Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ekokampaamojen energialeikkaus

Vierailija
23.04.2016 |

Onko joku kokeillut? Ihan höpöhöpöä vai onko jotain perää, että tukka näyttää paremmalta? Että jotenkin katsovat tarkempaan kasvusuunnat, jakaukset, pyörteet? Tekis suomalaiselle lirutukalle poikaa, jos tosiaan toimii, mutta taitaa olla niin, että köyhtyy vain tuplat normaaliin verrattuna? Vai?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän vain joku ole juurikin huomannut markkinaraon suomalaisissa liruhiuksissa ja keksinyt tällaisen...

Vierailija
2/6 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhaata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan ollut edes mitenkään erityisen hyvä hiustenleikkaus. Ihan samanlainen päätä pitkin roikkuva liru tukka on sen jälkeen kuin ennenkin. Ja se minkä näköisenä lähdin ekokampaamosta oli suorastaan koomista. Siellä käytettiin jotain luonnollisia muotoiluaineita, jotka eivät toimineet muotoilevasti, mutta tekivät tukan rasvaisen näköiseksi. Niinpä lähdin kampaamosta seuranani sen näköinen päätä myöten nuoleva tukka, että ei olisi viikkoon pesty. Totesin, että vähän liian luonnollista minulle nuo ekokampaamot :D

Vierailija
4/6 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ainakaan ollut edes mitenkään erityisen hyvä hiustenleikkaus. Ihan samanlainen päätä pitkin roikkuva liru tukka on sen jälkeen kuin ennenkin. Ja se minkä näköisenä lähdin ekokampaamosta oli suorastaan koomista. Siellä käytettiin jotain luonnollisia muotoiluaineita, jotka eivät toimineet muotoilevasti, mutta tekivät tukan rasvaisen näköiseksi. Niinpä lähdin kampaamosta seuranani sen näköinen päätä myöten nuoleva tukka, että ei olisi viikkoon pesty. Totesin, että vähän liian luonnollista minulle nuo ekokampaamot :D

Just tätä pelkään! :D Selittikö kampaaja tätä "mahtavuutta" mitenkään? Siis, että leikkaa niin ja näin ja on tosi hyvä tukalle jne.?

Vierailija
5/6 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just tätä pelkään! :D Selittikö kampaaja tätä "mahtavuutta" mitenkään? Siis, että leikkaa niin ja näin ja on tosi hyvä tukalle jne.?

Joo. Mä otin siellä sekä kasvivärin että tuon energialeikkauksen. Kampaamossa soi joku kummallinen afrikkalainen kansanmusiikki, ja kampaaja saarnasi synteettisten tuotteiden haitoista ja vaaroista melkein koko ajan. Sitten kun teki tuota energialeikkausta selitti jotain siitä kuinka hiukset kerrostetaan menemään jotenkin pehmeästi kuin sädekehä pään ympärillä tms hörhön kuuloista. Mulla kun on pitkä tukka ja suht ohut, niin kaikki kerrostukset on paha, johtavat siihen että latva menee liian ohueksi. Kauan sitä energialeikkausta täytyi kasvatella pois, että sai taas tasapitkän tukan joka puolelta.

Oma lukunsa oli myös se kasviväri. Halusin niin tummaa kuin mahdollista, ja huolimatta siitä että väri kesti perinteisiin väreihin verrattuna ikuisuuden vaikuttaa, niin lopputulosta ei edes huomannut. Kävin Pohjois- Helsinkiläisessä ekokampaamossa.

Vierailija
6/6 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Mä otin siellä sekä kasvivärin että tuon energialeikkauksen. Kampaamossa soi joku kummallinen afrikkalainen kansanmusiikki, ja kampaaja saarnasi synteettisten tuotteiden haitoista ja vaaroista melkein koko ajan. Sitten kun teki tuota energialeikkausta selitti jotain siitä kuinka hiukset kerrostetaan menemään jotenkin pehmeästi kuin sädekehä pään ympärillä tms hörhön kuuloista. Mulla kun on pitkä tukka ja suht ohut, niin kaikki kerrostukset on paha, johtavat siihen että latva menee liian ohueksi. Kauan sitä energialeikkausta täytyi kasvatella pois, että sai taas tasapitkän tukan joka puolelta.

Oma lukunsa oli myös se kasviväri. Halusin niin tummaa kuin mahdollista, ja huolimatta siitä että väri kesti perinteisiin väreihin verrattuna ikuisuuden vaikuttaa, niin lopputulosta ei edes huomannut. Kävin Pohjois- Helsinkiläisessä ekokampaamossa.

:D Argh! Kyllä nyt kuulostaa, että meikäläisen matka vie perinteisesti ihan synteettisten aineiden lähteelle. Eikö oo ketään ekohommien puolestapuhujaa linjoilla? Vai onko kaikki todennu sen ekan kerran jälkeen et kiitos, mut ei kiitos?