Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen olisi 5/5 provo?

Vierailija
23.04.2016 |

Täällä jokainen keskustelu saa näitä pisteitä, mutta en ole kertaakaan nähnyt kenenkään antavan täysiä pojoja. Kertokaapas nyt millaisia juttuja täällä olisi mukavaa nähdä ja mitä vaatimuksia pitää täyttää, jotta saa huippupisteet?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No useimmat tajuavat satiirin tai ironian, mutta eivät kaikki. Samoin todella hienosti viritetystä ansastakin osa huomaa sen keksityksi.

Vierailija
22/35 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus yrittänyt keskustella ihan oikeasti tosielämän jutusta. 

Heti tulee näitä 0/5- juttuja. 

En enää ole yrittänytkään. Ilmeisesti pitää olla jokin feikkijuttu ammattikirjoittajan toimesta, että läpi menee. Masentavaa!

Tämä juuri se vaara, ei oteta mitään tosissaan, mitätöidään oikeat kokemukset provoiksi.

Joo, jokaista aloitusta silmäilee provosilmälasit päässä. Jos pienikin ykstyiskohta siihen viiittaa, niin ei vastaa tai vastaa pilkallisesti. 

Ei hyvä palsta, mutta minkäs teet? Hyvin kirjoittavat provoilijat voivat tietysti yllpitää keskustelua kipeistäkin aiheista ja ovat sillä tavoin tarpeellisia. 

Olisi kuitenkin koskettavien juttujen ääressä kivempi tietää, että tarina on tosi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whatsoever kirjoitti:

No useimmat tajuavat satiirin tai ironian, mutta eivät kaikki. Samoin todella hienosti viritetystä ansastakin osa huomaa sen keksityksi.

Mutta mistä huomaa toden?

Vai onko sillä loppujen lopuksi väliä? 

Vierailija
24/35 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, jota provoksi ei kukaan edes osaa arvata. 

Olen kirjoittanut tänne montakin sellaista. 

Raaskitko paljastaa tuotantoasi? Mistä aiheista kirjoitat? Ap

En ole tuo ketä lainasit, mutta minäkin tehtailen vähän väliä valheellisia aloituksia, jotka on niin tavallisia ja uskottavia että niitä ei arvaa provoksi. Esim. tää on mun: http://www.vauva.fi/keskustelu/2543114/lapselle_nimeksi_isla_vai_aila

Vierailija
25/35 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo ketä lainasit, mutta minäkin tehtailen vähän väliä valheellisia aloituksia, jotka on niin tavallisia ja uskottavia että niitä ei arvaa provoksi. Esim. tää on mun: http://www.vauva.fi/keskustelu/2543114/lapselle_nimeksi_isla_vai_aila

Jokaisen lapsen nimeä koskevan aloituksen luokittelen provoksi, Niin myös tämän kohdalla tein. 

Vierailija
26/35 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva jos provo-aloituksen kommentissa olisi viimeisssä lauseessa kaksi pistettä lopussa..

Vierailija
27/35 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on motiivisi? Onko elämäsi niin tylsää? Onko sinulla oikeassa elämässä perhettä/ystäviä? Notkutko täällä koko päivän? Inhottavinta on kun tällaiset kaltaiseni satunnaisesti palstalla pistäytyvät "menevät ansaan" jonka te jatkuvasti notkuvat heti provoksi tiedätte. Todella ällöttävää ihmisten tunteilla leikittelyä, varmasti estää kyvyn oikeaan empatiaan, ette taida sellaista enää kyetä kokemaan? Elämä on tylsyyttä vastaan taistelua? Onneksi ei tarvitse elää päidenne sisällä.

Minäkin teen provoaloituksia, mutta ne on harmittomia, eivät ole vakavista aiheistä eikä kukaan revi niistä pelihousujaan. Kukaan ei edes koskaan tajua, että pienenpieni tarinani on totta (vaikka joskus tarinani saattavat pohjautua oikeisiin asioihin elämässäni). Minusta on vain kivaa keskustella jostain. Minulla on tylsää. Olen sinkku eikä minulla ole hirveästi kavereita. Tämä on myös tosi hyvä väline kun minulla on kirjoittajan blokki (teen tällä hetkellä maisterintutkintoni lopputyötä) ja hetken palstailtuani kirjoittaminen sujuu taas :)

Vierailija
28/35 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on motiivisi? Onko elämäsi niin tylsää? Onko sinulla oikeassa elämässä perhettä/ystäviä? Notkutko täällä koko päivän? Inhottavinta on kun tällaiset kaltaiseni satunnaisesti palstalla pistäytyvät "menevät ansaan" jonka te jatkuvasti notkuvat heti provoksi tiedätte. Todella ällöttävää ihmisten tunteilla leikittelyä, varmasti estää kyvyn oikeaan empatiaan, ette taida sellaista enää kyetä kokemaan? Elämä on tylsyyttä vastaan taistelua? Onneksi ei tarvitse elää päidenne sisällä.

Minäkin teen provoaloituksia, mutta ne on harmittomia, eivät ole vakavista aiheistä eikä kukaan revi niistä pelihousujaan. Kukaan ei edes koskaan tajua, että pienenpieni tarinani on totta (vaikka joskus tarinani saattavat pohjautua oikeisiin asioihin elämässäni). Minusta on vain kivaa keskustella jostain. Minulla on tylsää. Olen sinkku eikä minulla ole hirveästi kavereita. Tämä on myös tosi hyvä väline kun minulla on kirjoittajan blokki (teen tällä hetkellä maisterintutkintoni lopputyötä) ja hetken palstailtuani kirjoittaminen sujuu taas :)

*ei ole totta

Vierailija
29/35 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko kysyä, että mistä oikein keksit tuon provon aiheen? Onko näissä aina joku totuuden siemen esim. Onko sinulla todellisuudessa britti mies? Onko lapsen nimeäminen ajankohtaista? Tuo kuulostaa nimittäin ihan todelliselta onglemalta minulle, jolla on mies Britanniasta. Lapset ei ole suunnitteilla lähiaikoina, mutta varmaan noi nimiasiat aiheuttaisi jonkun verran päänvaivaa. Minuun tuo provo siis menisi ihan täydestä. T. Ap

Vierailija
30/35 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko kysyä, että mistä oikein keksit tuon provon aiheen? Onko näissä aina joku totuuden siemen esim. Onko sinulla todellisuudessa britti mies? Onko lapsen nimeäminen ajankohtaista? Tuo kuulostaa nimittäin ihan todelliselta onglemalta minulle, jolla on mies Britanniasta. Lapset ei ole suunnitteilla lähiaikoina, mutta varmaan noi nimiasiat aiheuttaisi jonkun verran päänvaivaa. Minuun tuo provo siis menisi ihan täydestä. T. Ap

Amerikkalainen poikaystävä on joo, mutta en ikinä halua lapsia joten sikäli oli ihan puusta temmattu aihe :D Oon kylläkin tykännyt Isla nimestä (jo ennen kuin siitä tuli "trendinimi") ja siitä se idea sitten lähti, koska Suomessa Isla taidetaan lausua ihan kirjaimellisesti Is-la.. Tuossa prosessissa itse asiassa tykästyin jopa tuohon Aila-nimeen vaikka aloitusviestissä ajattelin että se on niin mummonimi että se tullaan teilaamaan heti :'D

Vierailija
31/35 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ja oivaltava jossa ei aseteta naurunalaiseksi kuin korkeintaan itsensä.

Esim. "Minkälaisia korjua käytätte tamppoonin narussa?"

Vierailija
32/35 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en anna maksimissaan provoille kuin kolme pistettä viidestä. Sitä paremmat ovat jo niin hyviä, että on mukavampaa olla heti paljastamatta ja vain seurata, kun mammat repii pelihousujaan.

Provo ei ole koskaan täydellinen jos sen takia revitään pelihousuja.

Vierailija
33/35 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakkein paskin provo on sellainen joka voisi olla 100% totta.

Vierailija
34/35 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä lasketaanko tää provoksi, mutta tällaisen tehtailin toissapäivänä: http://www.vauva.fi/keskustelu/2545815/astrologi_paikalla_kysy_ennustet…

Puhti tosin loppui kesken, enkä jaksanut vastata kaikille :D

Vierailija
35/35 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat suosikkini liittyvät koulutukseen, yksinhuoltajuuteen tai varakkuuteen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi