Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, rehellinen mielipide millaiset kynnet parhaat naisella?

Vierailija
23.04.2016 |

Mitä mieltä lakatuista kynsistä, onko värillä väriä? Vaiko luonnolliset taikka rakennekynnet? Perusteluja.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle oikeastaan ihan sama, maksan vaimolleni joka kk kynnet ihan vaan hänen ilokseen. Ei minua kiinnosta, kunhan ei ole hirveän pitkät ja terävät. Pääasia että vaimo tykkää

Vierailija
22/34 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne miehet kynsiin kiinnittää huomiota. Kerran kaupan kassajonossa edellä oleva mies kehui että onpa sinulla kauniit varpaat! 😃 Olin juuri ottanut ranskalaisen pedikyyrin eli kynnet oli lakattu kirkkaalla lakalla ja kynsien kärjet valkoiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskalainen manikyyri ja varsinkin pedikyyri on hirveä. Valkoiset kärjet saavat kynnet näyttämään ylikasvaneilta ja epäsiisteiltä.

Vierailija
24/34 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennekynnet on turn off, värillä ei niin väliä.

Vierailija
25/34 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä miehiltä kysymään. Pidä sellaiset kun haluat. Mä teen niin.

Vierailija
26/34 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne miehet kynsiin kiinnittää huomiota. Kerran kaupan kassajonossa edellä oleva mies kehui että onpa sinulla kauniit varpaat! 😃 Olin juuri ottanut ranskalaisen pedikyyrin eli kynnet oli lakattu kirkkaalla lakalla ja kynsien kärjet valkoiset.

Jaa, ehkä huvitti kuinka hölmöt kynnet joku jaksaa itselleen laittaa... Voi hyvä jumala miten tyhjäpäisiä ihmisiä jos tuollaista jaksaa miettiä. Tän ketjun alla oli ketju Riki Sorsa kuolee kohta, siinä hieno leikkaus ajasta. Jatkakaa vain kynsien miettimistä, hienoa jos se on suurin ongelma,

Vierailija
27/34 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hjotkut typerät naiset uskovat kun mies esittää ettei kynnet merkkaa.... Miehet ovat itse asiassa paljon tarlempia yksityiskohdista kuin naiset ja tekevät isoja päätelmiä naisen suhteen näiden yksityiskohtien perusteella.

Pureskellut kynnet ovat turn off.

Tekokynnet ovat turn off.

Luonnollisen näköiset pitkät tekokynnet ovat hyvät.

Lyhyet lakatut kynnet ovat hyvät.

Lyhyet terveellisen näköiset lakkaamattomat kynnet pitkinä tai lyhyinä ovat hyvät.

Tärkeintä on, että mies huomaa naisen pitävän huolta itsestään. Esim. meikkasmaton nainen ruma, luonnollinen meikki hyvä.

Voi lapsikulta, kirjoituksesi oli höpötystä. XD Katsopa ympärillesi niin näet pariskuntia, joiden naisissa nämä sinun määrittelemäsi "yksityiskohdat" kumoutuvat. Niin kuin tuolla jo kirjoitin, eivät miehet todellakaan huomaa mitään naisen kynsiä, tai ehkä jotkut hieman hienosteluun taipuvaiset "miehet" huomaavat, mutta muille muut asiat ovat tärkeämpiä kuin kynsien pituudet tai vaikka mainitsemasi meikkaaminen. Mutta jos sinulle naisen kynsien pituus ja väritys on syy olla kiinnostumatta naisesta, niin onnea matkaan! :)

Miehet saattavat huomata paljon enemmän kuin koskaan sanovat.

Mun rakastajani on sanonut meikistä, kun siitä kysyin, että parasta on, kun kaunis nainen meikkaa niin vähän, ettei huomaa hänen meikanneen.

Jostain syystä sama mies tykkää mun jaloista kovasti, niinpä kysyin häneltä varpaan kynsien lakasta. Hän sanoi tykkäävänsä, mutta syy ei ollut lakka sinänsä vaan se, että naunen pitää jaloistaan huolta.

Eli se mies jota nimittelet lapsikullaksi, kertoi, että tärkeää on, että pitää itsestään huolta ja se on varmasti totta useimpien miesten kohdalla.

Vierailija
28/34 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hjotkut typerät naiset uskovat kun mies esittää ettei kynnet merkkaa.... Miehet ovat itse asiassa paljon tarlempia yksityiskohdista kuin naiset ja tekevät isoja päätelmiä naisen suhteen näiden yksityiskohtien perusteella.

Pureskellut kynnet ovat turn off.

Tekokynnet ovat turn off.

Luonnollisen näköiset pitkät tekokynnet ovat hyvät.

Lyhyet lakatut kynnet ovat hyvät.

Lyhyet terveellisen näköiset lakkaamattomat kynnet pitkinä tai lyhyinä ovat hyvät.

Tärkeintä on, että mies huomaa naisen pitävän huolta itsestään. Esim. meikkasmaton nainen ruma, luonnollinen meikki hyvä.

Voi lapsikulta, kirjoituksesi oli höpötystä. XD Katsopa ympärillesi niin näet pariskuntia, joiden naisissa nämä sinun määrittelemäsi "yksityiskohdat" kumoutuvat. Niin kuin tuolla jo kirjoitin, eivät miehet todellakaan huomaa mitään naisen kynsiä, tai ehkä jotkut hieman hienosteluun taipuvaiset "miehet" huomaavat, mutta muille muut asiat ovat tärkeämpiä kuin kynsien pituudet tai vaikka mainitsemasi meikkaaminen. Mutta jos sinulle naisen kynsien pituus ja väritys on syy olla kiinnostumatta naisesta, niin onnea matkaan! :)

Miehet saattavat huomata paljon enemmän kuin koskaan sanovat.

Mun rakastajani on sanonut meikistä, kun siitä kysyin, että parasta on, kun kaunis nainen meikkaa niin vähän, ettei huomaa hänen meikanneen.

Jostain syystä sama mies tykkää mun jaloista kovasti, niinpä kysyin häneltä varpaan kynsien lakasta. Hän sanoi tykkäävänsä, mutta syy ei ollut lakka sinänsä vaan se, että naunen pitää jaloistaan huolta.

Eli se mies jota nimittelet lapsikullaksi, kertoi, että tärkeää on, että pitää itsestään huolta ja se on varmasti totta useimpien miesten kohdalla.

Kokeilepa seuraavaksi hankkia itsetunto. MIehet ei pidemmän päälle jaksa katsella epävarmaa naista jonka pitää hakea hyväksntää kaikesta mahdollisesta kynsien pituutta ja väriä myöten. Täälläkin monesti todettu: itsevarma, omassa kehossaan ja päässään kotonaan oleva nainen on seksikkäin.

Vierailija
29/34 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, ehkä huvitti kuinka hölmöt kynnet joku jaksaa itselleen laittaa... Voi hyvä jumala miten tyhjäpäisiä ihmisiä jos tuollaista jaksaa miettiä. Tän ketjun alla oli ketju Riki Sorsa kuolee kohta, siinä hieno leikkaus ajasta. Jatkakaa vain kynsien miettimistä, hienoa jos se on suurin ongelma,

Ai, anteeksi kauheasti. Katsos kun, en tiennyt, että saa keskustella ainoastaan suurimmasta ongelmasta. Ketjun otsikko on kyllä sitten vähän harhaan johtava, eikö?

Vierailija
30/34 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtelu virkistää. Kun oot messissä luonnossa patikka/telttaretkellä niin ehkei ne huisat rakennehimmelit ole oikein paras juttu siellä.

Mutta joskus taas arjessa ja varsin viihteellä/intiimihetkissä kun sellaiset puristaa vihjailleen "miehisyyttä" vasten kuin kissa joka tarjoaa kynsiä että rapsutatko vai etkö rapsuta niin aiJEE.

M

Siis päivälläkö ulkona pitaisi olla lyhyet ja illalla punkassa pitkät ja lakatut. Mitenköhän noin käytännössa naisesi tämän toteuttaa, vai onko sulla toinen päivällä ja toinen yöllä?

Vierailija
31/34 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen työtä, jossa kynsilakat eivät pysy tuntia kauempaa vaikka laittaisi mitä tököttejä alle tai päälle pistäisi. Kynteni ovat siis aika sitä mitä ovat, osa hieman pitempiä, osa lyhyitä, mutta hyvin ne kelpaavat miehellenikin. Varpaan kynsiä en juuri hoida kuin kesällä, mutta nekin kelpaavat hyvin. En ole meikannut nyt viikonloppuna ollenkaan, mutta silti mieheni haluaa minua. Ap:n huoli jostakin kynsistä tuntuu siis hieman teinimäiseltä, olisiko ap:lla ikää 12-17 vuotta? :)

Vierailija
32/34 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usean miehen kuullut sanovan, että kynnetkin merkkaavat. Eikö teidän mielestä ole ristiriitaista, että miehet mainostavat olevansa visuaalisia, mutta sitten paras nainen olisikin välinpitämätön ulkonäkönsä suhteen? Miltä naiset näyttävät mediassa ja miehille suunnatussa materiaalissa? Minun mieheni sanoi joskus, että punaiset kynnet ovat parhaimman näköiset.

Vierailija
33/34 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punanen kynsilakka on tosi hot.

Vierailija
34/34 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhutaan tyttöystävästä niin ehkä melko lyhyet ja jopa lakkaamattomat.

Mutta jos puhutaan peniksen ympärille puristuneesta kädestä, niin pitkät ja punaiset.