Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaurastuin ja nyt naiset onkin kiinnostunut minusta

Vierailija
23.04.2016 |

Ennen kun olin vielä köyhä ja työtön niin ei parisuhdemarkkinoilla hyvin menny. Naisten kiinnostus lopahti lähes aina rahattomuuteeni ja työttömyyteeni. Nyt minulla on hyväpalkkainen työ sekä olen perinyt ison summahkon rahaa. Nyt naisia on alkanutkin pyörimään ympärillä ja moni nainen on tosi kiinnostunut minusta. Yllätävää sillä minä olen se sama persoona kun silloin köyhänäkin. En minä mitenkään ole muuttunut ihmisenä vaikka olenkin varakas mies nyt. Nyt kelpaan naisille mutta haluan naisen joka kiinnostuu minusta ihmisenä enkä naista joka kiinnostuu minun rahoistani. Onko kaikki naiset rahan perässä juoksioita? Haluan löytää naisen joka rakastaa minua eikä minun rahojani.
M32

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano niille heti kättelyssä, että sinun kanssasi yhteiset menot maksetaan puoliksi ja muuten kumpikin maksaa omansa miten lystää. Se, joka mielellään muuttaa kanssasi vuokralle lähiöyksiöön, tykkää sinusta oikeasti.

Vierailija
22/32 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen kun olin vielä köyhä ja työtön niin ei parisuhdemarkkinoilla hyvin menny. Naisten kiinnostus lopahti lähes aina rahattomuuteeni ja työttömyyteeni. Nyt minulla on hyväpalkkainen työ sekä olen perinyt ison summahkon rahaa. Nyt naisia on alkanutkin pyörimään ympärillä ja moni nainen on tosi kiinnostunut minusta. Yllätävää sillä minä olen se sama persoona kun silloin köyhänäkin. En minä mitenkään ole muuttunut ihmisenä vaikka olenkin varakas mies nyt. Nyt kelpaan naisille mutta haluan naisen joka kiinnostuu minusta ihmisenä enkä naista joka kiinnostuu minun rahoistani. Onko kaikki naiset rahan perässä juoksioita? Haluan löytää naisen joka rakastaa minua eikä minun rahojani.

M32

Rakas provoliini, naiset eivät välitä susta edelleenkään yhtään sen enempää kuin ( haaveissasi) vaurautesi olisi kasvanut. Eli typerä keskustelun aloitus - vedä siitä johtopäätökset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistähän ne ovat tienneet tulla pyörimään ympärillesi, kun tilitiedot eivät näy naamasta?

No vaikea sitä varakkuutta on peitellä. Kyllä naisten päät kääntyy kun ajelen audi a6 pitkin kaupunkia.

Hyvä yritys, tässä maassa kukaan vähän päälle kolmekymppinen ajele millään pappa-autolla. Sama kun joku viiskymppinen ajelis 3-sarjan bemarilla.

Vierailija
24/32 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä laihduin ja nyt miehet ovat kiinnostuneita :(( Haluan miehen joka kiinnostuu minusta ihmisenä enkä miestä joka kiinnostuu minusta objektina.

Sori. Seksuaalinen kiinnostus nyt vain sattuu olemaan iso osa sitä kokonaisuutta ja useimmat ihmiset eivät vain miellä läskiä seksikkääksi. Ei sitä voi itseltään ihmisyyttä kieltää. Ps. Ihan kiva "mutta miehet" -selvitys taas.

Sori. Monille naisille on tärkeää että tulevien lasten isä pystyy lapsia elättämään ja osoittamaan kykenevänsä elämänhallintaan. Se on nyt vain sattuu olemaan iso osa sitä kokonaisuutta. Ei sitä voi itseltään ihmisyyttä kieltää. Ps. Ihan "mutta miesten toiminta on oikeutettua" -selvitys taas.

Joo mutta kun ne miehen tulot on tärkeä asia jollekin 8000e tienaavalle lääkärinaisellekin. Keskipalkkainen mies ottaa ihan mielellään työttömän naisen, kyllä elämästä selviää kun vähän vyötä kiristää. :)

Vierailija
25/32 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ne naiset tietää edelleenkään sinun rahatilannettasi vaikka ajelisit sillä Audilla, kun sen Audin voi ostaa lainarahalla köyhempikin jamppa? Vai lukeeko autosi kyljessä "käteisellä maksettu"?

Vierailija
26/32 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneskele ympäriinsä hyvänmököisiä naisia ja nauti. Tai niin minä tekisin. Tai teen jo nyt. Mutta en tarpeeksi. Ainoastaa parin kuukauden välein lohkeaa, saisi tapahtua useammin.

Vierailija
27/32 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

Rakas provoliini, naiset eivät välitä susta edelleenkään yhtään sen enempää kuin ( haaveissasi) vaurautesi olisi kasvanut. Eli typerä keskustelun aloitus - vedä siitä johtopäätökset.

En ole topikin aloittaja, mutta tulipahan taas joltain akalta täyslaidallinen samoja paskapuheita.

Jos jonkun sossupummin tukitasoa nostettaisiin nyt 100k eurolla kuussa, olisi naisia niin pitkä rivi tyrkyttämässä persettä, ettei ehtisi kaikkia pois ajamaan. Siinä ei paina joku tapatyöttömyys paskan verta jos pankkitili on täynnä rahaa.

Vierailija
28/32 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

APn tilannetta tunnen, vaikea on tietää kuka on rahan perässä, ovat huviä hämäämään nuo naiset. Itsehän en ottanut suinkaan sitä nuorintaa ja kauneinta, silti meni varallisuus avioeron mukana.

Vierailija
29/32 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän ne ovat tienneet tulla pyörimään ympärillesi, kun tilitiedot eivät näy naamasta?

Kaveri osti (unissaan) rolexin ja istuu kuppilassa kellotaulu esiin käännettynä Timo T.A. Mikkosen tyyliin  :D

Mutta siltä varalta ettei joku näkisi sumutuksen taakse, niin tässähän on taas kerran Uli teoreemoineen.

Vierailija
30/32 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on kyllä niin pellejä aina näissä kommenteissa. Joo joo, miehet on vielä enemmän naisten rahojen perään. Senpä vuoksi kaikilla rikkailla vanhoilla naisilla on aina joku nuori toyboy kullankaivaja kainalossa. Näinkös päin se olikin.

Vierailija
31/32 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi lakata nauramasta tuolle "isolle summahkolle". 

Vierailija
32/32 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on kyllä niin pellejä aina näissä kommenteissa. Joo joo, miehet on vielä enemmän naisten rahojen perään. Senpä vuoksi kaikilla rikkailla vanhoilla naisilla on aina joku nuori toyboy kullankaivaja kainalossa. Näinkös päin se olikin.

Harvassa on tosiaan vanhan rikkaan naisen ja nuoren jätkän suhteet. Se on sen sijaan sitäkin tavallisempaa, että vii-kuuskymppisellä rikkaalla ukolla on 25-30v. muija.