Tindermies ei vastaa enää kun kerroin olevani pyörätuolissa
V*ttu teidän miesten kanssa. Ensin sitä jutellaan koko viikko ja lähetellään tosi kuumia viestejä ja sitten kun kerron olevani pyörätuolikimma niin vastaanotto on tämä. Olen joutunut pyörätuoliin lihasrappeumasairauden vuoksi, eikä se todellakaan vaikuta älykkyyteen!!!
Kommentit (392)
Come on. Tinder on pinnallinen sovellus - mitä muuta voit olettaa kuin pinnallisia ihmisiä?
Vaikka olisit kuinka ihana persoonallisuus, Tinder-jätkää ei voi syyttää siitä että kiinnostus lopahtaa. Onhan elämä ny käytännöllisesti vitusti hankalampaa kun seurustelee pyörätuoli-ihmisen kanssa, se on vain totuus!
Plus jos se noin nopeasti laittaa ihania 'kuumia' viestejä nii sehän jo heti kertoo ettei muun ku vaginan perässä.
Laita bioon jotain itseironista pyörätuolilaisuuteesi liittyen, miehiä kiehtoo terävä huumori! :)
Itse haluan että mieheni on minua vahvempi ja hyvin maskuliininen joten ei pyörätuoli kumppania minulle. Toisaalta olen ollut yh ja sekään ei kelpaa kaikille, en ole ottanut siitä itseeni, jokaisella saa olla omat kuviot ja onneksi meitä ihmisiä on erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
pastan keittäjä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun olet pyörätuolissa huomannut, miten ihmiset suhtautuvat sinuun niin olisiko hullu ajatus, että olisit kuvassa pyörätuolissa jolloin olisi mahdollisuudet onnistumisiin.
No silloin voi olla varma, että saa vastauksia vain muilta pyörätuolilaisilta. -ap
Onko niissä jotain vikaa?
Vaikea nähdä kahden pyörätuolilaisen seurustelu jotenkin järkevänä ideana. Miettikää nyt vähän. Ihmeen paljon vihaa tässä keskustelussa.
Eli kumppanin pitäisi pystyä auttamaan? Toisessa kohtaa kuitenkin sanottiin, että hänen ei tarvitsisi olla henkilökohtainen avustaja...
Minä voisin hyvinkin seurustella pyörätuolissa istuvan ihmisen kanssa. Minusta on vaan niin törppöä jättää noin iso asia kertomatta, että ärsyyntyisin kovasti tuollaisesta. Toisessa viestissä nyt ainakin pitäisi kertoa, jos on joku isosti mahdolliseen yhteiseen elämään vaikuttava asia.
Jokainen saa valita seurustelukumppaninsa ihan millä kriteereillä tykkäävät (sinä ap valitset myös omalla tavallasi, et esim. kelpuuta pyörätuolissa istuvia, vaikka sellaisia pariskuntia on paljonkin), eikä siihen ole muilla mitään sanomista, kunhan käyttäydytään kohteliaasti.
Rakkauteen ja ihastumiseen ei voi pakottaa. Se tulee jos on tullakseen.
Vanha ketju, mutta kommentoin nyt minakin sitten. Olen nainen ja voisin ihan hyvin kuvitella seurustelevani pyoratuolissa olevan miehen kanssa. Aika raakaa menoa on tassa ketjussa kylla ollut...
Mites sitten kavisi, jos pitka-aikainen puolisosi vammautuisi? Itse en ainakaan jattaisi miestani. Monta hyvaa ja huonoa on yhdessa koettu ja uskoisin, etta suhde kaatuisi johonkin totaaliseen pettamiseen (kuten salasuhteeseen tms.) jos se jostain syysta kaatuisi.
Jos mulla synkkaisi muuten miehen kanssa, esim. oltaisiin samoilla linjoilla elaman arvojen ja huumorintajun suhteen ja meilla olisi kivaa yhdessa, miksi ihmeessa se pyoratuoli olisi jotenkin esteena?!
Minäkin voisin kuvitella seurustelevani pyörätuolimiehen kanssa, jos mies olis luonteeltaan minulle täydellinen. Juttelin kerran pidempään netissä erään miehen kanssa, joka vaikutti oikein lupaavalta. Jossain vaiheessa keskustelu kääntyi korjausrakentamisessa sovellettaviin esteettömyysmääräyksiin. Minä olen vahvasti sitä vastaan, että mm. pieneenkin yksiöön pitää tehdä hehtaarin kokoinen wc, vaikka ei sitä itse sillä hetkellä tarvitsisi. Kannatan silti sitä että myös esteettömiä asuntoja rakennetaan, en vain näe järkevänä sitä että jokaisesta asunnosta yritetään pakottaa esteetöntä. Tämä mies ei voinut suvaita mielipidettäni tästä asiasta ja lopetti keskustelumme siihen. Päättelin, että hän varmaankin oli pyörätuolissa tai muuten liikuntarajoitteinen. Minulle ei olisi ollut este seurustella hänen kanssaan, jos hän ei olisi tuominnut mielipiteitäni noin jyrkästi. Siis liikuntarajoitteisuus ei tullut esteeksi mutta persoonallisuus tuli.
ap on huijari, ei kertonut totuutta heti. en minä ainakaan ottaisi mitään pyörätuolinaista vaivoikseni. t. normaali mies
Ehkä heitä pelottaa ajatus että joutuu avustajaksi.
Vihapuhekortti käytetty.