miehen sairastavan sinun tautiasi ja olevan pyörätuolissa. On tietysti tökeröä olla sen jälkeen enää vastaamatta, mutta voi olla itsellekin kova paikka huomata, kuinka "huono" ihminen itse on. Minä varmaan kävisin "säälistä" yksillä treffeillä ja vasta sitten sanoisin, ettei tästä tule mitään. Kenties vielä hirveämpi ratkaisu, mutta en haluaisi loukatakaan ketään tuossa tilanteessa. Tunnen sinua kohtaan empatiaa, ja tilanteesi on tosi paskamainen. Toivottavasti löydät jonkun, jonka oikeasti haluat ja joka haluaa sinut!

Vierailija
86/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihan käytännön syistä. Helpompi on molemmille vammaisen ja terveen suhde kuin kahden vammaisen. -ap

Ei muuten ole! Terveelle on helpoin suhde toisen terveen kanssa.

Vierailija
87/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pastan keittäjä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olet pyörätuolissa huomannut, miten ihmiset suhtautuvat sinuun niin olisiko hullu ajatus, että olisit kuvassa pyörätuolissa jolloin olisi mahdollisuudet onnistumisiin.    

No silloin voi olla varma, että saa vastauksia vain muilta pyörätuolilaisilta. -ap

Onko niissä jotain vikaa?

Yritäpä harrastaa yhdyntää jos kummankaan jalat ei toimi? -ap

Itse olisin mieluummin seksittömässä suhteessa kuin kokonaan yksin. Joutuisihan kävelevä mies luopumaan monista asioista kanssasi ollessa, mutta et itse olisi tekemään samankaltaista "uhrausta". Hieman tekopyhää kyllä.

Minulle seksi on tärkeää. Miksi pitäisi tehdä sen suhteen uhraus? Mieluummin satunnaisia seksikumppaneita kuin seksitön suhde. -ap

No sittenhän olet valintasi tehnyt, joten miksi sitten valittaa täällä?

Minkä valinnan? Etsin suhdetta, jossa olisi myös seksiä. Liikaa pyydetty? Sinun mielestäsi minun pitäisi tyytyä mihin tahansa seksittömään suhteeseen kenen tahansa jalomielisen kanssa koska olen liikuntarajoitteinen. En saisi edes puhua. -ap

No se on ilmeisesti liikaa pyydetty, kun se ei ole onnistunut.

Sinun ei ole pakko tyytyä yhtään mihinkään, saat päättää asiasi aivan itse. Mutta itse sijassasi harkitsisin, että onko seksi todella noin korostuneen tärkeä asia ja kynnyskysymys. Tai voisiko seksuaalisuutta toteuttaa suhteen ulkopuolella tms. Tunnut vaativan muilta hyväksyntää ja joustoa, mutta et ole itse kykenevä niihin. Ja voi helvetti, saat puhua aivan niin paljon kuin sielu sietää, kunhan et laita sanoja toisten suuhun. Kuten nyt teit.

Miten niin ei ole onnistunut? On minulla ollut suhteita, joissa on ollut myös seksiä. Nyt oli kysymys tästä yhdestä miehestä, jonka luulin olevan ihana, mutta jolle pelkkä sairauteni oli ilmeisesti liikaa. En usko, että puhuisit muille ihmisille, että "mieti nyt vähän onko se seksi niin tärkeää". Kyllä se yleensä parisuhteessa on ja se on ihan ok. Ainoastaan meidän vammaisten pitäisi jarrutella itseämme? -ap

No sinäpä jätit aika ison asian kertomatta, joten ei ihme että hämmentyi.

Eli miehiä ja seksiä riittää? Hienoa! Eihän tässä sitten mitään suurta ongelmaa olekaan?

Älä viitsi taas asetella sanoja toisten suuhun.

Jos minun pitäisi syystä tai toisesta valita rakkaus tai seksi, niin valitsisin rakkauden. Niin me ihmiset olemme erilaisia.

Vierailija
88/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset nyt vain ap ovat sellaisia. Minäkään en haluaisi olla tällainen, mutta kyllä mullakin lopahtaisi mielenkiinto jos kuulisin tuossa tilanteessa miehen sairastavan sinun tautiasi ja olevan pyörätuolissa. On tietysti tökeröä olla sen jälkeen enää vastaamatta, mutta voi olla itsellekin kova paikka huomata, kuinka "huono" ihminen itse on. Minä varmaan kävisin "säälistä" yksillä treffeillä ja vasta sitten sanoisin, ettei tästä tule mitään. Kenties vielä hirveämpi ratkaisu, mutta en haluaisi loukatakaan ketään tuossa tilanteessa. Tunnen sinua kohtaan empatiaa, ja tilanteesi on tosi paskamainen. Toivottavasti löydät jonkun, jonka oikeasti haluat ja joka haluaa sinut!

En todellakaan kaipaa sääliä. -ap

Vierailija
89/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olet pyörätuolissa huomannut, miten ihmiset suhtautuvat sinuun niin olisiko hullu ajatus, että olisit kuvassa pyörätuolissa jolloin olisi mahdollisuudet onnistumisiin.    

No silloin voi olla varma, että saa vastauksia vain muilta pyörätuolilaisilta. -ap

Itse olisin mieluummin seksittömässä suhteessa kuin kokonaan yksin. Joutuisihan kävelevä mies luopumaan monista asioista kanssasi ollessa, mutta et itse olisi tekemään samankaltaista "uhrausta". Hieman tekopyhää kyllä.

Minulle seksi on tärkeää. Miksi pitäisi tehdä sen suhteen uhraus? Mieluummin satunnaisia seksikumppaneita kuin seksitön suhde. -ap

Minkä valinnan? Etsin suhdetta, jossa olisi myös seksiä. Liikaa pyydetty? Sinun mielestäsi minun pitäisi tyytyä mihin tahansa seksittömään suhteeseen kenen tahansa jalomielisen kanssa koska olen liikuntarajoitteinen. En saisi edes puhua. -ap

Sinun ei ole pakko tyytyä yhtään mihinkään, saat päättää asiasi aivan itse. Mutta itse sijassasi harkitsisin, että onko seksi todella noin korostuneen tärkeä asia ja kynnyskysymys. Tai voisiko seksuaalisuutta toteuttaa suhteen ulkopuolella tms. Tunnut vaativan muilta hyväksyntää ja joustoa, mutta et ole itse kykenevä niihin. Ja voi helvetti, saat puhua aivan niin paljon kuin sielu sietää, kunhan et laita sanoja toisten suuhun. Kuten nyt teit.

Miten niin ei ole onnistunut? On minulla ollut suhteita, joissa on ollut myös seksiä. Nyt oli kysymys tästä yhdestä miehestä, jonka luulin olevan ihana, mutta jolle pelkkä sairauteni oli ilmeisesti liikaa. En usko, että puhuisit muille ihmisille, että "mieti nyt vähän onko se seksi niin tärkeää". Kyllä se yleensä parisuhteessa on ja se on ihan ok. Ainoastaan meidän vammaisten pitäisi jarrutella itseämme? -ap

No sinäpä jätit aika ison asian kertomatta, joten ei ihme että hämmentyi.

Eli miehiä ja seksiä riittää? Hienoa! Eihän tässä sitten mitään suurta ongelmaa olekaan?

Älä viitsi taas asetella sanoja toisten suuhun.

Jos minun pitäisi syystä tai toisesta valita rakkaus tai seksi, niin valitsisin rakkauden. Niin me ihmiset olemme erilaisia.

Riittää kyllä, mutta etsin silti parisuhdetta. Normaalia parisuhdetta, jossa on myös seksiä. En sanonut, että irtosuhteet ovat se mitä eniten haluan. Älä laita sinäkään sanoja suuhuni. Minäkin valitsen rakkauden, mutta toivon silti, ettei se sulkisi seksiä pois. En saisi ilmeisesti vammaisena puhua tai toivoa tällaisia. -ap

Vierailija
90/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten se sokea, ap? Sä voisit ohjata hänet sänkyä kohti. Vai eikö kiihotakaan?

Vierailija
91/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat seksiä ap,mutta mietipä millaista se on sinun kanssasi. Et voi kuin maata selälläsi lahnana.. Ja mies vaan käytännössä runkkaa ja tyhjentää pussinsa sinuun. Et voi ratsastaa tai tehdä mitään.. Luuletko että mies silloin valitsee sinut vai normaalin naisen jonka kanssa seksi on paljon enemmän? Tuntuuko sun toosassa edes miltään?

Vierailija
92/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestissäsi tuntuu olevan joku oletus siitä, että AP:lle olisi jonossa miehiä, jotka etsivät seksitöntä suhdetta? Miksi näin? Ja miksi ajattelet, että he pitäisivät ajatuksesta, että AP toteuttaa seksiä suhteen ulkopuolella.

Ap antoi ymmärtää, että jos hän avoimin kortein deittipalveluissa, saa hän viestejä toisilta pyörätuoli-ihmisiltä. Ap taas kokee, ettei heidän kanssaan voi harrastaa seksiä. En ole väittänyt, että he pitäisivät välttämättä suhteen ulkopuolista seksiä hyvänä ajatuksena, mutta mielestäni tällaisia asioita voisi pohtia yhdessä sen kumppanin kanssa, jos yhdessä harrastettu seksi ei ole mahdollisuus. Tietenkään kaikki eivät pitäisi ideaa hyvänä, joku voisi. Tietysti nämä samat ulkopuolisen seksin säännöt koskisivat mahdollisuuksien mukaan molempia osapuolia.

Vierailija
93/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten se sokea, ap? Sä voisit ohjata hänet sänkyä kohti. Vai eikö kiihotakaan?

Riippuu komeudesta. -ap

Vierailija
94/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluat seksiä ap,mutta mietipä millaista se on sinun kanssasi. Et voi kuin maata selälläsi lahnana.. Ja mies vaan käytännössä runkkaa ja tyhjentää pussinsa sinuun. Et voi ratsastaa tai tehdä mitään.. Luuletko että mies silloin valitsee sinut vai normaalin naisen jonka kanssa seksi on paljon enemmän? Tuntuuko sun toosassa edes miltään?

Miten joku voi vajota niin alas, että kirjoittaa tällaista? Hyvää viikonloppua vaan sinnekin! -ap

Vierailija
95/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ottaisi pyörätuolissa olevaa naista, kun terveitäkin on saatavilla. Sori vaan.

Vierailija
96/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tajuan miksei Ap heti kertonut, kai toivoi että voisi ensin herättää kiinnostuksen omana itsenään. Vähän niinkuin kun tutustut ihmiseen joka ei ehkä ole aluksi mielestäsi hyvännäköinen mutta kun alat pitämään tästä kauheasti pidät ulkonäöstäkin. Samoin joku adonis voi muuttua silmissä ällöksi jos paljastuu ääliöksi. (En nyt tarkoita, etteikö Ap olisi viehättävä, vaan että ulkoiset tekijät tai olosuhteet eivät merkkaa kauheasti jos aidosti pidät ihmisestä, mutta kun et tunne häntä ne ovat ainoa  se mitä näät.) On varmasti vaikeampaa herättää kiinnostus jos jo ennen tutustumista pitää päättää onko valmis käsittelemään tuollaista asiaa, joka on monille todella vieras ja siten ehkä pelottava. Ymmärrän kyllä yhtälailla vastaajaakin, oli varmaan aikamoinen yllätys ja jos ei tunne pyörätuolilaisia niin voi olla vaikeaa suhtautua. Tietysti toivoisi, että toinen vastaisi jotain, mutta voi olla ettei hän tiedä mitä sanoisi. Jos ei ole varma osaako suhtautua asiaan niin, ettei se ole juttu tai mikään, niin mitä sitten sanoo kohteliaasti joka ei kuitenkaan loukkaisi toista? 

Itsekin suosittelisin muita treffailukeinoja kuin tinder joka on kuitenkin tosi pinnallinen paikka. 

Vierailija
97/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi vajota niin alas, että kirjoittaa tällaista? Hyvää viikonloppua vaan sinnekin! -ap

Se on vaan se totuus!

Vierailija
98/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu komeudesta. -ap

Nonni! Ei muuta kuin sokeille treffi-iloitusta vääntämään, niin loppuu tuokin marinasi. Hanki joku omalta tasoltasi, niin me muutkin joudutaan tekemään, ihan jokainen. Kellä mikäkin puute.

Vierailija
99/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tajuan miksei Ap heti kertonut, kai toivoi että voisi ensin herättää kiinnostuksen omana itsenään. Vähän niinkuin kun tutustut ihmiseen joka ei ehkä ole aluksi mielestäsi hyvännäköinen mutta kun alat pitämään tästä kauheasti pidät ulkonäöstäkin. 

Uskomatonta, että joku ymmärsi tämän :) En olisi odottanut! -ap

Vierailija
100/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tajuan miksei Ap heti kertonut, kai toivoi että voisi ensin herättää kiinnostuksen omana itsenään. Vähän niinkuin kun tutustut ihmiseen joka ei ehkä ole aluksi mielestäsi hyvännäköinen mutta kun alat pitämään tästä kauheasti pidät ulkonäöstäkin. 

Uskomatonta, että joku ymmärsi tämän :) En olisi odottanut! -ap

Ymmärsitkö myös jatkon? Ettei sillä miehellä ollut mitään velvollisuutta tuntea kiinnostusta sinuun jatkossa kun kerroit ettet pääse esim. portaikkoon? Helvetin rasittavaa arjessa. Ihan kuin ois kokoajan Emmaljungilla liikenteessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme