Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tindermies ei vastaa enää kun kerroin olevani pyörätuolissa

Vierailija
24.04.2016 |

V*ttu teidän miesten kanssa. Ensin sitä jutellaan koko viikko ja lähetellään tosi kuumia viestejä ja sitten kun kerron olevani pyörätuolikimma niin vastaanotto on tämä. Olen joutunut pyörätuoliin lihasrappeumasairauden vuoksi, eikä se todellakaan vaikuta älykkyyteen!!!

Kommentit (392)

Vierailija
61/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran auto onnettomuudessa ja vasen jalkani jouduttiin amputoimaan. Olen vasta 25vuotias nainen. Monta kertaa olen saanut miehiltä pakit tämän vammaisuuteni vuoksi. Mainitsen kyllä rehellisesti tästä asiasta aina, mutta sen jälkeen miehiä ei tunnu enään kiinnostavan :/ Tympeä homma, vaan ei mahda mitään. Käytän proteesia, mutta eipä sekään tuo lohtua. Vammainen olen ja sellaisena pysyn.

Ihmetyttää kyllä, miksi et AP heti kerro tuosta asiasta? Mun mielestä on ihan kohteliasta mainita, on tuo kyllä kuitenkin aika iso juttu.

Tsemppiä sulle kuitenkin, ei kannata lannistua!

Se on vaan ikävä fakta. Miehiä voi kammoksuttaa ajatus seksistä toisen kanssa kun jalka puuttuu.

Vierailija
62/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran auto onnettomuudessa ja vasen jalkani jouduttiin amputoimaan. Olen vasta 25vuotias nainen. Monta kertaa olen saanut miehiltä pakit tämän vammaisuuteni vuoksi. Mainitsen kyllä rehellisesti tästä asiasta aina, mutta sen jälkeen miehiä ei tunnu enään kiinnostavan :/ Tympeä homma, vaan ei mahda mitään. Käytän proteesia, mutta eipä sekään tuo lohtua. Vammainen olen ja sellaisena pysyn.

Ihmetyttää kyllä, miksi et AP heti kerro tuosta asiasta? Mun mielestä on ihan kohteliasta mainita, on tuo kyllä kuitenkin aika iso juttu.

Tsemppiä sulle kuitenkin, ei kannata lannistua!

Se on vaan ikävä fakta. Miehiä voi kammoksuttaa ajatus seksistä toisen kanssa kun jalka puuttuu.

Naisia sellainen ei kammoksuta, koska naiset ovat ymmärtäväisempiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pastan keittäjä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olet pyörätuolissa huomannut, miten ihmiset suhtautuvat sinuun niin olisiko hullu ajatus, että olisit kuvassa pyörätuolissa jolloin olisi mahdollisuudet onnistumisiin.    

No silloin voi olla varma, että saa vastauksia vain muilta pyörätuolilaisilta. -ap

Onko niissä jotain vikaa?

Yritäpä harrastaa yhdyntää jos kummankaan jalat ei toimi? -ap

Tämä kommentti saa koko keskustelun vaikuttamaan provolta. Harvemmin niin pahasti halvaantunut kykenee istumaan pyörätuolissa.

Juu, et taida tietää kyllä mistään mitään. Vähän vaivalloista on kahden pyörätuolissa olevan saada vaatteet päältään, mennä sänkyyn oikeaan asentoon ja vielä tehdä se urheilusuoritus niin, että molemmista tuntuu hyvältä.

Jos ei olisi kyse niin intiimistä kanssakäymisestä ilman vaatteita sanoisin, että tulepa katsomaan. Jos kykenee rullaamaan eikä väsy istuessaan, on selässä sellaiset lihakset joilla seksi ei ole kummallinen urheilusuoritus.

Toki jos ainoa hyväksytty asento on sylikkäin, silloin saattaa tulla stoppi, mutta jos on itse pyörätuolissa, ei tuollaisia hulluja kirjoittele, kun tietää sen varmasti onnistuvan.

Aivan. Ei vammaisuuttakaan nyt niin monenlaista sorttia ole. Jos jollain pyörätuolipariskunnalla onnistuu seksi, niin kyllä se onnistuu muiltakin. Turhaa ininää.

Sattuneesta syystä tunnen useampia invalideja, eikä seksi nyt täysin vieras aihe ole. Niin kauan kuin kykenee pitämään omaa selkää pystyssä päivän pyörätuolissa on ainakin minun tietääkseni ihan pariutumiseenkin tarvittavissa lihaksissa voimia.

Vierailija
64/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olet pyörätuolissa huomannut, miten ihmiset suhtautuvat sinuun niin olisiko hullu ajatus, että olisit kuvassa pyörätuolissa jolloin olisi mahdollisuudet onnistumisiin.    

No silloin voi olla varma, että saa vastauksia vain muilta pyörätuolilaisilta. -ap

Tämä kommentti saa koko keskustelun vaikuttamaan provolta. Harvemmin niin pahasti halvaantunut kykenee istumaan pyörätuolissa.

Juu, et taida tietää kyllä mistään mitään. Vähän vaivalloista on kahden pyörätuolissa olevan saada vaatteet päältään, mennä sänkyyn oikeaan asentoon ja vielä tehdä se urheilusuoritus niin, että molemmista tuntuu hyvältä.

Jos ei olisi kyse niin intiimistä kanssakäymisestä ilman vaatteita sanoisin, että tulepa katsomaan. Jos kykenee rullaamaan eikä väsy istuessaan, on selässä sellaiset lihakset joilla seksi ei ole kummallinen urheilusuoritus.

Toki jos ainoa hyväksytty asento on sylikkäin, silloin saattaa tulla stoppi, mutta jos on itse pyörätuolissa, ei tuollaisia hulluja kirjoittele, kun tietää sen varmasti onnistuvan.

Aivan. Ei vammaisuuttakaan nyt niin monenlaista sorttia ole. Jos jollain pyörätuolipariskunnalla onnistuu seksi, niin kyllä se onnistuu muiltakin. Turhaa ininää.

Sattuneesta syystä tunnen useampia invalideja, eikä seksi nyt täysin vieras aihe ole. Niin kauan kuin kykenee pitämään omaa selkää pystyssä päivän pyörätuolissa on ainakin minun tietääkseni ihan pariutumiseenkin tarvittavissa lihaksissa voimia.

Eli ketjun aloittanut vammainen valehtelee, koska sinun tuntemasi invalidit pystyvät vaivattomaan seksiin?

Vierailija
65/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule ap, älä välitä. Minä juttelin pitkään yhden miehen kanssa suomi24 ja hänen mielestään olin mielenkiintoinen nainen. Kun lähetin kuvani, niin ei kuulunut enää mitään :). Ja en ole mikään suohiriviö. Normaali nainen.

Eli normaali suomihirviö

Vierailija
66/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti joku sokea ottaa aloittajaan Tinderissä yhteyttä ja kertoo vasta tiheän viestienvaihdon jälkeen, että olen muuten sokea, eihän se haittaa? :D Ap:n ois helppo vastata että ei yhtään.

Vierailija
67/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsenäinen ihminen, mutta silti tarvitsee 24/7 apua? Ja avustaja auttaa vaatteetkin pois seksin ajaksi ettei miehen tarvi toimia hoitajana :D

Mutta ainahan niitä miehiä jostain löytää jolla fetissi tollaseen. Että pannaan nukkea/kuollutta/nukkuvaa jne mutta perus mies haluaa kyllä varmaan muutakin kuin naisen joka makaa joko selältään tai mahalteen liikkumatta ja tekemättä mitään. Kun ilmeisesti sulla ei edes kädetkään aina toimi reuman vuoksi ja usein voi olla muita kipuja että edes seksiä missään muodossa saa.

Ja on mielikuvituksen puutetta etteikö seksiä voisi harrastaa kaksi pyörätuolissa olevaa :D Tietenkin riippuu miksi on. Jos jalat vaan mennyt niim usein ylävartalo todella vahva ja harvemmin tarvii 24/7 apuria kuten sinä. Tosin sama se kyllä on jos toinen vaan on niin mielikuvituksen puutetta, että melki yllä sanomani kumoutuu sillä... Mutta kaikki ei jaksa ja parempi jo alkuun blokata kun pakolla yrittää ja rikkoa sutkin kun ei loppupeleissä jaksa arkea jatkuvasti apua tarvivan kanssa...

Oma mies jos vammautuisi niin en jättäisi ellei sitten hullun katkeraksi rupeaisi että joka päivä kuuluu valitusta ja syyttelyä kaikesta. Muuten en kyllä varmaan haluaisi suhdetta pyörätuolissa olevan kanssa, kuten en esim monen muunkaan syyn takia jonkun kanssa alkaisi suhteeseen...

Vierailija
68/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsenäinen ihminen, mutta silti tarvitsee 24/7 apua? Ja avustaja auttaa vaatteetkin pois seksin ajaksi ettei miehen tarvi toimia hoitajana :D

Mutta ainahan niitä miehiä jostain löytää jolla fetissi tollaseen. Että pannaan nukkea/kuollutta/nukkuvaa jne mutta perus mies haluaa kyllä varmaan muutakin kuin naisen joka makaa joko selältään tai mahalteen liikkumatta ja tekemättä mitään. Kun ilmeisesti sulla ei edes kädetkään aina toimi reuman vuoksi ja usein voi olla muita kipuja että edes seksiä missään muodossa saa.

Ja on mielikuvituksen puutetta etteikö seksiä voisi harrastaa kaksi pyörätuolissa olevaa :D Tietenkin riippuu miksi on. Jos jalat vaan mennyt niim usein ylävartalo todella vahva ja harvemmin tarvii 24/7 apuria kuten sinä. Tosin sama se kyllä on jos toinen vaan on niin mielikuvituksen puutetta, että melki yllä sanomani kumoutuu sillä... Mutta kaikki ei jaksa ja parempi jo alkuun blokata kun pakolla yrittää ja rikkoa sutkin kun ei loppupeleissä jaksa arkea jatkuvasti apua tarvivan kanssa...

Oma mies jos vammautuisi niin en jättäisi ellei sitten hullun katkeraksi rupeaisi että joka päivä kuuluu valitusta ja syyttelyä kaikesta. Muuten en kyllä varmaan haluaisi suhdetta pyörätuolissa olevan kanssa, kuten en esim monen muunkaan syyn takia jonkun kanssa alkaisi suhteeseen...

Mielestäsi siis seksi liikuntarajoitteisen kanssa on verrattavissa seksiin nuken, nukkuvan tai kuolleen kanssa? Kannattaisiko mennä terapiaan?

Vierailija
69/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäsi siis seksi liikuntarajoitteisen kanssa on verrattavissa seksiin nuken, nukkuvan tai kuolleen kanssa? Kannattaisiko mennä terapiaan?

Joo just niinhän mä sanoin tarkalleen.

Vierailija
70/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla heiluu pikkukädentyngät iloisesti. Ja kuola valuu suupielistä. Olen rajoittunut.

Vierailija
71/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olisin mieluummin seksittömässä suhteessa kuin kokonaan yksin. Joutuisihan kävelevä mies luopumaan monista asioista kanssasi ollessa, mutta et itse olisi tekemään samankaltaista "uhrausta". Hieman tekopyhää kyllä.

Vierailija
72/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olisin mieluummin seksittömässä suhteessa kuin kokonaan yksin. Joutuisihan kävelevä mies luopumaan monista asioista kanssasi ollessa, mutta et itse olisi tekemään samankaltaista "uhrausta". Hieman tekopyhää kyllä.

Minulle seksi on tärkeää. Miksi pitäisi tehdä sen suhteen uhraus? Mieluummin satunnaisia seksikumppaneita kuin seksitön suhde. -ap

Vierailija
73/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on saanut kammottavia vastauksia, mutta kuvastaa sitä, millaista porukkaa täällä av:lla liikkuu. Varsinkin viime vuosina tietynlaiset miehet ovat löytäneet palstan.

Vierailija
74/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle seksi on tärkeää. Miksi pitäisi tehdä sen suhteen uhraus? Mieluummin satunnaisia seksikumppaneita kuin seksitön suhde. -ap

No sittenhän olet valintasi tehnyt, joten miksi sitten valittaa täällä?

Vierailija
75/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä valinnan? Etsin suhdetta, jossa olisi myös seksiä. Liikaa pyydetty? Sinun mielestäsi minun pitäisi tyytyä mihin tahansa seksittömään suhteeseen kenen tahansa jalomielisen kanssa koska olen liikuntarajoitteinen. En saisi edes puhua. -ap

Vierailija
76/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä valinnan? Etsin suhdetta, jossa olisi myös seksiä. Liikaa pyydetty? Sinun mielestäsi minun pitäisi tyytyä mihin tahansa seksittömään suhteeseen kenen tahansa jalomielisen kanssa koska olen liikuntarajoitteinen. En saisi edes puhua. -ap

No se on ilmeisesti liikaa pyydetty, kun se ei ole onnistunut.

Sinun ei ole pakko tyytyä yhtään mihinkään, saat päättää asiasi aivan itse. Mutta itse sijassasi harkitsisin, että onko seksi todella noin korostuneen tärkeä asia ja kynnyskysymys. Tai voisiko seksuaalisuutta toteuttaa suhteen ulkopuolella tms. Tunnut vaativan muilta hyväksyntää ja joustoa, mutta et ole itse kykenevä niihin. Ja voi helvetti, saat puhua aivan niin paljon kuin sielu sietää, kunhan et laita sanoja toisten suuhun. Kuten nyt teit.

Vierailija
77/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun ei ole pakko tyytyä yhtään mihinkään, saat päättää asiasi aivan itse. Mutta itse sijassasi harkitsisin, että onko seksi todella noin korostuneen tärkeä asia ja kynnyskysymys. Tai voisiko seksuaalisuutta toteuttaa suhteen ulkopuolella tms. Tunnut vaativan muilta hyväksyntää ja joustoa, mutta et ole itse kykenevä niihin. Ja voi helvetti, saat puhua aivan niin paljon kuin sielu sietää, kunhan et laita sanoja toisten suuhun. Kuten nyt teit.

Miten niin ei ole onnistunut? On minulla ollut suhteita, joissa on ollut myös seksiä. Nyt oli kysymys tästä yhdestä miehestä, jonka luulin olevan ihana, mutta jolle pelkkä sairauteni oli ilmeisesti liikaa. En usko, että puhuisit muille ihmisille, että "mieti nyt vähän onko se seksi niin tärkeää". Kyllä se yleensä parisuhteessa on ja se on ihan ok. Ainoastaan meidän vammaisten pitäisi jarrutella itseämme? -ap

Vierailija
78/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörätuoliakin suurempi este olisi minulle ap:n asenne. Ei kenelläkään ole velvollisuutta ryhtyä seksuaaliseen kanssakäymiseen tai suhteeseen kenenkään kanssa mistään syystä. Jollekin se kynnys on liian pienet tissit, liian pieni muna, liian pienet tulot, ylipaino, vamma tai rajoite, tässä tapauksessa pyörätuoli. Moni pyörätuolitonkin ja terve ihminen joutuu elämään ilman seksiä, rakkautta ja suhdetta joten ap ei ole mitenkään ainutlaatuisessa tilanteessa.

Ja ei, en itse aloittaisi suhdetta pyörätuolissa olevan ihmisen kanssa koska harrastan mm. patikointia vuoristossa ja haluan harrastaa sitä myös kumppanin kanssa. Jos jo olemassaoleva kumppani kuitenkin joutuu pyörätuoliin, en häntä siksi jättäisi. Sehän voi tapahtua kenelle tahansa. 

Vierailija
79/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma, kun teille vammaisille (=sinulle) ei kelpaa kaltaisenne!

Vierailija
80/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestissäsi tuntuu olevan joku oletus siitä, että AP:lle olisi jonossa miehiä, jotka etsivät seksitöntä suhdetta? Miksi näin? Ja miksi ajattelet, että he pitäisivät ajatuksesta, että AP toteuttaa seksiä suhteen ulkopuolella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan