En kehdannut hakea viiniä alkosta.
Soitin tapailumiehelle että hakee minulle. Olen sellaisessa työssä etten kehtaa mennä itse alkoon. En juo usein mutta joskus voin viiniä juoda ja nyt olen vapaalla kolme viikkoa. T: nainen 40
Kommentit (13)
Kuinka pieni kylä teillä oikein on, että sinut tunnetaan Alkossa? Sen verran suuri kuitenkin, että sieltä Alko löytyy?!
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pieni kylä teillä oikein on, että sinut tunnetaan Alkossa? Sen verran suuri kuitenkin, että sieltä Alko löytyy?!
No eihän kylän tartte pieni olla, jos on vaikka joku oikeasti tunnettu henkilö. Mutta edelleen, kyllä kuka tahansa voi ostaa viiniä ja se on täysin ok. Viini on myös yleinen vieminen jos menee vaikka kylään. Ei kai kukaan kuvittele, että kaikki viiniä ostavat juovat joka ainoan pullon itse??
Mikä on sellanen työ että alko siihen liittyy?
Kauan kauan sitten, kun Alkon ostosten määrää ei rajoitettu, miehet panivat minut ostosreissulle. Monta pulloa kirkasta ja kassillinen kaljaa. Tiskillä yritin änkyttää, etteivät ne minulle ole. Reipas myyjä sanoa heläytti: "Alko on iloinen asia!"
Sen jälkeen ei ole koskaan hävettänyt käydä Alkossa.
N/70
Vierailija kirjoitti:
Tilaa Saksasta.
Viinit kannattaa tilata Portugalista. Hyviä viinejä hintalaatusuhteeltaan; punkut parempia kuin valkkarit. Väkevöityjä viinejä kuten port-viiniä ja madeiraa toki unohtamatta.
Mä haen olutta 10 km päästä vaikka lähin kauppa on 1 km päässä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sellanen työ että alko siihen liittyy?
Olen kaupungintalolla töissä. T: ap
Sama minulla. Mieheni hakee minulle jos haluan juoda.
Minusta on kuitenkin hyvä, että siinä sinun ammatissasi kuitenkin voi ja kehtaa tapailla miehiä. Alkolla tai ilman. :D
Minäkään en miehenä voi viiniä ostaa. Kammoksun homomainetta ja tosimies-maineen menetystä :( Pian piireissä puhuttaisin, että katselen lätkää / rallia / potkupallokin viiniä maisellen .Kaappihomoutenikin olisi ohi. Ja mitä persuveljenikin tuumaisivat :( Alkaisivat nimitellä vihreäksi...
Täh? Kyllä missä tahansa työssä oleva voi ostaa viiniä. Jos sattuu jotain kansankynttilää esittämään työssään, niin muistetaan nyt kuitenkin, että viinin ostaminenhan ei tarkoita, että itse juo sen.