Naiset sheimaa betauroksia
Piilokamerakuva paljastaa naisten kaksoisstandardit. Jännämiehet (lover) ja betamiehet (provider). Kun betamies flirttailee, niin nainen sanoo että "hyi, esineellistävä sika", kun alfauros sanoo saman niin nainen kikattaa "sä oot hauska, mä tykkään susta".
Kommentit (38)
Vpivoi. Miehethän ei vaadi naisilta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jonkun "are you a pole dancer"-tyyppisen kysymyksen esittämistapa määrää isolta osalta sen kuinka se käsitetään. Ihan normaalia ja pätee myös miehiin.
Lisään vielä, että tuon "alfan" muka mulkku tapa esittää sama kysymys uudestaan oli huumoria, sen takia nainen sanoi, että ihqdaa ei minkää kuvitellun mulkkuuden takia. Miten tuosta edes saa mulkkua kun se oli ihan selkeä vitsi? Enemmän ja enemmän vaikuttaa siltä, että todellinen ongelma on teidän tapa tulkita asioita ihan päin seiniä.
Eihän tässä kukaan häntä mulkuksi ole väittänytkään. Toisaalta tuollaisilla naistenaurattajilla on yleensä niin paljon naisia kierroksissa että voitaneenko pettäminen laskea mulkkuuden piiriin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi videon pullukka ja parrakas mies ei todellakaan olisi mulle mitään "lover"-materiaalia. Jos joku hyvännäköinen hammaslääkäri (eli sun "beta"-mies) sanoo mulle että ootko pole dancer, niin pitäisin miestä hiukan ällöttävänä. Jos heti perään sen kaveri tulee puolustelemaan että hei sehän oli kohteliaisuus ja kysyy melkein samaan hengevetoon että "no ootko pole dancer" niin saattaisin naurahtaa mutta en siksi että mies olisi minusta ihana vaan siksi että koko juttu menee jo vitsin puolelle, eli tää jälkimmäinen tyyppi yritti vaan heittää rentoa läppää aiheesta ja saada mun tiukkaa nutturaa löysemmälle.
Mistä tää sun naisviha kumpuaa? Jos et saa naista, niin voi voi. En minäkään saa miestä. Kaikille nyt ei vaan nallekarkit mee tasan.
Se on se alfan kuuluisa "pilke silmäkulmassa".
Ei vaan pointtina oli se että tuo jälkimmäinen tyyppi yritti "pelastaa" tilanteen. Jos se pullukka olisi kysynyt tuon kysymyksen ensimmäisenä niin olisin yhtä lailla pitänyt häntä ällöttävänä (varmaan vieläkin ällöttävämpänä kuin hammaslääkäriä, koska toi pullukka ei miellytä mun silmää ei sitten yhtään), ja sitten jos toi hammaslääkäri olis tullut seivaamaan tilannetta, niin olisin naurahtanut vuorostani hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Jos on ruma mies, niin se on ihan se ja sama kuinka itsevarma on tai kuinka paljon on pilkettä silmäkulmassa. Vastaavasti jos on komea, voi olla todella tampio ja heittää ala-arvoista juttua ja saa silti joka ilta yöseuraa
Tuo videolla oleva "alfa" on kyllä varmaankin rumempi noista kahdesta. Kyllä se itsevarmuus on mikä ratkaisee.
Ei todellakaan ratkaise. Itsevarmuudesta on hyötyä vain, jos ei ole ruma. Videolla ei ollut ketään rumaa
Vierailija kirjoitti:
En katsonut videota, mutta ymmärsinkö mä nyt siis oikein, että naiset halusivat mieluummin random kusipään kuin komean ujon hammaslääkärin? Mille planeetalle tuo sijoittui?
Känniselle baariplaneetalle. Haluaisin nähdä nämä samat tyypit vaikka yliopiston kirjastossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Jos on ruma mies, niin se on ihan se ja sama kuinka itsevarma on tai kuinka paljon on pilkettä silmäkulmassa. Vastaavasti jos on komea, voi olla todella tampio ja heittää ala-arvoista juttua ja saa silti joka ilta yöseuraa
Tuo videolla oleva "alfa" on kyllä varmaankin rumempi noista kahdesta. Kyllä se itsevarmuus on mikä ratkaisee.
Haluaisin kyllä tietää miten se hammaslääkäri on esittänyt ton kysymyksen. Jos se kysy sen vakavalla naamalla ja tosissaan niin joo kuka tahansa täysjärkinen nainen pitää kysymystä ällöttävänä. Jos taas toinen mies tulee ja kääntää asian vitsiksi niin kysymyskin kuulostaa vähemmän tungettelevalta ja ällöttävältä. Ei tää sen kummempaa matematiikkaa oo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En katsonut videota, mutta ymmärsinkö mä nyt siis oikein, että naiset halusivat mieluummin random kusipään kuin komean ujon hammaslääkärin? Mille planeetalle tuo sijoittui?
Känniselle baariplaneetalle. Haluaisin nähdä nämä samat tyypit vaikka yliopiston kirjastossa.
Tuommonen stereotyyppinen jenkkimallin pintaliitomuija nyt on muutenkin siellä kehitysvamma-normaali rajamaastossa kun älykkyydestä puhutaan. Eikä suomalainen versiokaaan juuri älyllä juhli. On muuten harvinaisen oksettava tuo "alphakin".
