Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset sheimaa betauroksia

Vierailija
23.04.2016 |

Piilokamerakuva paljastaa naisten kaksoisstandardit. Jännämiehet (lover) ja betamiehet (provider). Kun betamies flirttailee, niin nainen sanoo että "hyi, esineellistävä sika", kun alfauros sanoo saman niin nainen kikattaa "sä oot hauska, mä tykkään susta".

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkaa aina vituttaan kun katson näitä "pua asiantuntijoita". Äijät käyttäytyvät kuin pellet, täydellisen läpinäkyvästi mutta menee kuin täydestä johonkin naiseen? Ei helvetti tuollainen wheee you so funny lets hug! tason läppä. 

Vierailija
2/38 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua alkaa aina vituttaan kun katson näitä "pua asiantuntijoita". Äijät käyttäytyvät kuin pellet, täydellisen läpinäkyvästi mutta menee kuin täydestä johonkin naiseen? Ei helvetti tuollainen wheee you so funny lets hug! tason läppä. 

Mimmit diggaa kun mies on itsevarma. Ihan sama mitä hölmöä tekee tai sanoo, kunhan on alfa-asenteella liikenteessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mimmit diggaa kun mies on itsevarma. Ihan sama mitä hölmöä tekee tai sanoo, kunhan on alfa-asenteella liikenteessä.

No mikset sitten itse ota alfa-asennetta ja lähde kaupungille?

Vierailija
4/38 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muuten itse käyttäytyisivät samassa tilanteessa? Lämpenisitkö mielummin rumalle lihavalle vai hoikalle ja kauniille naisille? Niinpä, arvasin. Joten mitä ihmeellistä tuossa videossa muka on?

Vierailija
5/38 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpommin sanottu kuin tehty tosin. Ymmärrät varmaan itsekin, jos on luonteeltaan ihan toisenlainen, niin vaikeaa teeskennellä muuta, ainakaan ilman että vaikuttaa feikiltä.

Vierailija
6/38 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten muuten itse käyttäytyisivät samassa tilanteessa? Lämpenisitkö mielummin rumalle lihavalle vai hoikalle ja kauniille naisille? Niinpä, arvasin. Joten mitä ihmeellistä tuossa videossa muka on?

Et tainnut katsoa videota. Eihän tuo betauros ole mikään ruma olmi, vaan komea hammaslääkäri, mutta liian ujo ja nössö naisille.

Vierailija
7/38 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset pilkkaavat jos beta yrittää teeskennellä alfaa.

Alfamaisen kusipää-asenteen kanssa synnytään, betaksi tullaan huonojen kokemusten kautta. Koko pointti on se että betat ovat ujoja ja huomaamattomia, muutenhan he olisivat alfoja tai jotain muuta (ainakin sellaisia miehiä jotka saavat seksiä.)

Vierailija
8/38 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan kuunnellut minkä tason läppää ihmiset heittää jossain yökerhossa? Ei ne mistään politiikasta ja kulttuurista siellä keskustele kun yrittävät iskeä sänkyseuraa.

Vierailija
9/38 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan rakastunut yhteen betaan.

Oon ite ok-nainen. Mies alfa.

Vierailija
10/38 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jonkun "are you a pole dancer"-tyyppisen kysymyksen esittämistapa määrää isolta osalta sen kuinka se käsitetään. Ihan normaalia ja pätee myös miehiin.

Vierailija
11/38 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi videon pullukka ja parrakas mies ei todellakaan olisi mulle mitään "lover"-materiaalia. Jos joku hyvännäköinen hammaslääkäri (eli sun "beta"-mies) sanoo mulle että ootko pole dancer, niin pitäisin miestä hiukan ällöttävänä. Jos heti perään sen kaveri tulee puolustelemaan että hei sehän oli kohteliaisuus ja kysyy melkein samaan hengevetoon että "no ootko pole dancer" niin saattaisin naurahtaa mutta en siksi että mies olisi minusta ihana vaan siksi että koko juttu menee jo vitsin puolelle, eli tää jälkimmäinen tyyppi yritti vaan heittää rentoa läppää aiheesta ja saada mun tiukkaa nutturaa löysemmälle.

Mistä tää sun naisviha kumpuaa? Jos et saa naista, niin voi voi. En minäkään saa miestä. Kaikille nyt ei vaan nallekarkit mee tasan.

12/38 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis missä se alfamies oli? Toinen oli asiallinen, toinen mauton... Sitä paitsi, totta kai komealle miehelle (joita videossa muuten ei ollut) annetaan anteeksi pientä tökeryyttä. Miksei annettaisi? Ei se ole mikään tuplastandardi. 

Sitä paitsi, kysyin omalta mieheltäni, miten nainen reagoisi, jos hän kävisi naiselta baarissa kysymässä, että onko tämä strippari? Mies totesi että avaria hän varmaan saisi... Samainen mies on saanut naisia mukaansa kysymällä kännissä baarissa, kuka haluaa lähteä panemaan, mutta ei hänkään hyvää vastaanottoa odottaisi noiden videoiden kysymyksillä...

Vierailija
13/38 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsonut videota, mutta ymmärsinkö mä nyt siis oikein, että naiset halusivat mieluummin random kusipään kuin komean ujon hammaslääkärin? Mille planeetalle tuo sijoittui?

Vierailija
14/38 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi videon pullukka ja parrakas mies ei todellakaan olisi mulle mitään "lover"-materiaalia. Jos joku hyvännäköinen hammaslääkäri (eli sun "beta"-mies) sanoo mulle että ootko pole dancer, niin pitäisin miestä hiukan ällöttävänä. Jos heti perään sen kaveri tulee puolustelemaan että hei sehän oli kohteliaisuus ja kysyy melkein samaan hengevetoon että "no ootko pole dancer" niin saattaisin naurahtaa mutta en siksi että mies olisi minusta ihana vaan siksi että koko juttu menee jo vitsin puolelle, eli tää jälkimmäinen tyyppi yritti vaan heittää rentoa läppää aiheesta ja saada mun tiukkaa nutturaa löysemmälle.

Mistä tää sun naisviha kumpuaa? Jos et saa naista, niin voi voi. En minäkään saa miestä. Kaikille nyt ei vaan nallekarkit mee tasan.

Se on se alfan kuuluisa "pilke silmäkulmassa".

Vierailija
15/38 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol mitä pseudoantropologiaa taas. :D Kusipäinen jäbä toi blondi muutenkin.

Vierailija
16/38 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En katsonut videota, mutta ymmärsinkö mä nyt siis oikein, että naiset halusivat mieluummin random kusipään kuin komean ujon hammaslääkärin? Mille planeetalle tuo sijoittui?

Aika normisettiä yöelämässä. Ei jollain betauroksilla ole paljon saumaa mennä yökerhossa jututtamaan naisia jollain ujon asiallisella tyylillä. Tulee pakit saman tien. Bile-Danit vie voiton. Toki näille "provider" miehille löytyy sijansa heti kun aletaan perhettä perustamaan, mutta jos betauros yrittää käyttäytyä samalla tavalla kuin alfa, niin nainen sheimaa heti ja yrittää painaa betan takaisin alas omalle tasolleen.

Vierailija
17/38 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Jos on ruma mies, niin se on ihan se ja sama kuinka itsevarma on tai kuinka paljon on pilkettä silmäkulmassa. Vastaavasti jos on komea, voi olla todella tampio ja heittää ala-arvoista juttua ja saa silti joka ilta yöseuraa

Vierailija
18/38 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jonkun "are you a pole dancer"-tyyppisen kysymyksen esittämistapa määrää isolta osalta sen kuinka se käsitetään. Ihan normaalia ja pätee myös miehiin.

Lisään vielä, että tuon "alfan" muka mulkku tapa esittää sama kysymys uudestaan oli huumoria, sen takia nainen sanoi, että ihqdaa ei minkää kuvitellun mulkkuuden takia. Miten tuosta edes saa mulkkua kun se oli ihan selkeä vitsi? Enemmän ja enemmän vaikuttaa siltä, että todellinen ongelma on teidän tapa tulkita asioita ihan päin seiniä.

Vierailija
19/38 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan naiset ottavat hölmön läpän huumorilla, kun se heitetään selvästi vitsinä eikä oikeana kysymyksenä. Groundbreaking, I say.

Vierailija
20/38 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujot miehet parhaita aviomiehiä.Tyhmä valitsee naistennaurattajan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi