Miten eroon suklaasta?
Syön liikaa. Ei ongelmia tunne-elämässä tms. On vain niin koukuttavaa. Pitäisikö vaihtaa suklaa vaikka huumeisiin? Niillä ei ainakaan pääsisi kiloja kertymään
Kommentit (29)
Jos sulla on joku vitamiinin tms puute? Mulla on lääkitys joka lisää makeanhimoa mutta kun onnistuin olemaan pari viikkoa ilman sokeria ja muutenkin vähensin esim leipää ja muita hiilihydraatteja ja myös makeutusaineita niin ei tee enää yhtään niin paljon mieli. Vaikka voisin kyllä helposti syödä vaikka levyn suklaata päivässä mutta se ei hallitse ajattelua enää koko ajan kuten aiemmin. Varsinkin leipä aiheuttaa pahaa makeanhimoa mulla.
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on joku vitamiinin tms puute? Mulla on lääkitys joka lisää makeanhimoa mutta kun onnistuin olemaan pari viikkoa ilman sokeria ja muutenkin vähensin esim leipää ja muita hiilihydraatteja ja myös makeutusaineita niin ei tee enää yhtään niin paljon mieli. Vaikka voisin kyllä helposti syödä vaikka levyn suklaata päivässä mutta se ei hallitse ajattelua enää koko ajan kuten aiemmin. Varsinkin leipä aiheuttaa pahaa makeanhimoa mulla.
Ja myös hedelmät, en syö kuin pari päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile vaihtaa tummaan suklaaseen. Sitä ei tee mieli ahmia, vaan muutama pala riittää.
Mä oon myös yrittänyt päästä eroon suklaasta ja aloitin pelkästään tumman suklaan syönnin..
no söin siitä huolimatta sen levyn päivässä.. ja oon nyt yrittänyt löytää jotain vastikkkeeksi jotain muuta makeaa, mutta en oo onnistunut.
ÄLÄ osta suklaata! Osta vaikka jotain einiin-hyvää.
Vaikka jotain hedelmäkarkkeja, niitä ei Pysty syömään yhtä paljon kuin suklaata, mutta makeankimo kuitenkin lähtee...Tai sit kokeilet vetää kunnon yliannostukset suklaata-niin paljon, että oksennat ja sitä kautta alat ehkä inhoamaan koko tököttiä.
Vaihda sokeri rasvaan, himot lähtee.
Sokeri on saatanasta. Itsellä oli juuri äskettäin pitkä vaihe kun söin kokonaisen levyn suklaata päivässä. Hetkellisen hyvänolontunteen jälkeen tuli aina todella paha olo henkisesti ja fyysisesti, mutta lopettaminen ei onnistunut vaikka kuinka joka päivä päätin että nyt loppuu. Hetkellisen pelastuksen toi muihin asioihin liittyvä kova stressi, mikä vei makeanhimon. Uskon että myös tuossa rasvakommentissa voi olla perää, täytyy ottaa kokeiluun.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile vaihtaa tummaan suklaaseen. Sitä ei tee mieli ahmia, vaan muutama pala riittää.
Ja sen muutaman palan jälkeen haluaa edelleen ihanan samettista ja makeaa maitosuklaata. :)
Yhtä hyvin voisi sanoa, että syö pala lakritsia. Voihan sitä syödä, mutta ei se alkuperäinen himo häviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sen muutaman palan jälkeen haluaa edelleen ihanan samettista ja makeaa maitosuklaata. :)
Yhtä hyvin voisi sanoa, että syö pala lakritsia. Voihan sitä syödä, mutta ei se alkuperäinen himo häviä.
Ei se sokerin himo lähde sokeria syömällä, vaan rasvaa syömällä.
Joo, juotavana. Keittettyyn veteen tarpeeksi tummaa kaakaota ja tilkka maitoa tai kermaa, ja juot sen.