- neitimäinen ääni
- löllö vartaloa
- oksettavasti paita auki josta tuo löllövartalo paistaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika normisettiä yöelämässä. Ei jollain betauroksilla ole paljon saumaa mennä yökerhossa jututtamaan naisia jollain ujon asiallisella tyylillä. Tulee pakit saman tien. Bile-Danit vie voiton. Toki näille "provider" miehille löytyy sijansa heti kun aletaan perhettä perustamaan, mutta jos betauros yrittää käyttäytyä samalla tavalla kuin alfa, niin nainen sheimaa heti ja yrittää painaa betan takaisin alas omalle tasolleen.
Bile-Dani ei ole alfaurosta nähnytkään :D Kuka tahansa betamies vie naisen bile-Danin edestä mennen tullen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jonkun "are you a pole dancer"-tyyppisen kysymyksen esittämistapa määrää isolta osalta sen kuinka se käsitetään. Ihan normaalia ja pätee myös miehiin.
Lisään vielä, että tuon "alfan" muka mulkku tapa esittää sama kysymys uudestaan oli huumoria, sen takia nainen sanoi, että ihqdaa ei minkää kuvitellun mulkkuuden takia. Miten tuosta edes saa mulkkua kun se oli ihan selkeä vitsi? Enemmän ja enemmän vaikuttaa siltä, että todellinen ongelma on teidän tapa tulkita asioita ihan päin seiniä.
Eihän tässä kukaan häntä mulkuksi ole väittänytkään. Toisaalta tuollaisilla naistenaurattajilla on yleensä niin paljon naisia kierroksissa että voitaneenko pettäminen laskea mulkkuuden piiriin?
Mies itse sanoo videolla, että nainen nauroi hänen tavalleen esittää kysymys koska hän oli mulkumpi.
Ainakin mun työpaikan "betamies" on yksi vittumaisimmista miehistä jonka olen tavannut. Ei sano moi, ei katso silmiin, lähtee pois kahvihuoneessa kun tulen paikalle ja mielistelee naisia jotka kiusaavat muita naisia. Joten. Oliko jotain epäselvää?
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika normisettiä yöelämässä. Ei jollain betauroksilla ole paljon saumaa mennä yökerhossa jututtamaan naisia jollain ujon asiallisella tyylillä. Tulee pakit saman tien. Bile-Danit vie voiton. Toki näille "provider" miehille löytyy sijansa heti kun aletaan perhettä perustamaan, mutta jos betauros yrittää käyttäytyä samalla tavalla kuin alfa, niin nainen sheimaa heti ja yrittää painaa betan takaisin alas omalle tasolleen.
Bile-Dani ei ole alfaurosta nähnytkään :D Kuka tahansa betamies vie naisen bile-Danin edestä mennen tullen :D
Ehkä av-mamman mielikuvituksessa, muttei todellisuudessa. http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/ex_tyokaveri_pal…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi videon pullukka ja parrakas mies ei todellakaan olisi mulle mitään "lover"-materiaalia. Jos joku hyvännäköinen hammaslääkäri (eli sun "beta"-mies) sanoo mulle että ootko pole dancer, niin pitäisin miestä hiukan ällöttävänä. Jos heti perään sen kaveri tulee puolustelemaan että hei sehän oli kohteliaisuus ja kysyy melkein samaan hengevetoon että "no ootko pole dancer" niin saattaisin naurahtaa mutta en siksi että mies olisi minusta ihana vaan siksi että koko juttu menee jo vitsin puolelle, eli tää jälkimmäinen tyyppi yritti vaan heittää rentoa läppää aiheesta ja saada mun tiukkaa nutturaa löysemmälle.
Mistä tää sun naisviha kumpuaa? Jos et saa naista, niin voi voi. En minäkään saa miestä. Kaikille nyt ei vaan nallekarkit mee tasan.
Se on se alfan kuuluisa "pilke silmäkulmassa".
Ei vaan pointtina oli se että tuo jälkimmäinen tyyppi yritti "pelastaa" tilanteen. Jos se pullukka olisi kysynyt tuon kysymyksen ensimmäisenä niin olisin yhtä lailla pitänyt häntä ällöttävänä (varmaan vieläkin ällöttävämpänä kuin hammaslääkäriä, koska toi pullukka ei miellytä mun silmää ei sitten yhtään), ja sitten jos toi hammaslääkäri olis tullut seivaamaan tilannetta, niin olisin naurahtanut vuorostani hänelle.
Olet hellyyttävän naiivi.
Naiset haluaa leikkimielisen kusipään "playful asshole".
Vierailija kirjoitti:
Ovatko nuo oikeasti self-help videoita kuinka saada nainen? :D
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa todellisuuteen sieltä Hollywood-unelmistasi.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa todellisuuteen sieltä Hollywood-unelmistasi.
Meinaatko, että ihan normimiehetki käyttävät apunaan jotain self-help videoita, kuinka saada nainen sänkyyn? :D
En asu Hollywoodissa ja elämäni on todennäköisesti melko kaukana sellaisesta.
Taas tämä sama tyyppi täällä jauhaa samasta aiheesta. Oikeasti ap mitä tämä asian ihmettely täällä auttaa? Onko jotenkin auttanut ymmärtämään/hyväksymään/käsittelemään asia? Vienyt eteenpäin? Jos ei niin anna nyt jo hyväntähden olla jo tai tee asialle jotain jotta sinustakin tulisi jo se hiton alfauros, joiden perään koko ajan itket.