Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tindermies ei vastaa enää kun kerroin olevani pyörätuolissa

Vierailija
24.04.2016 |

V*ttu teidän miesten kanssa. Ensin sitä jutellaan koko viikko ja lähetellään tosi kuumia viestejä ja sitten kun kerron olevani pyörätuolikimma niin vastaanotto on tämä. Olen joutunut pyörätuoliin lihasrappeumasairauden vuoksi, eikä se todellakaan vaikuta älykkyyteen!!!

Kommentit (392)

Vierailija
341/392 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei haitannut yhtään kun nainen käveli huonosti , toinen jalka huomattavasti lyhyempi kuin toinen ja erikois suutarilla tehdyt kengät.

Jotka ei todellakaan olleet muodikkaat vaan käytännölliset.

Suhde kaatuu muihin asioihin kun liikkumiseen

Suhde kaatui muihin asioihin mutta voi olla varma, että jos kyseinen nainen asiasta kertoisi täällä hän kertoisi heti, kuinka sinä et voinut hyväksyä hänen eri pituisia jalkojaan ja ero tuli tästä syystä.

Vierailija
342/392 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä olisin sinkku ja etsisin itselleni miestä, olisi tärkeä kriteeri se, että hän ajaa moottoripyörää. Tämä rajaisi luonnollisesti pois a) pyörätuolimiehet,b)  kortittomat,c) rahattomat,  d)pelokkaat...

pelokkaat? Miten ihmeessä tuo liittyy moottoripyörään mitenkään?

Moni moottoripyöräilijähän on niin pelokas, että tarvitsee tuekseen jengin ennenkuin uskaltaa mitään tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/392 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku aika sitten tuli sarja, jossa ihmiset joilla oli jokin fyysinen rajoite etsivät kumppania. Rajoitteet olivat pyörätuolista ja isoista proteeseista liikahikoiluun tai avanteeseen. Parhaiten näyttivät pärjäävän kumppanin löytämisessä ja pitämisessä he, jotka osasivat tuoda mahdollisimman neutraalilla tavalla rajoitteensa/vammansa potentiaalisen kumppanin tietoon jo mahdollisimman pian (usein jo ensitreffeillä) ja sen jälkeen tuomaan esiin itsestään esiin sen, että itse ovat vammansa kanssa sinut ja pystyvät elämään sen kanssa suhteellisen normaalia elämää. Huonoiten pärjäsivät ne, jotka tekivät itse rajoitteestaan ison jutun salaamalla tai muutoin tekemällä vammastaan ison jutun.

Kannattaisiko ap:n etsiä sarja ja katsella.

Vierailija
344/392 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei haitannut yhtään kun nainen käveli huonosti , toinen jalka huomattavasti lyhyempi kuin toinen ja erikois suutarilla tehdyt kengät.

Jotka ei todellakaan olleet muodikkaat vaan käytännölliset.

Suhde kaatuu muihin asioihin kun liikkumiseen

Suhde kaatui muihin asioihin mutta voi olla varma, että jos kyseinen nainen asiasta kertoisi täällä hän kertoisi heti, kuinka sinä et voinut hyväksyä hänen eri pituisia jalkojaan ja ero tuli tästä syystä.

ja hänen ainoa "vammansa" oli kuitenkin vain se että jalat olivat erimittaiset. Hän pääsee vessaan omin avuin, selviää siellä omin avuin, ei ole sillä tavalla sairas että joutuisit omaishoitajan asemaan. Kukaan meistä ei halua olla sairas eikä kukaan tiedä myöskään mitä omalle kohdalle tapahtuu. Mutta siihen voi vaikuttaa mitä omaan elämäänsä ottaa. Ehkäpä tuo Tinder-mieskin etsi elämänkumppania, ihmistä jonka kanssa perustaa perhe, kun kerran kirjoitteli sielunkumppanuudesta ym. Minäkin tuntisin oloni aika huijatuksi jos vastapuoli olisi jättänyt jotain oleellista kertomatta.

Vierailija
345/392 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista ajatella, että parisuhteen muodostamisessakin olisi joku syrjintäaspekti. Että jos en halua vammaista? Olen syrjijä. Jos en halua mustaa, olen rasisti? Parisuhde on sen kaltainen juttu, että siinä on oikeus olla syrjivä ja toimia just niin kuin sydän sanoo.

Vierailija
346/392 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa näistä kommenteista on kuvottavia. Onko ihmiset ihan oikeasti näin pihalla?

Se että on pyörätuolissa ei välttämättä tarkoita että elämä on hankalaa ja vaikeaa. Asioita pitää tehdä vain eri tavalla, se ei tarkoita etteikö ne sujuisi hyvin.

Se ettei pysty ymmärtämään tätä tarkoittaa vaan sitä että se ymmärtämätön ihminen on mielikuvitukseton, sivistymätön ja TYHMÄ.

Sinä se tässä tyhmä olet, kun et tajua, että ihmisillä on muitakin rajoitteita elämissään kuin jalkojen fyysinen vamma, eikä silloin todellakaan haluamalla halua tutustua pyörätuolissa istuvaan, niin että jos ehti jo olettaa naisen olevan terve, etteikö olisi ikävä yllätys, jos ei olekaan. Ota SINÄ holhottavaksesi joku sellainen, jos sulla riittää ylimääräistä energiaa hiedän elämänsä sujuvuuden veivaamiseen.

Vierailija
347/392 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mä olisin sinkku ja etsisin itselleni miestä, olisi tärkeä kriteeri se, että hän ajaa moottoripyörää. Tämä rajaisi luonnollisesti pois a) pyörätuolimiehet,b)  kortittomat,c) rahattomat,  d)pelokkaat...

pelokkaat? Miten ihmeessä tuo liittyy moottoripyörään mitenkään?

Moni moottoripyöräilijähän on niin pelokas, että tarvitsee tuekseen jengin ennenkuin uskaltaa mitään tehdä.

Olin niin höpsö, että kuvittelin viestin asiayhteydestä käyvän ilmi, että mies pelkäisi ajamista/vauhtia. Kyseessähän on tosiasiallisesti vaarallinen harrastus, jota on tietyssä mielessä tervettäkin pelätä.

Ja tuohon jengiin... Mä en tiedä edes, mitä vastaisin... Pakkohan sun on olla tietoinen, että moottoripyöräily ja rikollisjengit eivät liity toisiinsa? Itse olen moottoripyöräillyt hyvin kauan, enkä tunne ketään "jengiläistä". Kun kesällä sun ohi joku ajaa prätkällä, ajatteletko tosiaan että siinä menee rikollinen, hui! Se voi olla tk-lääkäri tai lapsesi fysiikan opettaja :D

Vierailija
348/392 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pastan keittäjä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olet pyörätuolissa huomannut, miten ihmiset suhtautuvat sinuun niin olisiko hullu ajatus, että olisit kuvassa pyörätuolissa jolloin olisi mahdollisuudet onnistumisiin.    

No silloin voi olla varma, että saa vastauksia vain muilta pyörätuolilaisilta. -ap

Onko niissä jotain vikaa?

Yritäpä harrastaa yhdyntää jos kummankaan jalat ei toimi? -ap

Tämä kommentti saa koko keskustelun vaikuttamaan provolta. Harvemmin niin pahasti halvaantunut kykenee istumaan pyörätuolissa.

Juu, et taida tietää kyllä mistään mitään. Vähän vaivalloista on kahden pyörätuolissa olevan saada vaatteet päältään, mennä sänkyyn oikeaan asentoon ja vielä tehdä se urheilusuoritus niin, että molemmista tuntuu hyvältä.

Jos ei olisi kyse niin intiimistä kanssakäymisestä ilman vaatteita sanoisin, että tulepa katsomaan. Jos kykenee rullaamaan eikä väsy istuessaan, on selässä sellaiset lihakset joilla seksi ei ole kummallinen urheilusuoritus.

Toki jos ainoa hyväksytty asento on sylikkäin, silloin saattaa tulla stoppi, mutta jos on itse pyörätuolissa, ei tuollaisia hulluja kirjoittele, kun tietää sen varmasti onnistuvan.

Aivan. Ei vammaisuuttakaan nyt niin monenlaista sorttia ole. Jos jollain pyörätuolipariskunnalla onnistuu seksi, niin kyllä se onnistuu muiltakin. Turhaa ininää.

Sattuneesta syystä tunnen useampia invalideja, eikä seksi nyt täysin vieras aihe ole. Niin kauan kuin kykenee pitämään omaa selkää pystyssä päivän pyörätuolissa on ainakin minun tietääkseni ihan pariutumiseenkin tarvittavissa lihaksissa voimia.

Eli ketjun aloittanut vammainen valehtelee, koska sinun tuntemasi invalidit pystyvät vaivattomaan seksiin?

Eiköhän ole helpompi todeta, että ketjun aloittanut on porvoolainen pyörätuolipotilas. Ei hän valehtele, vaan kirjoittaa ennakkoluuloilla, joita pyörätuolissa liikkuvat kohtaavat tuon tuosta.

Hei bitch.. kandee varoo mitä kirjottelee..

Vierailija
349/392 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pastan keittäjä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olet pyörätuolissa huomannut, miten ihmiset suhtautuvat sinuun niin olisiko hullu ajatus, että olisit kuvassa pyörätuolissa jolloin olisi mahdollisuudet onnistumisiin.    

No silloin voi olla varma, että saa vastauksia vain muilta pyörätuolilaisilta. -ap

Onko niissä jotain vikaa?

Yritäpä harrastaa yhdyntää jos kummankaan jalat ei toimi? -ap

No katsopas. Sinä et huoli vammaista seksipartneriksesi, koska et voi hänen kanssaan tehdä kaikkia juttuja. Terve mies ei huoli sinua seksipartneriksi, koska sinun kanssasi ei voi tehdä kaikkia juttuja. Kun pohdit omaa suhtautumistasi vammaiseen seksikumppanina, oivallat nopeasti miten terve suhtautuu sinuun. Ja sitten ymmärryksesi lisääntyy.

Vierailija
350/392 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin niin höpsö, että kuvittelin viestin asiayhteydestä käyvän ilmi, että mies pelkäisi ajamista/vauhtia. Kyseessähän on tosiasiallisesti vaarallinen harrastus, jota on tietyssä mielessä tervettäkin pelätä.

Eli haluat moottoripyöräilijän koska et halua pelokkaita mutta mielestäsi moottoripyöräily on vaarallinen harrastus jota on mielestäsi tervettäkin pelätä?

Viestistäsi kävi lähinnä ilmi vain se, että yrität nostaa moottoripyöräilyä korkeammalle jalustalle, kuin se todellisuudessa kuuluisi.

Vierailija
351/392 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n ongelma ei tunnu olevan se pyörätuoli vaan salailu ja ylimielisyys. Kukapa nyt lähtökohtaisesti epärehellistä mulkvistia haluaisi, oli liikuntavammainen tai ei. Eiku oota, AP onkin sellainen jännänainen!

352/392 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan vaikka en jaksanut enkä oikeastaan halunnutkaan lukea koko ketjua läpi. Hyi mitä kommentteja! Mitä ihmisillä oikeen liikkuu päässä? "En haluaisi suhteeseen pyörätuolissa olevan kanssa". Miksi? Tiedättekö ettei kaikki liikuntavammaiset ole neliraajahalvaantuneita? Joku tuolla puhui rajoituksista ja siitä ettei halua mitään avustettavaa. No, voin kertoa että en ole koskaan joutunut toimittamaan avustajan tai huoltajan roolia suhteessani miehen kanssa joka on pyörätuolissa. Mieheni hoitaa itse omat vessassakäyntinsä, siirtymiset tuolista sänkyyn, pukemiset ja kaiken muun mahdollisen. Hän jopa kiipeää portaita pyörätuolillaan. Hän pelaa kelkkajääkiekkoa, pyörätuolisulkapalloa ja -salibandya, kelaa pyörätuolillaan 15km lenkkejä, ulkoiluttaa koiramme ja ajaa autoa. Kumpikaan hänen jaloistaan ei toimi, mutta voimme silti harrastaa seksiä ja se onkin parasta seksiä mitä olen eläissäni saanut. (Ja ei, mieheni ei ole ensimmäiseni.) En ole koskaan, en edes suhteemme alkuvaiheessa ajatellut häntä henkilönä joka on pyörätuolissa, vaan ihan vaan henkilönä, piste. Tällä palstalla kirjoittelevat elävät ilmeisesti jossain pinnallisessa maailmassa missä ainoastaan ulkonäöllä on väliä ja jossa ei välitetä tutustua itse ihmiseen. Ja jotta kirjoitukseni kiinnittäisi myös näiden ihmisten huomion, mainitsen vielä että mieheni on ihan helvetin komea ja hänen ylävartalonsa lähentelee veistoksellisuutta.

Vierailija
353/392 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaahan kun kerron nyt totuuden tästä asiasta. Ensinnäkään en epäile tätä provoksi, ei kai vamma tai sairaus ole niin ihmeellinen asia, ettei täällä kukaan voisi ko. tilanteessa olla.

Ap haluaa vammattoman miehen ja hänellä on siihen perustelut (esimerkiksi sänkyhommien toimiminen.) Vammaisellakin saa olla odotuksia ja kriteereitä. Ap:n aivot toimivat, jalat eivät.

Iso osa ei halua pyörätuolissa istuvaa ihmistä monien asioiden takia, ei minun tarvitse niitä tähän listata, te tiedätte kyllä. Mutta maailmassa on ja tulee olemaan miehiä, joille pyörätuoli ei ole ongelma eikä mikään. Ehkä se mies ei tule heti vastaan, mutta ei se muutenkaan tule.

Seurustelisinko itse pyörätuolimiehen kanssa? En.

En jaksa eritellä syitä, ihan sama. Mutta niin. Tuollaiset asiat "pitää" kertoa heti alussa, vaikkapa profiilissa. Samoin kuin lapset, mahdollinen kuulovamma, näkövamma, amputoitu raaja, lapset, jne.

Niin ja heivaa helvettiin se Tinder. Pinnallisempaa paikkaa saa etsiä.

Vierailija
354/392 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, lapset tuli kaksi kertaa. En jaksa muokata.

Vierailija
355/392 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lilliputti kirjoitti:

Vastaan vaikka en jaksanut enkä oikeastaan halunnutkaan lukea koko ketjua läpi. Hyi mitä kommentteja! Mitä ihmisillä oikeen liikkuu päässä? "En haluaisi suhteeseen pyörätuolissa olevan kanssa". Miksi? Tiedättekö ettei kaikki liikuntavammaiset ole neliraajahalvaantuneita? Joku tuolla puhui rajoituksista ja siitä ettei halua mitään avustettavaa. No, voin kertoa että en ole koskaan joutunut toimittamaan avustajan tai huoltajan roolia suhteessani miehen kanssa joka on pyörätuolissa. Mieheni hoitaa itse omat vessassakäyntinsä, siirtymiset tuolista sänkyyn, pukemiset ja kaiken muun mahdollisen. Hän jopa kiipeää portaita pyörätuolillaan. Hän pelaa kelkkajääkiekkoa, pyörätuolisulkapalloa ja -salibandya, kelaa pyörätuolillaan 15km lenkkejä, ulkoiluttaa koiramme ja ajaa autoa. Kumpikaan hänen jaloistaan ei toimi, mutta voimme silti harrastaa seksiä ja se onkin parasta seksiä mitä olen eläissäni saanut. (Ja ei, mieheni ei ole ensimmäiseni.) En ole koskaan, en edes suhteemme alkuvaiheessa ajatellut häntä henkilönä joka on pyörätuolissa, vaan ihan vaan henkilönä, piste. Tällä palstalla kirjoittelevat elävät ilmeisesti jossain pinnallisessa maailmassa missä ainoastaan ulkonäöllä on väliä ja jossa ei välitetä tutustua itse ihmiseen. Ja jotta kirjoitukseni kiinnittäisi myös näiden ihmisten huomion, mainitsen vielä että mieheni on ihan helvetin komea ja hänen ylävartalonsa lähentelee veistoksellisuutta.

Niin siis miehesi on sinun mielestäsi helvetin komea ja helvetin kaikkea. Älä puhu siitä absoluuttisena totuutena. Itselleni pyörätuoli-ihmiset ovat ihan vain ihmisiä, mutta parisuhteeseen en alkaisi tällaisen henkilön kanssa.

Vierailija
356/392 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS. Tuolle miehensä ylistäjälle haluaisin ikäväkseni mainita, että miestäsi ei kovin moni huoli vamman takia, sinä nyt huolit. Todennäköisesti hän on asenteeltaankin nöyrempi, koska on vammainen eikä saa sen vuoksi "ketä tahansa." Ilman pyörätuolia asiat saattaisivat olla täysin päinvastoin ja miehesi persoonallisuus jotain ihan muuta.

Siis saattaisivat. Kannattaa ajatella sitä.

357/392 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

suklaaherkku kirjoitti:

PS. Tuolle miehensä ylistäjälle haluaisin ikäväkseni mainita, että miestäsi ei kovin moni huoli vamman takia, sinä nyt huolit. Todennäköisesti hän on asenteeltaankin nöyrempi, koska on vammainen eikä saa sen vuoksi "ketä tahansa." Ilman pyörätuolia asiat saattaisivat olla täysin päinvastoin ja miehesi persoonallisuus jotain ihan muuta.

Miksi minun tulisi sitä ajatella? Miksi minun tulisi jossitella jotain mihin en koskaan saa vastausta? Ja ylistän miestäni koska arvostan häntä, eikö se ole yksi parisuhteen peruspilareista?

Vierailija
358/392 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lilliputti kirjoitti:

suklaaherkku kirjoitti:

Miksi minun tulisi sitä ajatella? Miksi minun tulisi jossitella jotain mihin en koskaan saa vastausta? Ja ylistän miestäni koska arvostan häntä, eikö se ole yksi parisuhteen peruspilareista?

Kuten sanoin, miehesi mahikset ovat hyvin vähäiset vamman takia. Se on yleinen totuus. Turhaan ylistät jotain, mikä johtuu vammasta. Ilman vammaa miehesi ei välttämättä edes vilkaisisi sinua.

Kannattaa suhtautua pyörätuoli-ihmisiinkin ihmisinä eikä nostaa jalustalle.

Vierailija
359/392 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran auto onnettomuudessa ja vasen jalkani jouduttiin amputoimaan. Olen vasta 25vuotias nainen. Monta kertaa olen saanut miehiltä pakit tämän vammaisuuteni vuoksi. Mainitsen kyllä rehellisesti tästä asiasta aina, mutta sen jälkeen miehiä ei tunnu enään kiinnostavan :/ Tympeä homma, vaan ei mahda mitään. Käytän proteesia, mutta eipä sekään tuo lohtua. Vammainen olen ja sellaisena pysyn.

Ihmetyttää kyllä, miksi et AP heti kerro tuosta asiasta? Mun mielestä on ihan kohteliasta mainita, on tuo kyllä kuitenkin aika iso juttu.

Tsemppiä sulle kuitenkin, ei kannata lannistua!

Se on vaan ikävä fakta. Miehiä voi kammoksuttaa ajatus seksistä toisen kanssa kun jalka puuttuu.

Naisia sellainen ei kammoksuta, koska naiset ovat ymmärtäväisempiä.

Lol .

Naisillehan on este jo puuttuva korva tai alle 180cm pituus. Saati jalka, eihän jalkapuoli mies voi nussia kuin kunnon mies.

Vierailija
360/392 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on saanut kammottavia vastauksia, mutta kuvastaa sitä, millaista porukkaa täällä av:lla liikkuu. Varsinkin viime vuosina tietynlaiset miehet ovat löytäneet palstan.

Millaiset miehet? Tasoa vaativat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän