Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tindermies ei vastaa enää kun kerroin olevani pyörätuolissa

Vierailija
24.04.2016 |

V*ttu teidän miesten kanssa. Ensin sitä jutellaan koko viikko ja lähetellään tosi kuumia viestejä ja sitten kun kerron olevani pyörätuolikimma niin vastaanotto on tämä. Olen joutunut pyörätuoliin lihasrappeumasairauden vuoksi, eikä se todellakaan vaikuta älykkyyteen!!!

Kommentit (392)

Vierailija
41/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä kannattaa kaikki parinvalintaan mahdollisesti vaikuttavat asiat tuoda esille joko kuvissa tai esittelytekstissä. Oma rampauttava piirteeni (anteeksi sanavalinta, mutta näin se vaan on) on se että olen äiti, minkä kerron avoimesti heti profiilisivulla. Jos joku ei tekstiä edes lue (tosi moni ei lue, katsoo vain kuvat ja sitten ihmettelee kun asia tulee ilmi keskustelussa), itseään voi syyttää. Itsekään et ap omien sanojesi mukaan valitsisi miestä joka on pyörätuolissa, joten sinä kuitenkin tiedostat sen, että kyseessä on parinvalintaan vaikuttava asia.

Vierailija
42/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ap salailee aivan olennaista asiaa, mikä vaikuttaa parisuhteeseen! Turha täällä kerjätä sääliä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap, älä välitä. Minä juttelin pitkään yhden miehen kanssa suomi24 ja hänen mielestään olin mielenkiintoinen nainen. Kun lähetin kuvani, niin ei kuulunut enää mitään :). Ja en ole mikään suohiriviö. Normaali nainen.

Vierailija
44/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pastan keittäjä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olet pyörätuolissa huomannut, miten ihmiset suhtautuvat sinuun niin olisiko hullu ajatus, että olisit kuvassa pyörätuolissa jolloin olisi mahdollisuudet onnistumisiin.    

No silloin voi olla varma, että saa vastauksia vain muilta pyörätuolilaisilta. -ap

Onko niissä jotain vikaa?

Yritäpä harrastaa yhdyntää jos kummankaan jalat ei toimi? -ap

Tämä kommentti saa koko keskustelun vaikuttamaan provolta. Harvemmin niin pahasti halvaantunut kykenee istumaan pyörätuolissa.

Vierailija
45/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olet pyörätuolissa huomannut, miten ihmiset suhtautuvat sinuun niin olisiko hullu ajatus, että olisit kuvassa pyörätuolissa jolloin olisi mahdollisuudet onnistumisiin.    

No silloin voi olla varma, että saa vastauksia vain muilta pyörätuolilaisilta. -ap

Tämä kommentti saa koko keskustelun vaikuttamaan provolta. Harvemmin niin pahasti halvaantunut kykenee istumaan pyörätuolissa.

Nyt tuli palstasunnuntain pohjakosketus.

Vierailija
46/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, et taida tietää kyllä mistään mitään. Vähän vaivalloista on kahden pyörätuolissa olevan saada vaatteet päältään, mennä sänkyyn oikeaan asentoon ja vielä tehdä se urheilusuoritus niin, että molemmista tuntuu hyvältä.

Vierailija
47/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä tiedät pnko juuri pyörätuoli joka vaikuttaa. Tinder-miehistä 99% lopettaa vastaamisen ykskaks selittämättä ja sama pätee kaikkiin nettideittisivustoihin. Parempaa on löytynyt tai muuten vaan laiskottaa nähdä vaivaa pilden saamisen eteen. Sellasta p.skaa se on ja siksi olen vastedes mieluiten yksin. 

Vierailija
48/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, et taida tietää kyllä mistään mitään. Vähän vaivalloista on kahden pyörätuolissa olevan saada vaatteet päältään, mennä sänkyyn oikeaan asentoon ja vielä tehdä se urheilusuoritus niin, että molemmista tuntuu hyvältä.

Miksi oletat, että tervekään mies haluaa olla naisensa hoivaaja? Minulla kyllä katoaisivat kaikki halua, jos joutuisin tuollaiseen rooliin!

Vierailija
49/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi oletat, että tervekään mies haluaa olla naisensa hoivaaja? Minulla kyllä katoaisivat kaikki halua, jos joutuisin tuollaiseen rooliin!

Ei tarvitse olla hoivaaja, mulla on kyllä palkattuja avustajia. -ap

Vierailija
50/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitapa ap asettua sen toisen asemaan. Ei sinun, lähes tuntemattoman naisen vamma velvoita tindermiehiä mihinkään. Miehellä on ihan yhtäläinen oikeus toivoa naiselta toimivia jalkoja sängyssä kuin sinulla.

Mä luulen, että Tinder ei ole ihan paras paikka sulle. Mieluummin kannattaa tutustua ihmisiin livenä, jolloin saatat rakastua jonkun miehen kanssa toisiinne, eivätkä toimimattomat jalat enää paina niin paljon vaakakupissa.

Vierailija
51/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pyörätuolissa istuminen ei vaikuta älykkyyteen, niin mikset vain heti sanonut olevasi pyörätuolissa? Miksi pitää odottaa viikko ennen kuin voi kertoa? 

Eipä minullekaan ole tullut koskaan mieleen kuvailla ensimmäisenä jalkojani tai muutakaan liikuntakykyäni kuvaavaa. Olenko toiminut epärehellisesti? Juoksin cooperissa joskus 3200, nykyään 3000 ei varmaan menisi rikki, hyvä jos 2700.

No onko ne jalat siinä kunnossa, että et pysty harrastamaan normaalia seksiä? Kyllä selkeät rajoitteet pitää kertoa. Minä tapasin kerran miehen, jolla oli pakkomielteitä. Siis sellainen häiriö, että on pakko vaikka kotoa lähtiessä kokeilla ovenkahva 10 kertaa. Heti kun hän tuli käymään luonani, huomasin, että ei tule mitään. Kaveri avasi ja sulki hanaa vessassa ja haisteli käsiään yms. En voisi kuvitellakaan seksiä sellaisen tyypin kanssa, ja se on aika iso este.

Vierailija
52/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät myöskään halua mitään avustajia kolmansiksi pyöriksi! Provohan tämän aloituksen on oltava.

Vierailija
53/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koitapa ap asettua sen toisen asemaan. Ei sinun, lähes tuntemattoman naisen vamma velvoita tindermiehiä mihinkään. Miehellä on ihan yhtäläinen oikeus toivoa naiselta toimivia jalkoja sängyssä kuin sinulla.

Mä luulen, että Tinder ei ole ihan paras paikka sulle. Mieluummin kannattaa tutustua ihmisiin livenä, jolloin saatat rakastua jonkun miehen kanssa toisiinne, eivätkä toimimattomat jalat enää paina niin paljon vaakakupissa.

En mä mihinkään pääse ilman, että on joku avustaja mukana. -ap

Vierailija
54/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät myöskään halua mitään avustajia kolmansiksi pyöriksi! Provohan tämän aloituksen on oltava.

Ja sinäkö luulet, että ne avustajat edes suostuisi sellaiseen?

Vierailija
55/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinäkö luulet, että ne avustajat edes suostuisi sellaiseen?

Tarkoitin ihan koko arkea! Olen itsenäinen ja aktiivinen ihminen ja odotan samaa kumppaniltanikin.

Vierailija
56/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitellakaan asuvani nasen kanssa, jos kotonamme pyörisi jatkuvasti joku avustaja. Kyllä yksityisyys olisi silloin tipotiessään!

Vierailija
57/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei olisi kyse niin intiimistä kanssakäymisestä ilman vaatteita sanoisin, että tulepa katsomaan. Jos kykenee rullaamaan eikä väsy istuessaan, on selässä sellaiset lihakset joilla seksi ei ole kummallinen urheilusuoritus.

Toki jos ainoa hyväksytty asento on sylikkäin, silloin saattaa tulla stoppi, mutta jos on itse pyörätuolissa, ei tuollaisia hulluja kirjoittele, kun tietää sen varmasti onnistuvan.

Vierailija
58/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei olisi kyse niin intiimistä kanssakäymisestä ilman vaatteita sanoisin, että tulepa katsomaan. Jos kykenee rullaamaan eikä väsy istuessaan, on selässä sellaiset lihakset joilla seksi ei ole kummallinen urheilusuoritus.

Toki jos ainoa hyväksytty asento on sylikkäin, silloin saattaa tulla stoppi, mutta jos on itse pyörätuolissa, ei tuollaisia hulluja kirjoittele, kun tietää sen varmasti onnistuvan.

Aivan. Ei vammaisuuttakaan nyt niin monenlaista sorttia ole. Jos jollain pyörätuolipariskunnalla onnistuu seksi, niin kyllä se onnistuu muiltakin. Turhaa ininää.

Vierailija
59/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran auto onnettomuudessa ja vasen jalkani jouduttiin amputoimaan. Olen vasta 25vuotias nainen. Monta kertaa olen saanut miehiltä pakit tämän vammaisuuteni vuoksi. Mainitsen kyllä rehellisesti tästä asiasta aina, mutta sen jälkeen miehiä ei tunnu enään kiinnostavan :/ Tympeä homma, vaan ei mahda mitään. Käytän proteesia, mutta eipä sekään tuo lohtua. Vammainen olen ja sellaisena pysyn.

Ihmetyttää kyllä, miksi et AP heti kerro tuosta asiasta? Mun mielestä on ihan kohteliasta mainita, on tuo kyllä kuitenkin aika iso juttu.

Tsemppiä sulle kuitenkin, ei kannata lannistua!

Vierailija
60/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika julmaa että muiden kyllä pitäisi hyväksyä sun tuoli, muttet itse toisilta hyväksy...

Sitten pitäisi hyväksyä myös seksitön elämä. Kelpaisiko sinulle? -ap

Käviskö sulle sokea? Etsipä sokeiden palstoilta. Ai ei kiinnostakaan...outoa. Kuuroa en edes ehdota, se on vitun rasittavaa, kun ei ole yhteistä kieltä.

Mä en ottais pyörätuolissa olevaa kumppaniksi, jos se olisi tuollainen narisija kuin ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme